ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η εταιρεία Amalgam έφτιαξε σε κλίμακα 1:4 το ακριβές αντίγραφο του W16 κινητήρα με τα 4 τούρμπο της Bugatti Chiron, αλλά και του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Η μινιατούρα έχει μήκος 44 εκ., ενώ το ύψος της είναι στα 22 εκ. Η τιμή της, πάλι, βρίσκεται στα 8.785 ευρώ.

Το δημιούργημα της Amalgam δεν έχει κινούμενα μέρη και χρειάστηκαν για τη σχεδίασή του 2.500 ώρες. Κάθε μινιατούρα αποτελείται από 1.040 διαφορετικά εξαρτήματα, για τη συναρμολόγηση των οποίων απαιτούνται 220 ώρες.

Η κατασκευή είναι εντυπωσιακά λεπτομερής, σε βαθμό που κάθε μέρος διαθέτει τα γνήσια barcode της Bugatti και τις σχετικές ταμπελίτσες.

Κινητήρας μινιατούρα της Chiron σε τιμή αυτοκινήτου

8.118 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2017)

Δείτε το έργο τέχνης που έφτιαξε η Amalgam, ένα πιστό αντίγραφο σε κλίμακα 1:4 του κινητήρα και του κιβωτίου της Bugatti Chiron, που αποτελείται από 1.040 μέρη που απαιτούν 220 ώρες για τη συναρμολόγησή τους, δικαιολογώντας εν μέρει την τιμή της μινιατούρας. Ή μήπως όχι;

Σίγουρα μπορείς να αγοράσεις πολλά πράγματα με 8.785 ευρώ, ακόμα και ένα μικρό φθηνό αυτοκίνητο. Όμως υπάρχει μια εταιρεία που φτιάχνει μινιατούρες που θέλει ακριβώς τόσα χρήματα για να σας δώσει τον κινητήρα και το κιβώτιο της Bugatti Chiron σε σμίκρυνση…
 
Λόγος γίνεται για την εταιρεία Amalgam και το έργο τέχνης που έφτιαξε σε κλίμακα 1:4, δημιουργώντας το ακριβές αντίγραφο του W16 κινητήρα με τα 4 τούρμπο, αλλά και του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η μινιατούρα έχει μήκος 44 εκ., ενώ το ύψος της είναι στα 22 εκ.
   
Το δημιούργημα της Amalgam δεν έχει κινούμενα μέρη και χρειάστηκαν για τη σχεδίασή του 2.500 ώρες. Κάθε μινιατούρα αποτελείται από 1.040 διαφορετικά εξαρτήματα, για τη συναρμολόγηση των οποίων απαιτούνται 220 ώρες.
 
Η κατασκευή είναι εντυπωσιακά λεπτομερής, σε βαθμό που κάθε μέρος διαθέτει τα γνήσια barcode της Bugatti και τις σχετικές ταμπελίτσες. Η Amalgam ιδρύθηκε το 1985 στο Μπρίστολ του Ην. Βασιλείου και είναι η πρώτη φορά που φτιάχνει κινητήρα από τις αρχές του αιώνα, με το τελευταίο της σχετικό έργο να είναι το μοτέρ Ferrari 049 που βρισκόταν στο μονοθέσιο F1-2000.

FORD
POIO BRIDGESTONE