Τα οχήματα της Toyota με κυψέλες υδρογόνου (hydrogen fuel cell) θα βρίσκονται στις εκθέσεις της εταιρείας νωρίτερα από ότι υπολογιζόταν αρχικά (στη φωτό το FCV Concept του 2013).
Ξεκινά το Δεκέμβριο η παραγωγή των Toyota υδρογόνου
3.926 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2014)
Το Δεκέμβριο θα βγει από τις γραμμές παραγωγής της, το 1ο Toyota με κυψέλες υδρογόνου, με τη φίρμα να φέρεται να δουλεύει πάνω στην τεχνολογία αιώρησης των hover crafts, αλλά και να απορρίπτει το υβριδικό GT86.
Τα οχήματα της Toyota με κυψέλες υδρογόνου (hydrogen fuel cell) θα βρίσκονται στις εκθέσεις της εταιρείας νωρίτερα από ότι υπολογιζόταν αρχικά. Βλέπετε, από πληροφορίες που φτάνουν από την Ιαπωνία κάνουν λόγο πως η παραγωγή των εν λόγω οχημάτων θα ξεκινήσει στα μέσα Δεκεμβρίου. Η φίρμα ισχυρίζεται πως σκέφτεται να κατασκευάζει δεκάδες οχημάτων υδρογόνου το μήνα, με πιθανή τιμή εκκίνησης τα 8 εκ. γιέν (61.524 ευρώ).Όχι στο υβριδικό GT86Ο διευθυντής marketing της Toyota, κος Fabio Capano, δήλωσε πως δεν θα υπάρξει, τελικά, υβριδική εκδοχή του GT86, καθώς «δεν θα απευθύνεται στην πλειοψηφία», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε. Επιπλέον λόγος είναι το υψηλό κόστος εξέλιξης του εν λόγω μοντέλου. Παρόλο που το παραπάνω αληθεύει, οι άνθρωποι της Toyota δεν επιβεβαίωσαν τη φήμη πως η εταιρεία ετοιμάζει turbo έκδοση του μοντέλου, στη sedan παραλλαγή του.Toyota με τεχνολογία από hover crafts;Ο Toyota Managing Officer, κος Hiroyoshi Yoshiki, σε συνέντευξή του αποκάλυψε πως τα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας δουλεύουν πάνω σε ένα όχημα που θα αιωρείται κοντά στο έδαφος, όπως ακριβώς δηλαδή κάνουν τα hover crafts. Το γεγονός αυτό θα επιτρέψει στο εν λόγω όχημα να έχει εξαιρετικά χαμηλή αντίσταση κύλισης, με τα οφέλη στην κατανάλωση και στους ρύπους να είναι προφανή. Λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί το σύστημα δεν υπάρχουν, ούτε για το πότε σχεδιάζει η Toyota να μας παρουσιάσει κάτι.
Λόγω χαμηλής ζήτησης και υψηλού κόστους εξέλιξης, το ενδεχόμενο για ένα υβριδικό GT86 προς το παρόν απορρίπτεται.