Ο αποδοτικότερας κινητήρας του κόσμου είναι Toyota
89.357 Επισκέψεις στο άρθρο
Ο αποδοτικότερος κινητήρας του κόσμου! Η υψηλή αποδοτικότητα των ηλεκτροκινητήρων είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις μηχανές εσωτερικής καύσης, οι οποίες για να επιβιώσουν πρέπει να αυξήσουν τη θερμική τους απόδοση.
Η υψηλή αποδοτικότητα των ηλεκτροκινητήρων είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις μηχανές εσωτερικής καύσης, οι οποίες για να επιβιώσουν πρέπει να αυξήσουν τη θερμική τους απόδοση. Οι μηχανικοί της Toyota το γνώριζαν και πλέον μπορούν να είναι υπερήφανοι για το νέο τους δημιούργημα.
Πριν αρκετό καιρό παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης η τρίτη γενιά του Toyota Auris, αλλά την παράσταση έκλεψε το μοτέρ που θα βρίσκεται κάτω από το καπό του. Αναφερόμαστε, ασφαλώς, στο νέο 2λιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης που χαρακτηρίζεται ως ο πιο αποδοτικός, με τη θερμική του απόδοση να αγγίζει το 40% και στην υβριδική της έκδοση το 41%. Μπορεί να υπάρχουν κινητήρες με μεγαλύτερη θερμική απόδοση, όπως το 50% που πετυχαίνει ο V6 της Mercedes-AMG στη Formula 1, αλλά σε επίπεδο αυτοκινητοβιομηχανιών και μαζικής παραγωγής δεν έχει υπάρξει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν.
Τι σημαίνει, όμως, θερμική απόδοση ενός κινητήρα και πόσο σημαντική είναι αυτή η επιτυχία για το μέλλον των μηχανών εσωτερικής καύσης; Πώς πέτυχαν οι Ιάπωνες μηχανικοί τέτοια επίδοση; Έφτασε η στιγμή να σας παρουσιάσουμε τον αποδοτικότερο κινητήρα του κόσμου!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πριν αρκετό καιρό παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης η τρίτη γενιά του Toyota Auris, αλλά την παράσταση έκλεψε το μοτέρ που θα βρίσκεται κάτω από το καπό του. Αναφερόμαστε, ασφαλώς, στο νέο 2λιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης που χαρακτηρίζεται ως ο πιο αποδοτικός, με τη θερμική του απόδοση να αγγίζει το 40% και στην υβριδική της έκδοση το 41%. Μπορεί να υπάρχουν κινητήρες με μεγαλύτερη θερμική απόδοση, όπως το 50% που πετυχαίνει ο V6 της Mercedes-AMG στη Formula 1, αλλά σε επίπεδο αυτοκινητοβιομηχανιών και μαζικής παραγωγής δεν έχει υπάρξει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν.
Τι σημαίνει, όμως, θερμική απόδοση ενός κινητήρα και πόσο σημαντική είναι αυτή η επιτυχία για το μέλλον των μηχανών εσωτερικής καύσης; Πώς πέτυχαν οι Ιάπωνες μηχανικοί τέτοια επίδοση; Έφτασε η στιγμή να σας παρουσιάσουμε τον αποδοτικότερο κινητήρα του κόσμου!
Γιατι κρατανε περισσότερα χιλιόμετρα για αυτο επιμένει ατμόσφαιρικα και στα δεκα χρονια που δινει εγγύηση η toyota το κόστος αλλαγης ειναι 3-4 χιλιάρικα και σε βαθος χρονου αυτα που εχεις σωσει απο βενζίνη ειναι πολυ περισσότερα απο αυτα που θα δωσεις να αλλάξεις μπαταρίες και μην ξεχνας ο κινητήρας δουλεύει σε κυκλο Atkinson δηλαδη ποιο νωχελικα δηλαδη λιγότερο καυσιμο οποτε σε βαθος 10 ετιας και λιγοτερη βενζίνη και λιγότερο ζορισμενος κινητήρας δες τα prius ταξι και ρωτα τπυς ταριφες
Σίγουρα τα ατμοσφαιρικά είναι αξιόπιστα κι εγώ το ξερω πολύ καλά αυτό, αφού είμαι κάτοχος corolla σχεδόν 15 ετών με μηδέν προβλήματα. Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και λίγοι πλέον κρατάνε αυτοκίνητα πανω απο 10 χρόνια, ειδικά τώρα που η τεχνολογία κάνει άλματα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται πιο προσιτά. Ποιός θα γυρίσει σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, διλιτρους κιολας, για Ελλαδα μιλάω πάντα, όταν έχει "γευτεί" τις επιδόσεις των τούρμπο; Οσο για τους ταξιτζήδες, αυτοί βλέπω να γυρνάνε σε φυσικό αέριο και σε αμάξια σαν το νέο octavia. Εν πασει περιπτώσει, η toyota έχει χασει πολλές πωλήσεις απο την εμμονή της να μη βγαζει αμάξια με τούρμπο.
Γιατί στην Toyota παιδευονται ακόμη με ατμοσφαιρικούς βενζίνης; Γιατί δεν ασχολούνται με κάποιον υπερτροφοδοτούμενο χαμηλών κυβικών, ώστε να κερδίσουν επιδόσεις και κατανάλωση; Ο νέος δίλιτρος τι κατανάλωση θα έχει; Γιατί δεν εξελίσσουν έναν νέο πετρελαιοκινητήρα; Έχουν φάει κόλλημα με τα υβριδικά που θέλουν αλλαγή μπαταριών στα 10 χρόνια με πολύ μεγάλο κόστος...
...μπράβο στην toyota... αν και έχω πολλές ενστάσεις...