3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ανανεωμένο Kia Soul επανέρχεται στην κατηγορία των urban crossover με τη δεύτερη γενιά του.
Δοκιμή: Kia Soul 1,6 Diesel 136 PS 7-DCT
18.830 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2017)
Εμψύχωση - Το ανανεωμένο Kia Soul επανέρχεται στην κατηγορία των urban crossover αυτοκινήτων με στόχο να διεκδικήσει ένα σεβαστό μερίδιο της αναπτυσσόμενης αυτής αγοράς, διαθέτοντας ισχυρά εφόδια και ψυχωμένο χαρακτήρα.
What is new
- 1,6 diesel με 136 ίππους
- 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 21.490 ευρώ
Το Kia Soul είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα της κατηγορίας των crossover με αστικό προσανατολισμό που γνωρίσαμε, πριν από 10 περίπου χρόνια. Από τότε πολύ νερό έχει κυλήσει στο αυλάκι της συγκεκριμένης κατηγορίας και έχουμε ήδη δει πολλές προτάσεις από τους περισσότερους κατασκευαστές. Το Soul δεν είχε θετική πορεία στην αγορά λόγω συγκεκριμένων συνθηκών, όμως τώρα επανέρχεται στη δεύτερη γενιά του -στην ανανεωμένη του κιόλας μορφή- για να διεκδικήσει και εκείνο ένα μερίδιο από την κατηγορία. Το Kia Soul είναι ένα αυτοκίνητο που έχει κάνει άλματα προόδου σε όλους τους τομείς από εκείνο της πρώτης γενιάς, διατηρώντας ωστόσο την ταυτότητα εκείνης σε σχεδίαση, χώρους και πρακτικότητα.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Soul, που συνεχίζει και σε αυτή του τη γενιά, είναι η ξεχωριστή του σχεδιαστική ταυτότητα.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Soul, που συνεχίζει και σε αυτή του τη γενιά, είναι η ξεχωριστή του σχεδιαστική ταυτότητα. Παρά τον εκμοντερνισμό του το ανανεωμένο -στην 2η γενιά του Soul-, διατηρεί το ιδιαίτερο παρουσιαστικό του όπως αυτό ορίζεται κυρίως από την ψηλή του οροφή και τα μικρά αναλογικά, πλευρικά του παράθυρα. Το εμπρός μέρος είναι μυώδες και ενσωματώνει τη μάσκα «τίγρη» της εταιρείας, ενώ πίσω, τα φωτιστικά σώματα είναι κάθετα τοποθετημένα και σε συνδυασμό με τον δυναμικό προφυλακτήρα, δημιουργούν μια αθλητική περιβολή. Η διχρωμία του αμαξώματος (προαιρετικά) αποτελεί άλλο ένα στοιχείο που το φέρνει κοντά στον σημερινό ανταγωνισμό.
Η θεϊκη Γερμανια ειναι πρωτη σε ολα! Τι να λεμε τωρα; Ποιος να συγκριθει μαζι της; Ο,τι προϊοντα και να κατασκευαζει ειναι τα καλυτερα παγκοσμιως ασχετα αν ειναι λαμογιαρικα και χαλανε. Μεχρι και το κινητο μου Siemens ειναι. Μην μου πει κανενας οτι το Samsung Galaxy ειναι καλυτερο τωρα! Να ειμαστε σοβαροι λιγακι...
germanotrolias-αγορασα το αγροτικο Mercedes@ Γαργαλιστε με να γελασω.Ξερεις να μας πεις κι αλλα τετοια κρυα "αστεια" μηπως δροσιστουμε τωρα για τον καυσωνα?
Για τους άσχετους που σχολιάζουν ότι μόνο καταλαβαίνουν, γιατί ως εκεί είναι οι γνώσεις και ο χαρακτήρας τους, τα "μάτια" επάνω από τους αεραγωγούς είναι ηχεία, το συγκεκριμένο μοντέλο της kia έχει έξτρα ηχεία για το ηχοσύστημα, κάτι που κακώς δεν αναφέρεται στο άρθρο (αν θυμάμαι καλά από τις πρώτες παρουσιάσεις, τα ηχεία στις πόρτες είχανε τη δυνατότητα να μεταβάλλουν το φωτισμό τους ανάλογα με τη μουσική/ένταση;). Θα μπορούσαν να είχανε περισσότερο χρώμα και μέσα στο σαλόνι μια που ο χαρακτήρας του υποτίθεται ότι είναι για urban μετακινήσεις και σαφώς είναι καλύτερο από εκείνο το urban cruiser της toyota που πήγε άπατο σε πωλήσεις (και καλά έκανε δλδ).
Απορώ πως σκέφτηκε ο υπεύθυνος σχεδιασμού της ΚΙΑ. Τουλάχιστο στην Ευρώπη το βλέπω να πηγαίνει άκλαυτο... Κανένα σχόλιο για το 7τάχυτο αυτόματο σε σχέση με το DSG?
Ακριβό....Πρέπει να καταλάβουν οι Κορεάτες ότι το πλεονέκτημα τους είναι τα αξιόπιστα, φθηνά αυτοκίνητά. Δεν έχει νόημα να πουλάνε πάνω από τα 20 χιλιάρικα. Ποιός θα το πάρει αυτό με 21+ χιλιάρικα όταν με μόλις 3-4 χιλιάρικα πιο πάνω, έχει πολύ καλύτερες επιλογές;
@Γιωργος:Καλα οταν πατενταρω το μαγνητικο μπρικι που θα στεκεται εκει πανω και με 5G και θα σου ψηνει ωραιο κεφεδακι,τοτε να γελασεις...
Καλό αυτοκίνητο με πολλές αρετές! Δεν πρόκειται όμως να πάει καλά εμπορικά λόγω τής άσχημης, κατά την άποψή μου, εξωτερικής του εμφάνισης!
Δεν το περιμενα οτι θα υπηρχε αυτοκινητο που θα με εβαζε σε διλλημα αν θα επρεπε να αγορασω αυτο ή το Γιαουρις!!!!! Πανω απο τους ακριανους αεραγωγους τι ειναι αυτο;;Ματι για να ψηνεις καφε;;;