- Επένδυσε επιπλέον 30 εκατ. λιρών η Nissan στο εργοστάσιο του Qashqai
- Μεγάλωσε πολύ η μάσκα αλλά παρέμεινε άμεσα αναγνωρίσιμο
- Ξανά ως ήπια υβριδικό και full hybrid στην Ελλάδα
- Έχουν πουληθεί περισσότερα από 350.000 Qashqai τρίτης γενιάς
Επένδυσε επιπλέον 30 εκατ. λιρών η Nissan στο εργοστάσιο του Qashqai
Πριν από σχεδόν 18 χρόνια, το πρώτο Nissan Qashqai βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου. Τώρα, το 2024, ήταν ώρα για να αρχίσει η παραγωγή της ανανεωμένης έκδοσης του ιαπωνικού οικογενειακού SUV. Για να γίνει αυτό, η Nissan χρειάστηκε να κάνει μια σειρά από αναβαθμίσεις αξίας 30 εκατομμυρίων λιρών στο εργοστάσιο, ένα ποσό που έρχεται να προστεθεί στα 6 δις λιρών που έχουν δει δαπανηθεί πάνω στο εργοστάσιο.
Μεγάλωσε πολύ η μάσκα αλλά παρέμεινε άμεσα αναγνωρίσιμο
Τo νέο Nissan Qashqai αλλάζει ριζικά την εμφάνισή του, αποκτώντας ένα ολοκαίνουριο «πρόσωπο». Κεντρικό ρόλο σε αυτό το ολικό λίφτινγκ παίζει η νέα μάσκα, η οποία έχει εμπνευστεί από αρχαία ιαπωνική πανοπλία και έχει επιρροές από το ηλεκτρικό Nissan Ariya. Στην πράξη, αυτή καλύπτει σχεδόν όλο το φάρδος του μπροστινού μέρους, φέρει κυψελωτά μοτίβα και εκτείνεται μέχρι τα φωτιστικά σώματα. Νέα επίσης είναι και τα φώτα, τα οποία είναι ακόμα πιο λεπτά και με νέα σχεδίαση.
Ξανά ως ήπια υβριδικό και full hybrid στην Ελλάδα
Το ανανεωμένο Qashqai θα κάνει το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά μετά το καλοκαίρι με τα υπάρχοντα κινητήρια σύνολα. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά θα λανσαριστεί με τα ήπια υβριδικά σύνολα 140 και 158 ίππων με βάση τον 1.300άρη τούρμπο κινητήρα, ενώ αργότερα θα δούμε και το full hybrid e-Power ανανεωμένο Qashqai. Σχετικά με τις τιμές του ακόμα δεν υπάρχει κάποια επίσημη εκτίμηση, παρά μόνο η πρόθεση της Nissan να διατηρηθούν όσο το δυνατόν πιο κοντά στα επίπεδα που βρίσκονται τώρα.
Έχουν πουληθεί περισσότερα από 350.000 Qashqai τρίτης γενιάς
Από το 2021 που λανσαρίστηκε η τρίτη γενιά του Qashqai, έχει πουλήσει περισσότερες από 350.000 μονάδες στην Ευρώπη. Από αυτά, πάνω από 120.000 Qashqai με το full hybrid e-POWER κινητήριο σύνολο που κατασκευάστηκαν στο Sunderland κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους.