Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων Alfa Romeo πέτυχε μια στρατηγική συνεργασία με το site Tmall.
Ξεπούλησε η Giulia!
7.608 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)
Η συμφωνία της Αlfa Romeo με το site Τmall, ιδιοκτησίας Αlibaba έφερε πολύ γρήγορα αποτελέσματα. Δείτε λεπτομερέριες για το μοναδικό αυτό γεγονός..
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι δύο πλευρές δήλωσαν σε συνέντευξη τύπου στην πόλη Hangzhou ότι το Τmall θα χρησιμοποιηθεί ως το μόνο εγκεκριμένο διαδικτυακό site για την ιταλική μάρκα που ανήκει στην Fiat Chrysler Automobiles (FCA) στην αγορά της Κίνας. Το Τmall είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να έρθουν σε επαφή με το κοινό τους. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στο ντεμπούτο της Alfa Romeo στην πλατφόρμα ξεπούλησε και τα 350 αυτοκίνητα Giulia Milano σε μόνο 33 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια του «Tmall Super Brand Day», μία διαδικτυακή εκδήλωση προσφορών.
Η Αlfa Romeo δεν είναι καινούρια στην Κίνα. Έχει δοκιμάσει τα νερά χρόνια πριν και ανακοίνωσε την επιστροφή της στην χώρα πέρυσι.
Αυτή η νέα συνεργασία επιστεγάζει την επιτυχία της αδελφής-εταιρίας Maserati στο Tmall. Ακριβώς ένα χρόνο πριν, μέσω πάλι του Tmall η Maserati ξεπούλησε και τα 100 διαθέσιμα Levante SUVs σε μόνο 18 δευτερόλεπτα. Ο Mirko Bordinga, διευθυντής της Alfa Romeo Κίνας, δήλωσε στην τελετή της επικύρωσης της συμφωνίας: « Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι η Alfa Romero υπέγραψε μια στρατηγική συνεργασία με το Alibaba group, κάτι που μας δίνει την δυνατότητα να μεταδώσουμε καλύτερα τις αξίες μας στους Κινέζους πελάτες μας.
Το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελών αυτοκινήτων κάνουν θραύση στο διαδίκτυο δεν είναι έκπληξη. Σύμφωνα με έρευνες, οι μάρκες αυτές σταδιακά μεγαλώνουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο με σκοπό να εξυπηρετήσουν τους εύπορους και τους διαδικτυακά ενεργούς Κινέζους σαν έναν τρόπο να μην βασίζονται τόσο από τις τοπικές αντιπροσωπείες.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Κίνα, που είναι ήδη η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων πρόκειται να γίνει και η μεγαλύτερη αγορά πολυτελών αυτοκινήτων από το 2020. Επίσης, γίνεται γνωστό ότι οι Κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτων ξέρουν επί το πλείστον πιο μοντέλο θέλουν πριν επισκεφτούν κάποια αντιπροσωπεία και είναι πλήρως ενημερωμένοι για αυτό διαδικτυακά.
Για να γιορτάσει την μεγάλη αυτή στρατηγική της κίνηση, η Αlfa Romeo προσέφερε την περιορισμένης έκδοσης Giulia Milano στα 58.280 ευρώ στους πρώτους Κινέζους πελάτες της. Στη συνέχεια, η ιταλική εταιρεία πρόσθεσε άλλα 60 αυτοκίνητα Giulia QV με τιμή 138.000 ευρώ.
Μόνο το 2016, πάνω από 30 μάρκες αυτοκινήτων έχουν λανσάρει πωλήσεις μέσω του Tmall. To Alibaba υποστηρίζει ότι γύρω στα 100.000 αυτοκίνητα από ξένες και ντόπιες εταιρίες έχουν πωληθεί από τα site του, Τmall και Taobao.