«Ξηλώθηκαν» 50 υπάλληλοι της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών

1.763 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)
«Ξηλώθηκαν» 50 υπάλληλοι της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών

- Ανάμεσά τους 7 Διευθυντές, 20 τμηματάρχες και όσοι έχουν υποπέσει σε παραπτώματα.
- Ψηφιακά εκδόσεις/ανανεώσεις για άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας.
- Ψηφιακά από τον Ιούνιο και οι μεταβιβάσεις επαγγελματικών οχημάτων.
- Ηλεκτρονικά τα ραντεβού στις εξετάσεις οδήγησης.
- Με κούριερ η αποστολή διπλωμάτων, αδειών, πινακίδων.

Τέλος 7 Διευθυντές, 20 τμηματάρχες και όσοι έχουν υποπέσει παραπτώματα

Ψηφιακά θα γίνονται όλες οι υπηρεσίες στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής, μία κίνηση που έχει ως σκοπό την πλήρη πάταξη του φαινομένου της διαφθοράς που καταγραφόταν επί χρόνια με πρωταγωνιστές υπαλλήλους, οι οποίοι με το... αζημίωτο, παρείχαν παράνομες διευκολύνσεις. Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς αναφέροντας μεταξύ άλλων «Βάζουμε τέλος στις αδιαφανείς διαδικασίες και τα “φακελάκια”».

Οι σχετικές πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια της απόφασης του κ. Χαρδαλιά για εξυγίανση των υπηρεσιών Μεταφορών της Περιφέρειας, καθώς μετακινούνται άμεσα 50 εργαζόμενοι της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών εκ των οποίων και οι 7 Διευθυντές και 20 τμηματάρχες, καθώς και όσοι βαρύνονται με ποινικά ή πειθαρχικά παραπτώματα.

Ψηφιακά εκδόσεις/ανανεώσεις για άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας

Συγκεκριμένα, ο Νίκος Χαρδαλιάς γνωστοποίησε πως εντός του Ιουνίου, οι διαδικασίες για την έκδοση αντιγράφων αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας, καθώς και για την άρση παρακράτησης, θα διεκπεραιώνονται μονάχα ψηφιακά, ενώ το προσεχές διάστημα το ίδιο θα συμβαίνει με τις μεταβιβάσεις οχημάτων, καθώς επίσης και με τις ανανεώσεις αδειών οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών ιατρικών αρχείων. Παράλληλα, επεκτείνεται η ψηφιοποίηση των διαδικασιών για την απόκτησης άδειας οδήγησης σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής, καθώς το επόμενο διάστημα τα ραντεβού -τόσο για τη θεωρητική, όσο και την πρακτική εξέταση- θα κλείνονται από τους υποψήφιους οδηγούς αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά.

Ψηφιακά από τον Ιούνιο και οι μεταβιβάσεις επαγγελματικών οχημάτων

Από κει και πέρα, από τον Ιούνιο θα τεθεί επίσης σε λειτουργία η αρχική χορήγηση άδειας οδήγησης, ενώ στο άμεσο μέλλον θα ενεργοποιηθούν επιπρόσθετες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα θεωρητικών εξετάσεων, η επέκταση ισχύουσας άδειας οδήγησης, η προσωρινή ηλεκτρονική ακινησία φορτηγού ή λεωφορείου Ι.Χ., η μεταβίβαση επαγγελματικών οχημάτων και η ένταξη διαδικασιών στο δίκτυο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Επίσης, δρομολογείται η υποχρεωτική κατΆ οίκον παράδοση των διπλωμάτων, των αδειών οδήγησης και των Ι.Χ. πινακίδων προς τους ενδιαφερόμενους, μέσω courier, τα έξοδα των οποίων θα καλύπτονται από την ίδια την Περιφέρεια Αττικής. 

Δημιουργία «Smart Room» το επόμενο... βήμα

Τέλος, ο Νίκος Χαρδαλιάς αποκάλυψε πως στα επόμενα βήματα της Περιφέρειας Αττικής, εντάσσεται η δημιουργία «Smart Room», που θα αποτυπώνει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Με τον τρόπο αυτό σημείωσε πως:

  • Βελτιστοποιείται η εμπειρία και η εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς αφενός τα αιτήματα που κατατίθενται θα παρακολουθούνται πλέον, real time, ανά περιφερειακή ενότητα και αφετέρου γίνεται εφικτή η συγκριτική αποτύπωσή τους.
  • Επιτυγχάνεται η διαφάνεια και η άρση των γραφειοκρατικών καθυστερήσεων.
  • Βελτιστοποιείται η απόδοση των ίδιων των πληροφοριακών συστημάτων, καθώς γίνεται εύκολο να αποτυπωθούν οι λόγοι για τους οποίους «κολλάει» μία αίτηση σε χρόνο μεγαλύτερο από τον μέσο όρο ή σε ποια περιφερειακή ενότητα παρατηρείται πλήθος αιτημάτων μεγαλύτερο, επίσης, του μέσου όρου.
  • Εξασφαλίζεται η δυνατότητα για στοχευμένες παρεμβάσεις, ανά στάδιο, καθώς και για επιτάχυνση των διαδικασιών σε περίπτωση που εντοπίζονται οι όποιες δυσχέρειες στην περαίωση των αιτημάτων

Συνέχεια του άρθρου >>>
TI LINGLONG AGORAZO
skoda