ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα

15.058 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2024)
Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
4 Φωτογραφίες »

Το σημείο κλειδί του CV3 είναι το σύστημα KALS (Kymco Advanced Leaning Suspension), το οποίο «ενώνει» τους δυο εμπρός τροχούς με διπλά τηλεσκοπικά πιρούνια 41 χιλιοστών στον καθένα. Επιτρέπει μέγιστη κλίση 40 μοιρών και δίνει τη δυνατότητα «κλειδώματος», που επιτρέπει στο scooter να «στέκεται» όρθιο και σε γωνίες έως και 9 μοιρών όταν ακινητοποιείται. Στο πίσω μέρος έχουμε μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το νέο ψαλίδι, ώστε να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά με τη ζυγαριά να δείχνει 265 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων. Στον τομέα των φρένων έχουμε δυο δίσκους 270 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, ενώ στάνταρ είναι το ABS. Το CV3 διαθέτει χειρόφρενο και ποδόφρενο που ενεργοποιεί ταυτόχρονα όλα τα φρένα, κάτι πολύ πρακτικό ειδικά για όσους προέρχονται από το χώρο τους αυτοκινήτου. Οι αλουμινένιοι τροχοί φορούν ελαστικά Maxxis διαστάσεων 110/70-13 και 160/60-15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σελίδα 1Kymco CV3 Noodoe - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Mercedes
DOBLO VS COURIER