Η Toyota βρήκε έναν πολύ έξυπνο και οικολογικό τρόπο να διαφημίσει το υδρογονοκίνητο Mirai.
Καθαρή πινακίδα, NOx δε φοβάται
3.408 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)
Η Toyota θα εγκαταστήσει στο San Franciscoκαι στο Los Angeles 37 πινακίδες οι οποίες θα είναι επικαλυμμένες με διοξείδιο του τιτανίου το οποίο έχει την ιδιότητα να καθαρίζει τον αέρα από τα NOx που εκπέμπουν οι diesel κινητήρες.
Τι γίνεται αν βάλουμε μια επικάλυψη βινυλίου καλυμμένη με διοξείδιο του τιτανίου πάνω σε μια διαφημιστική πινακίδα; Έχουμε έναν μηχανισμό απομάκρυνσης NOx που λειτουργεί μόνιμα και μας απαλλάσσει από αυτούς τους ρύπους ανέξοδα κάνοντας τον αέρα γύρω μας καθαρότερο.
Η Toyota έχει σκοπό να εγκαταστήσει 37 τέτοιες πινακίδες στο San Francisco και το Los Angeles ώστε να διαφημίσει το Mirai, το μοντέλο που έχει κυκλοφορήσει από την Ιαπωνική εταιρεία και χρησιμοποιεί ως καύσιμο, υδρογόνο, και οι εκπομπές του είναι μόνο νερό.
Οι 37 πινακίδες θα έχουν συνολικό εμβαδόν 2.300 τ.μ. και ο καθαρισμός που θα κάνουν αντιστοιχεί στις εκπομπές 5.285 αυτοκινήτων. Στα πλαίσια της ίδιας καμπάνιας η Toyota τύλιξε ένα Mirai με επίστρωση βινυλίου καλυμμένη με διοξείδιο του τιτανίου χτες, Τετάρτη 23 Μαρτίου στο Beverly Hills.
Αυτή η τεχνική καθαρισμού του αέρα από τα NOx δεν είναι καινούρια. Το 2008 το Lawrence Berkeley National Laboratory δημοσίευσε μια έρευνα σύμφωνα με την οποία προτείνεται η χρήση του διοξειδίου του τιτανίου ως μέσο αφαίρεσης των NOx από τον αέρα αλλά χωρίς μετρήσιμα αποτελέσματα, τότε.
Εξυπνη καμπανια χτυπα τους αντιπαλους της εκει που πονουν στα diesel αναδεικνυωντας ταυτοχρονα τον οικολογικο χαρακτηρα της με το mirai που μπορει δικαιολογημενα να υπερηφανευεται οτι βρισκεται σε δικο του επιπεδο τεχνολογιας πολυ μπροστα μαζι με το clarrity της honda απο καθε ανταγωνιστης τους.
Μακαρι να ειχε και τιμη φυσιολογικα χαμηλη και κινητρα απο την πολιτεια μας οπως και εγκαταστασεις τροφοδοσιας που θα το εκαναν επιλογη πρωτης γραμμης για τους οδηγους και στην χωρα μας....ισως στο μελλον να γινει αυτο.
Εξυπνη καμπανια χτυπα τους αντιπαλους της εκει που πονουν στα diesel αναδεικνυωντας ταυτοχρονα τον οικολογικο χαρακτηρα της με το mirai που μπορει δικαιολογημενα να υπερηφανευεται οτι βρισκεται σε δικο του επιπεδο τεχνολογιας πολυ μπροστα μαζι με το clarrity της honda απο καθε ανταγωνιστης τους. Μακαρι να ειχε και τιμη φυσιολογικα χαμηλη και κινητρα απο την πολιτεια μας οπως και εγκαταστασεις τροφοδοσιας που θα το εκαναν επιλογη πρωτης γραμμης για τους οδηγους και στην χωρα μας....ισως στο μελλον να γινει αυτο.
Καλο το marketing,αλλα το mirai απεχει πολυ απο το να ειναι προσιτο για τις περισσοτερες τσεπες...