Το Kia Stonic φιγουράρει ψηλά στις πωλήσεις των B-SUV και ένας σύντομος αλλά περιεκτικός οδηγός σας ενημερώνει για την υπάρχουσα γκάμα του κορεατικού μοντέλου στην ελληνική αγορά.
Το ανανεωμένο Stonic είναι η πρόταση της Kia στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV που ολοένα κερδίζει έδαφος και στην ελληνική αγορά. Το φρεσκαρισμένο μοντέλο προβάλλει έναν trendy χαρακτήρα που συνδυάζεται από πλήθος τεχνολογιών, όπως και ήπια υβριδικούς κινητήρες για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Η δημοτικότητά του κορεατικού B-SUV αυξάνεται, με πολλούς να ενδιαφέρονται για την γκάμα με την οποία προσφέρεται στην ελληνική αγορά. Στις παρακάτω γραμμές, λοιπόν θα μπορέσετε να δείτε συνοπτικά τις επιλογές που υπάρχουν για το Kia Stonic στη χώρα μας αυτή τη στιγμή προκειμένου να αποκτήσετε μια εμπεριστατωμένη άποψη για τις τιμές και τις εκδόσεις του εν λόγω μοντέλου.
Ατμόσφαιρα, τούρμπο και ήπια υβριδικό
Ξεκινώντας να πούμε πως το ανανεωμένο Kia Stonic προσφέρεται με τρεις επιλογές κινητήρων. Στη βάση θα βρει κάποιος τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Από κει και πέρα η επόμενη επιλογή στα μοτέρ είναι ο 1,0 λίτρου υπερτροφοδοτούμενος που μπορεί να συνδυαστεί και με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις η ισχύς ανέρχεται στους 100 ίππους. Στις μη υβριδικές εκδόσεις οι επιλογές για το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε 6άρι χειροκίνητο, είτε 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DCT), σε αντίθεση με την ήπια υβριδική επιλογή που συνοδεύεται αποκλειστικά από το έξυπνο 6τάυχτο χειροκίνητο κιβώτιο iMT. Η κορυφαία έκδοση του Stonic υιοθετεί και αυτή τον 1.000άρη τούρμπο μοτέρ που είναι ρυθμισμένο να «βγάζει» 120 άλογα και συνδυάζεται απαραίτητα με ήπια υβριδικό σύστημα και 7άρι αυτόματο DCT κιβώτιο.
Τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις
Αφού ξεκαθαρίσαμε με τους κινητήρες, πάμε τώρα και στις εξοπλιστικές εκδόσεις του μικρού κορεατικού SUV, που είναι κατά σειρά οι εξής τέσσερις: GL Inmotion, GL Optimum, GLS Platinum και GT-Line.
Έκδοση GL Inmotion
Στην βασική, GL Inmotion βρίσκει κάποιος και το μοντέλο με τον 1.200άρη κινητήρα (από 15.290 ευρώ) και αυτό με τον 1.000άρη τούρμπο με 100 ίππους χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα (από 16.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο και από 18.390 με το 7άρι DCT). Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό η GL Inmotion περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών με σύνδεση σε Smartphone, Bluetooth handsfree με δυνατότητα streaming, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, Air Condition, ράγες οροφής και 15άρες σιδερένιες ζάντες.
Έκδοση GL Optimum
Στο επόμενο εξοπλιστικό επίπεδο, δηλαδή στην έκδοση GL Optimum, παραμένουν διαθέσιμες οι προηγούμενες εκδόσεις (από 16.290 ευρώ με 84PS και από 17.990 ευρώ με 100PS και εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο) αλλά προστίθενται και οι ήπια υβριδικές. Από 18.690 ευρώ είναι το κόστος για το μοντέλο με τους 100 ίππους και από 20.890 ευρώ για το ισχυρότερο με τους 120 ίππους. Στην έκδοση αυτή το Stonic προσθέτει στον εξοπλισμό του ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών (μόνο στα 1.2λτ) και 16 ιντσών (στα υπόλοιπα), φώτα ημέρας LED, ρυθμιστής ταχύτητας (Cruise control) και Speed limiter, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, έγχρωμη κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο Τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Έκδοση GLS Platinum
Η έκδοση GLS Platinum είναι αποκλειστική για το Stonic που εφοδιάζεται με τον 1.200άρη κινητήρα των 84 αλόγων και κοστίζει από 17.790 ευρώ. Αυτή είναι και η κορυφαία έκδοση για όσους επιλέξουν το ατμοσφαιρικό μοτέρ και ουσιαστικά γεμίζει το κορεατικό B-SUV με όλα τα καλά που υπάρχουν στον κατάλογο της Kia. Ενδεικτικά θα πούμε πως πέραν των βασικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού προστίθενται τα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόνομο φρενάρισμα, προειδοποίησης σύγκρουσης πίσω τυφλού σημείο, αυτόματης εναλλαγής φώτων πορείας / διασταυρώσεως, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ακόμα αυτόματος κλιματισμός, Privacy Glass, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Έκδοση GT-Line
Τέλος η κορυφαία σπορτίφ έκδοση GT-Line αφορά αποκλειστικά τον 1,0 λίτρου τούρμπο κινητήρα. Στην μη υβριδική του έκδοση και συνδυασμένο με 6άρι μηχανικό κιβώτιο το Stonic κοστίζει από 19.590 ευρώ, ενώ με το 7άρι DCT το κόστος ανεβαίνει στις 20.990 ευρώ. Το ήπια υβριδικό μοντέλο με τα 100 άλογα κοστίζει από 20.290 ευρώ, ενώ αυτό με τους 120 ίππους από 22.490 ευρώ. Αναφορικά με τον εξοπλισμό η GT-Line ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες αφού κάποιος θα βρει σπορ καθίσματα με συνθετικό δέρμα και ύφασμα, δερμάτινο τιμόνι με λογότυπο GT-line, επένδυση ταμπλό τύπου ανθρακονημάτων, Full LED φωτιστικά σώματα εμπρός, εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένους τους προβολείς ομίχλης στο κάτω μέρος και χρωμιωμένο διαχύτη πίσω.
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως η Kia προσφέρει το Stonic με κορυφαίες after sales υπηρεσίες, με προεξάρχον στοιχείο την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση και τα 5 χρόνια δωρεάν service.
Πουλάει σαν τρελό στην Ελλάδα!
-Το ανανεωμένο Kia Stonic φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στα B-SUV στη χώρα μας.
-Ατμόσφαιρα, τούρμπο και ήπια υβριδικό οι επιλογές στα μοτέρ.
-Τέσσερις «βαρβάτες» εξοπλιστικές εκδόσεις.
-Δείτε όλη την γκάμα του μοντέλου και τις τιμές
Θεωρείς πως το Kia Stonic είναι η πιο value for money επιλογή στα μικρά SUV;