Το VW Up! GTI θα αποτελέσει την σπορ εκδοχή του μοντέλου, το οποίο θα έρθει να... κηρύξει τον πόλεμο στο ιταλικό Abarth 595 που ανανεώθηκε πρόσφατα.
«Καυτό» VW Up! GTI
(9/12/2016)
H VW θέλοντας να αναδείξει περισσότερο το «μικρό» της, ετοιμάζεται να προσθέσει στην παλέτα των επιλογών την GTI εκδοχή του, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.
Οι πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αναφέρουν ότι το VW Up! θα μπει σύντομα στην οικογένεια των GTI μοντέλων της γερμανικής φίρμας, με απώτερο σκοπό να ανταγωνιστεί στα ίσια το έτερο μικρό της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, Abarth 595. Οι μεταξύ τους διαφορές σε απόδοση αναμένονται μεγάλες, ωστόσο το εξαιρετικά μικρό βάρος του Up! GTI λέγεται ότι θα είναι καθοριστικός παράγοντας στις επιδόσεις του.
Όσον αφορά τον κινητήρα του «καυτού» Up! GTI, έντονη φημολογία έχει σχηματιστεί γύρω από το ενδεχόμενο, κάτω από το καπό του να κρύβεται ο 1.000άρης τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας απόδοσης 115 ίππων με 200 Nm ροπής, ίδιος με αυτόν που συναντήσαμε στο ανανεωμένο Audi A3, με μότο της γερμανικής εταιρείας να είναι οι «προσιτές επιδόσεις».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όσον αφορά τον κινητήρα του «καυτού» Up! GTI, έντονη φημολογία έχει σχηματιστεί γύρω από το ενδεχόμενο, κάτω από το καπό του να κρύβεται ο 1.000άρης τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας απόδοσης 115 ίππων με 200 Nm ροπής, ίδιος με αυτόν που συναντήσαμε στο ανανεωμένο Audi A3, με μότο της γερμανικής εταιρείας να είναι οι «προσιτές επιδόσεις».
Ο μικρού κυβισμού turbo βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με το ελαφρύ του αμάξωμα το VW Up! GTI αναμένεται να το κάνουν ένα δυναμικό «πυραυλάκι» που η τελική του ταχύτητα, σύμφωνα με τα όσα λέγονται, θα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα, με με το 0-100 να έρχεται σε περίπου 8 δλ. με DSG κιβώτιο ταχυτήτων.
Το Up! GTI θα διατεθεί τόσο σε τρίθυρη αλλά και σε πεντάθυρη έκδοση, ενώ πηγές αναφέρουν ότι πέραν του αναβαθμισμένου αμαξώματος, όπως προστάζουν οι σχεδιαστικές γραμμές της GTI «οικογένειας», θα εξοπλίζεται με ζάντες 16 ιντσών και βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης και φρένων.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί, πως δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε θα γίνει το λανσάρισμα του «μικρού» της VW, όπως και για το κόστος απόκτησης του.
Πεταμένα λεφτά
Καυτο συμφωνω!!! Σου καιει την τσεπη και στην αγορα και στη συντηρηση! χαχαχα
Το abarth 595 διπλα σε αυτο το ασχημο κουτι ειναι αγγελος και ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει ο ντενεκες του group!
ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΜΕ 4 ΡΟΔΕΣ.ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΜΟΝΟ ΤΟ HYUNDAI Ι10 AΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΕ 4 ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ 4 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΞΕΡΕΙ.
αρκετα ενδιαφερουσα και εξυπνη εκδοση απο τη VW (πατας και παει-δεν πατας δεν καις) αλλα η αμεση συγκριση και "πολεμος" με 595 απλα ατυχης....
Για εμένα προσωπικά είναι κακάσχημο, το τότε lupo ήταν πολύ πιο όμορφο είχε στυλ και μπορούσαν να το βγάζουν και με πάνω από 200 άλογα ιπποδύναμη.- Περί ορέξεως βέβαια κολοκυθόπιτα...