Η 488 Spider by Carlex Design θα διατεθεί σε μόλις πέντε κομμάτια, με την πλακέτα που αναγράφει τον αύξοντα αριθμό να βρίσκεται τοποθετημένη στο κέντρο του τοιχώματος πίσω από τα καθίσματα.

Το μαύρο και το κίτρινο κυριαρχούν στον εσωτερικό διάκοσμο της βελτιωμένης Ferrari 488 Spider.

«Κιτρινόμαυρη» Ferrari 488 Spider

1.923 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2018)

Η βελτιωτική πρόταση της Carlex για την Ferrari 488 Spider είναι δεδομένο ότι ταιριάζει γάντι στους φιλάθλους της ΑΕΚ. Δεν μας πιστεύετε; Δείτε τις εικόνες και πείτε μας τη γνώμη σας...

Στις αυτοκινητικές συζητήσεις γύρω από τις Ferrari πολλές φορές ξεσπούν διαμάχες για το χρώμα με τα δύο επικρατέστερα, για τα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, να είναι το κόκκινο και το κίτρινο (σε κάποιες περιπτώσεις και το μαύρο, ωστόσο σας έχουμε πρόσφατα αναφέρει 5 λόγους για να μην πάρετε μαύρο αυτοκίνητο). Μήπως σας θυμίζει κάτι από συζητήσεις φιλάθλων Ολυμπιακού και ΑΕΚ; Λίγες μέρες μετά τις σερί νίκες των κιτρινόμαυρων ήρθε στο φως της δημοσιότητας η πρόταση του βελτιωτικού οίκου Carlex Design, που μπορεί να χαρακτηριστεί «κιτρινόμαυρη» μεταφορικά και... κυριολεκτικά.
 

Αναλυτικότερα, ο βελτιωτικός οίκος, που συνηθίζει να περιποιείται την καμπίνα διαφόρων supercars και όχι μόνο, έβαλε στο χέρι πέντε κίτρινες Ferrari 488 Spider των οποίων άλλαξε ολωςδιόλου την καμπίνα. Ο ομολογουμένως εντυπωσιακός εσωτερικός διάκοσμος απαρτίζεται από κίτρινο δέρμα σε συνδυασμό με μαύρο alcantara και ραφές που τονίζουν τις αντιθέσεις. Έπειτα, την εμφάνισή τους κάνουν και μικρές ανθρακονημάτινες πινελιές, όπως εκείνες που συναντούμε στη βάση του flat bottomed τιμονιού της Ferrari, ενώ μικρές στιλπνές επιφάνειες μαύρου χρώματος ολοκληρώνουν το αισθητικό πάζλ.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφερθεί, πως οι συγκεκριμένες Ferrari 488 Spider by Carlex Design είναι περιορισμένης παραγωγής και πιο συγκεκριμένα θα διατεθούν στο κοινό μόλις 5 κομμάτια. Όσον αφορά στην «καρδιά» της Ιταλίδας, κάτω από το μυώδες αμάξωμα εδράζει ο V8 twin-turbo κινητήρας χωρητικότητας 3,9 λτ. με απόδοση 670 ίππων και 760 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων δίνοντας τη δυνατότητα στο μοντέλα να «πιάσει» τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3 δλ. με την βελόνα του κοντέρ να χτυπάει κόκκινο στα 325 χλμ./ώρα. 

Πως σας φαίνεται η κιτρινόμαυρη πρόταση της Carlex Design και πόσα θα δίνατε για να γίνει δική σας μια εκ των πέντε ειδικών εκδόσεων;

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER