H Citroen έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της στο θέμα της σχεδίασης. Θα είναι όσο τολμηρή απαιτεί το σηματάκι της, και όποιος μπορεί ας αντέξει. Τι γίνεται όμως όταν μιλάμε για το μικρότερο SUV της, το πιο προσιτό, και αυτό που φέρνει τους νέους πελάτες στη μάρκα;
Το C3 Aircross είναι το μοντέλο που συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το C3 Picasso. Από ένα πολυχρηστικό MPV, η Citroen πήδηξε σε ένα ευρύχωρο SUV, ξεχνώντας για πάντα την θεωρία που θέλει τη σχεδίαση να ακολουθεί την πρακτικότητα. Και το νέο C3 Aircross, δεν «μασάει» πουθενά.
Το εμπρός μέρος ειδικά «δίνει» ρέστα. Τα διπλά φανάρια τώρα είναι στο ίδιο μέγεθος, πάνω και κάτω, όμως τα κάτω είναι πιο ανοιχτά, και εξέχουν από τα άκρα προς τα εμπρός, ένα πολύ ιδιαίτερο σχήμα που πολλοί λένε ότι μοιάζει στα κράνη των Stormtroopers από το Star Wars. Αν και μια τέτοια αναφορά μάλλον κολακεύει, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό θέμα.
Το ζήτημα είναι πως από τα τρία μοντέλα του ομίλου που μοιράζονται τα μηχανικά μέρη αυτά, δηλαδή το C3 Aircross, το 2008 και το Opel Crossland, το Citroen είναι με απόσταση το πιο τολμηρό και ιδιαίτερο, αλλά και αυτό που διχάζει περισσότερο με την πολύ έντονη σχεδίαση.
Φυσικά η Citroen θέλει να κάνει εντύπωση με την άποψη που έχει για την σχεδίαση του μοντέλου της. Όμως για κάποιους η ιδιαιτερότητα της πρέπει να παραμένει κομψή. Και το νέο C3 Aircross μπορεί να το πει κανείς πολλά πράγματα, το «κομψό» όμως μάλλον δεν είναι το πρώτο πράγμα που θα έρθει στο μυαλό. Αντίθετα το μοντέλο που αντικαθιστά, το οποίο ως πιο «ήπιο» στο μάτι, χαρακτηρίστηκε κομψό από πολλούς.
Αυτό όμως δε σημαίνει πως είναι άσχημο. Ίσα ίσα, το νέο C3 Aircross είναι γωνιώδες, μυώδες και «σκληρό», κάτι που ταιριάζει σε ένα SUV, όμως πιθανώς να είναι λίγο «too much» που λένε και οι Αγγλοι, δηλαδή, ίσως να παραείναι γωνιώδες, μυώδες και σκληρό.
Εσείς όμως τι λέτε; Είστε σε φάση «γουστάρω» της νέας έντονης σχεδιαστικής γλώσσας της Citroen; Ή μήπως σας «παραπάει» η τόλμη των Γάλλων, ειδικά σε ένα μικρό SUV όπως το C3; Τι λέτε;