ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η εμφάνιση τόσων πολλών μοντέλων διαφορετικού τύπου, κόστους και μεγέθους  στην αγορά τα τελευταία χρόνια ήταν μάλλον υπερβολική.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η εμφάνιση τόσων πολλών μοντέλων διαφορετικού τύπου, κόστους και μεγέθους στην αγορά τα τελευταία χρόνια ήταν μάλλον υπερβολική.

«Κόβονται» πολλά Coupe & Cabrio

4.037 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2017)

Μήπως έχει χαθεί το μέτρημα με τόσα πολλά μοντέλα; BMW και Μercedes σκέφτονται να «κόψουν» μοντέλα coupe και cabrio. Eσείς τι λέτε; Έχουν δίκιο ή άδικο;

Η εμφάνιση τόσων μοντέλων διαφορετικού τύπου, κόστους και μεγέθους  στην αγορά τα τελευταία χρόνια ήταν μάλλον υπερβολική και τώρα δύο από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες παραδέχονται ότι έχουν πάρα πολλά μοντέλα στην γκάμα τους. Σύμφωνα με διεθνείς πηγές, τόσο η BMW όσο και η Mercedes-Benz πιστεύουν ότι μια σειρά από στυλ μοντέλων βρίσκονται υπό απειλή, συμπεριλαμβανομένων των παραδοσιακών κουπέ και κάμπριο.

Τόσο η BMW όσο και η Mercedes-Benz πιστεύουν ότι μια σειρά από στυλ μοντέλων βρίσκονται υπό απειλή.

Τόσο η BMW όσο και η Mercedes-Benz πιστεύουν ότι μια σειρά από στυλ μοντέλων βρίσκονται υπό απειλή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της ΒΜW Ian Robertson, δήλωσε: «Η ποικιλία στο στυλ σχεδίασης είναι αρκετά πλήρης. Έχουμε μια Χ2 και μια X7, και υπάρχουν και μερικά άλλα, αλλά ξέρω πως ορισμένοι τύποι αμαξώματος θα πρέπει να αφαιρεθούν στο μέλλον».

Ο επικεφαλής της Mercedes-Benz, Dieter Zetsche κινήθηκε στο ίδιο πλαίσιο μιλώντας στον Τύπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης λέγοντας: «Αυτά τα κουπέ και τα κάμπριο, ήταν πάντα αυτοκίνητα που απευθύνονταν σε ειδικό κοινό. Η επέκταση σε Κίνα και άλλες αναδυόμενες αγορές έδωσε τεράστιες ευκαιρίες για τα sedan, αλλά όχι για τέτοια εξειδικευμένα αυτοκίνητα».
 
Σύμφωνα με την BMW, η αγορά για τα σπορ cabrio δεν συνήλθε ποτέ μετά το 2008 και ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ασία, περιοχή που η γερμανική εταιρία θέλει να επεκταθεί. Ως εκ τούτου, αυτοί είναι οι λόγοι που η μάρκα αποφάσισε να αναπτύξει τον διάδοχο του Ζ4 roadster με την Toyota.

Επιπλέον, ο Robertson υποστήριξε την ανάγκη για περισσότερα τετράθυρα σπορ coupe. Δήλωσε: «Έχουμε κάνει τα Gran coupe και έχουν πραγματικά πέραση. Το κοινό λάτρεψε την χαμηλότερη θέση των καθισμάτων και την σπορ δυναμική, αλλά και το γεγονός ότι υπάρχει μια πόρτα στο πίσω μέρος. Είναι δίκαιο να πούμε ότι όταν κοιτάξουμε την γκάμα μας, λόγω των νέων πραγμάτων που βάζουμε μέσα, υπάρχουν μερικά άλλα πράγματα που μπορούμε να πάρουμε έξω».

Πώς κρίνετε τις κινήσεις των δυο εταιριών; Έχουν δίκιο ή άδικο;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Leasing
NEXEN NFERA PRIMUS