Η Ford επένδυσε 293 εκατομμύρια ευρώ σε νέες παραγωγικές διαδικασίες προκειμένου να φτιάξει το νέο της μοντέλο, χάρη στις οποίες κάθε 68 δλ. βγαίνει από τη γραμμή και ένα Fiesta.
Κάθε 68 δλ. ένα νέο Fiesta
4.562 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2017)
Η έβδομη γενιά του δημοφιλούς Fiesta ξεκίνησε να φτιάχνεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολονία, εκεί που «έπεσαν» 293 εκατομμύρια ευρώ, ώστε κάθε 68 δλ. ένα νέο Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.
Στο εργοστάσιο της Ford στην Κολονία της Γερμανίας, ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Fiesta. Η εταιρεία επένδυσε 293 εκατομμύρια ευρώ σε νέες παραγωγικές διαδικασίες προκειμένου να φτιάξει το νέο της μοντέλο, χάρη στις οποίες κάθε 68 δλ. βγαίνει από τη γραμμή και ένα αυτοκίνητο.
Το best seller της Ford για την Ευρώπη αντανακλά την τελευταία της στρατηγική, καθώς είναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις με ξεχωριστό χαρακτήρα. Την «κανονική», την ST-Line σε σπορτίφ ύφος, την πολυτελή Vignale και την Active με χαρακτήρα crossover, ενώ από του χρόνου θα προστεθεί στη γκάμα και το κορυφαίο Fiesta ST.
Το νέο μικρό της Ford είναι μακρύτερο και φαρδύτερο από το υπάρχον μοντέλο, ενώ συνολικά αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα κατασκευής. Ανάμεσα στις διαθέσιμες τεχνολογίες ξεχωρίζουμε τις Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection, Active Park Assist με Perpendicular Parking, Cross Traffic Alert, Adaptive Cruise Control, Adjustable Speed Limiter, Blind Spot Information System, Distance Indication, Driver Alert, Lane Keeping Aid, Lane Keeping Alert και Forward Collision Warning.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Fiesta περιλαμβάνει 5 διαφορετικά μοτέρ βενζίνης από 70 έως 140 ίππους και 2 diesel με 85 και 120 άλογα. Το κορυφαίο Fiesta ST θα εξοπλίζεται με νέο κινητήρα 1,5 λίτρων με turbo και απενεργοποίηση κυλίνδρων. Αποδίδει 200 ίππους και επιτρέπει στο ST να κάνει το 0-100 σε 6,7 δλ.