Λίγους μόλις μήνες μετά την επίσημη πρεμιέρα του, η Toyota Ευρώπης ξεκίνησε την παραγωγή του ολοκαίνουργιου Toyota C-HR, στο εργοστάσιό της στην πόλη Sakarya της Τουρκίας.
Όπως αναφέρει η ιαπωνική μάρκα, από την αρχική κυκλοφορία του, το Toyota C-HR έχει διατηρήσει ισχυρές επιδόσεις πωλήσεων με αθροιστικές πωλήσεις άνω των 800.000 οχημάτων. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Toyota C-HR προσέλκυσε πολλούς νέους πελάτες συμβάλλοντας στην αύξηση του μεριδίου της Toyota στην ευρωπαϊκή αγορά από το 4% στο 7%.
Hybrid ή PHEV
Το νέο Toyota C-HR επωφελείται από την 5η γενιά υβριδικής τεχνολογίας της Toyota και συγκεκριμένα έρχεται με 2 full hybrid κινητήρες και ένα plug-in σύνολο. Το βασικό κινητήριο σύνολο αποτελείται από τον 1.800άρη κινητήρα και την υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 140 άλογα και 4,8 με 5,0 λτ. / 100 χλμ.. Την ίδια κατανάλωση δίνει η Toyota και για το 2λιτρο μοτέρ με τα 198 άλογα, ενώ 1,1 με 1,3 λίτρα παραπάνω θα καίει ο ίδιος κινητήρας στην 4κίνητη έκδοση (όπου η τετρακίνηση θα είναι ηλεκτρική χάρη σε ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους πίσω τροχούς). Τέλος, το Toyota C-HR Plug-in αποδίδει 223 άλογα, έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και προφανώς τις καλύτερες επιδόσεις., καθώς και ηλεκτρική αυτονομία που πλησιάζει τα 70 χλμ.. (η Toyota υπόσχεται συνδυαστική αυτονομία πάνω από 800 χλμ.).
Γραμμή παραγωγής και για μπαταρίες
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως το εργοστάσιο στο οποίο θα κατασκευάζεται το νέο Toyota C-HR, γίνεται το πρώτο εργοστάσιο της Toyota στην Ευρώπη που παράγει plug-in υβριδικά οχήματα. Για να γίνει αυτό πράξη, η Toyota δαπάνησε 308 εκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής, εισάγοντας μία νέα γραμμή παραγωγής μόνο για μπαταρίες, εν όψει της περαιτέρω ηλεκτροκίνησης. Η νέα γραμμή παραγωγής μπαταριών έχει την ικανότητα να συναρμολογεί 75.000 μονάδες μπαταριών ετησίως.
Υπολογίζεται πως οι συνολικές επενδύσεις στο εργοστάσιο της Toyota στην πόλη Sakarya αγγίζουν τα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ!