Κάθε προσδοκία έχει ξεπεράσει η ζήτηση για την νέα Τaycan με τον ίδιο τον CEO της φίρμας να ανακοινώνει πως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της φίρμας έχει αρχίζει να προσφέρει έσοδα στην εταιρεία.
Ο ίδιος είπε συγκεκριμένα πως 30.000 άνθρωποι έχουν ήδη πληρώσει 2.500 ευρώ ως προκαταβολή για να αποκτήσουν το μοντέλο και ότι 10.000 από αυτούς έχουν ήδη ολοκληρώσει την παραγγελία τους. Σύμφωνα με τον Blume, αυτή η εξέλιξη είναι κάτι που κανείς στην φίρμα δεν περίμενε.
Οι πρώτες παραδόσεις της ηλεκτρικής Porsche προς τους νέους της κατόχους στο έδαφος των ΗΠΑ θα γίνουν αργότερα αυτόν τον μήνα. Μέσα στο 2020, η Porsche θέλει να παραδώσει 20.000 Τaycan.
Yπενθυμίζουμε πως τόσο η Turbo όσο και η Turbo S εξοπλίζονται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) συνολικής απόδοσης 625 ίππων. Εκεί όμως οι ομοιότητες σταματούν καθώς μέσω του Overboost, η απόδοση της Turbo αυξάνεται στα 671 άλογα και τα 850 Nm ροπής ενώ αυτή της Τurbo S «εκτοξεύεται» στα 761 άλογα και τα, κρατηθείτε, 1.050 Nm ροπής. Όπως καταλαβαίνει κανείς οι επιδόσεις τρομάζουν αφού η πρώτη χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα για να πετύχει το 0-100 και η δεύτερη μόλις 2,8 δλ πάντα με το Launch Control ενεργοποιημένο. H τιμή της Turbo στην Ελλάδα ξεκινά από τις 154.000 ευρώ (152.130 στην Γερμανία) ενώ αυτή της Τurbo S από τις 194.100 ευρώ (185.460 στην Γερμανία).
Όσον αφορά της 4S, αυτή εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ σε συνδυασμό με μια μπαταρία 79,2 kWh ή προαιρετικά, την 93,4 μπαταρία των Turbo μέσω του πακέτου Performance Battery Plus. Με την πρώτη, τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν 530 με Overboost ενώ με το προαιρετικό πακέτο η ισχύς ανεβαίνει στα 571 (με Overboost). Aνεξάρτητα από την χωρητικότητα της μπαταρίας, η 4S έχει μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα με το 0-100χλμ./ώρα να γίνεται σε 4 δευτερόλεπτα.