Το υβριδικό αγωνιστικό της Porsche για την LMDh κατηγορία που θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και το Πρωτάθλημα SportsCar IMSA WeatherTech, έκανε τις πρώτες του δόκιμες στην πίστα.
Υβριδικό σύστημα και κινητήρα V8 που δεν ξεπερνά σε ισχύ τους 670 ίππους
Οι κανόνες της κατηγορίας προβλέπουν πως όλα τα οχήματα που λαμβάνουν μέρος στους αγώνες αντοχής θα πρέπει απαραιτήτως να είναι εξοπλισμένα με υβριδικά συστήματα τροφοδοσίας που δεν θα ξεπερνούν σε ισχύ τους 680 ίππους, χωρίς όμως να υπάρχει περιορισμός στον κινητήρα εσωτερικής καύσεως που θα επιλέξουν. Για το δικό της αγωνιστικό, η Porsche διάλεξε έναν υπερτροφοδοτούμενο οκτακύλινδρο κινητήρα, χωρίς όμως να έχει ανακοινώσει περαιτέρω πληροφορίες, πέρα από το γεγονός πως είναι σχεδιασμός να χρησιμοποιεί ανανεώσιμα καύσιμα.
Η μπαταριά του υβριδικού συστήματος έρχεται από τη Williams Advanced Engineering, ο ηλεκτροκινητήρας και το λογισμικό ελέγχου από την Bosch, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων θα προέρχεται από την βρετανική εταιρεία Xtrac. Ο σκελετός του αυτοκινήτου θα προέρχεται από τη Multimatic.
«Ιδανικός συνδυασμός χαρακτηριστικών απόδοσης, βάρους και κόστους»
Ο αντιπρόεδρος της Porsche Motor sport, Thomas Laudenbach, δήλωσε πως: «Είχαμε πολλές επιλογές για τον κινητήρα του πρωτοτύπου μας. Τελικά επιλέξαμε έναν υπετροφοδοτούμενο οκτακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος πιστεύουμε ότι προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό χαρακτηριστικών απόδοσης, βάρους και κόστους».
Το αγωνιστικό μοντέλο της Porsche θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση στον αγώνα αντοχής 24 Hours of Daytona τον Ιανουάριο του 2023.
Μεγάλες οι προσδοκίες της Porsche
- Υβριδικό κινητήριο σύνολο με V8 και 680 ίππους
- Συνεισφέρουν πολλές εταιρείες στην κατασκευή του
- Ντεμπούτο τον Ιανουάριο του 2023
Πόσο βοηθούν τις εταιρείες οι συμμετοχές σε τέτοιους αγώνες;