ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο πίνακας οργάνων έχει αλλάξει λίγο και έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε διαστάσεις.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο πίνακας οργάνων έχει αλλάξει λίγο και έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε διαστάσεις.

Ξέρει πότε να φρενάρει

4.902 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2017)

Με τα νέα συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης που περιλαμβάνει η S-class θα προβλέπει τον δρόμο και θα φρενάρει μόνη της όταν για παράδειγμα πλησιάζετε σε διόδια ή σε κάποια διασταύρωση.

Όταν ένα μοντέλο όπως ή Mercedes-Benz S-class δέχεται κάποια έστω και μικρή αναβάθμιση ο υπόλοιπος αυτοκινητικός κόσμος δίνει προσοχή γιατί αυτές οι αναβαθμίσεις είναι που διατηρούν τον premium χαρακτήρα και το πολυτελές status.

Όταν πλησιάζει σε σημεία που πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα, όπως διασταυρώσεις, κυκλικοί κόμβοι ή επικίνδυνες στροφές μειώνει αυτόματα ρυθμό.

Όταν πλησιάζει σε σημεία που πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα, όπως διασταυρώσεις, κυκλικοί κόμβοι ή επικίνδυνες στροφές μειώνει αυτόματα ρυθμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η Mercedes, λοιπόν, δημοσίευσε κάποιες φωτογραφίες μέσω των οποίων μας δείχνει κάποιες αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό και κάποιες οι οποίες μας παρουσιάζουν ορισμένες νέες τεχνολογίες στην κατεύθυνση της αυτόνομης οδήγησης με τις οποίες εξόπλισε το πολυτελές μοντέλο η Γερμανική εταιρεία.

Με συστήματα όπως το Active Distance Assist DISTRONIC και το Active Steering Assist η S-class θα μπορεί να διατηρήσει ασφαλή απόσταση ενώ θα μπορεί να μειώσει την ταχύτητά της αυτόματα όταν πλησιάζει σε στροφές και διασταυρώσεις.Ο τρόπος που λειτουργεί το Active Distance Assist DISTRONIC είναι ότι προβλέπει τις συνθήκες του δρόμου και υπολογίζει με τι ταχύτητα πρέπει να κινηθεί μειώνοντας ρυθμό όταν π.χ. πλησιάζει διόδια ή βρίσκεται στη λωρίδα επιβραδύνσεως οδεύοντας προς την έξοδο από έναν αυτοκινητόδρομο.

¶λλα στοιχεία ημιαυτόνομης οδήγησης περιλαμβάνουν τα  Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Brake Assist, Active Blind Spot Assist, Traffic Sign Assist, Car-to-X Communication, Active Parking Assist και Remote Parking Assist.

Όσο για το σχεδιασμό του ταμπλό, το τιμόνι έχει σχεδιασμό τριών ακτίνων ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δείχνει να είναι λίγο διαφοροποιημένος και ίσως λίγο μεγαλύτερος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
SEAT