Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κατέβηκαν ρολά: Χρεωκόπησε η Recaro!

 Σχολιάστε 
2.434 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2024)
Κατέβηκαν ρολά: Χρεωκόπησε η Recaro!

- Η δημοφιλής γερμανική μάρκα κατέθεσε αίτηση πτώχευσης
- Από το 2020 ανήκε σε αμερικανικό όμιλο, ενώ το 2019 είχε έσοδα 150 εκατομμυρίων δολαρίων
- Η Recaro πρωτοεμφανίστηκε ως επιχείρηση το 1906, αλλά το 1965 παρουσίασε το πρώτο σπορ κάθισμα
- Είχε συνεργαστεί με κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων, την ξέραμε και από τα καθίσματα σε πάγκους ποδοσφαιρικών γηπέδων αλλά και αεροπλάνων

Η δημοφιλής γερμανική μάρκα κατέθεσε αίτηση πτώχευσης – Δεν το ήξερα καν οι εργαζόμενοι

Τέλος εποχής! Η εμβληματική μάρκα σπορ (bucket) καθισμάτων, Recaro, χρεωκόπησε. Όπως έγινε γνωστό, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης και εκκαθάρισης σε τοπικό δικαστήριο της Γερμανίας. Μάλιστα, η εξέλιξη αυτή έπεσε σαν «κεραυνός εν αιθρία» στους 215 εργαζομένους, οι οποίοι δεν ήξεραν καν για την κακή οικονομική κατάσταση της Recaro και πλέον μένουν στον «αέρα».

Από το 2020 ανήκε σε αμερικανικό όμιλο, ενώ το 2019 είχε έσοδα 150 εκατομμυρίων δολαρίων

Κι όμως, μόλις πριν από 5 χρόνια η ίδια η Recaro έκανε λόγο για έσοδα κοντά στα 150 εκατομμύρια δολάρια (2019). Ένα χρόνο αργότερα η Recaro πωλήθηκε στην αμερικανική ιδιωτική εταιρεία επενδύσεων του Michigan, Raven Acquisitions LLC, για να φτάσουμε στο σήμερα με την πολύ αρνητική αυτή εξέλιξη.

Η Recaro πρωτοεμφανίστηκε ως επιχείρηση το 1906, αλλά το 1965 παρουσίασε το πρώτο σπορ κάθισμα

Για τους πιστούς (και τους λιγότερο φαν) της αυτοκίνησης η Recaro έχει γίνει η μάρκα συνώνυμο των σπορ καθισμάτων. Κι όμως, χρειάστηκαν σχεδόν 60 χρόνια μέχρι να παρουσιαστεί το πρώτο σπορ κάθισμα με την σφραγίδα της Recaro.
 
Εξηγούμαστε. Το 1906 ο Wilhelm Reutter άρχιζε να πειραματίζεται με την κατασκευή οχημάτων, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό τους, φτιάχνοντας ανταλλακτικά για νεοσύστατες άμαξες. Το κατάστημα που δούλευε λεγόταν Reutter Karosserie. Με την πάροδο του χρόνου, οι δύο λέξεις έγιναν μία (Rekaro) και για τις ανάγκες της αγγλικής προέκυψε το όνομα Recaro. Που το 1967 έβαλε το λογότυπό της στο πρώτο αθλητικό κάθισμα. Δύο χρόνια αργότερα (1967) εμφανίστηκε το πρώτο πλήρως νόμιμο κάθισμα της μάρκας.

Είχε συνεργαστεί με κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων, την ξέραμε και από τα καθίσματα σε πάγκους ποδοσφαιρικών γηπέδων αλλά και αεροπλάνων

Έκτοτε ακολούθησαν πολλές δημιουργίες αλλά και καινοτομίες. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε το κάθισμα με ηχεία στο προσκέφαλο (1977), το σπορ κάθισμα Recaro A8 αλλά και το πρώτο κάθισμα με πλευρικό αερόσακο (2004).  Και φυσικά συνεργασίες με κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων όπως οι Aston Martin, BMW, Ford, Lamborghini, Mercedes-AMG, Opel και VW Group
 
Συν τοις άλλοις, από τις αρχές της δεκαετίας του ΅70 η Recaro ασχολήθηκε με την κατασκευή αεροπορικών καθισμάτων, αργότερα και τρένων, για να χωριστεί ανάμεσα σε αυτοκίνητα και τρένα στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Και μην ξεχάσουμε πως και σε ποδοσφαιρικά γήπεδα, έχουμε δει καθίσματα της γερμανικής μάρκας, ενώ το όνομά της υπάρχει και σε παιδικά καθίσματα.

Toyota
OPEL