Τα σχέδια είναι ανεπίσημα και ανεξάρτητα της Lada και προέρχονται από τον σχεδιαστή «ΕΖ Auto News».
Αλλαγμένο εντελώς εξωτερικά, αλλά διατηρεί τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του.
Νέος «αέρας» στην καμπίνα με οθονάρες, χώρους και ανέσεις.
Με κινητήρα καύσης και όχι ηλεκτρικό.
Το Lada Niva συνεχίζει να εμπνέει
Το Lada Niva έχει γράψει τη δική του ιστορία στην αυτοκίνηση και δεν αποτελεί έκπληξη ότι το ρωσικό SUV ακόμα και αν δεν προσφέρεται στην πλειοψηφία των παγκόσμιων αγορών, συνεχίζει να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους ανεξάρτητους σχεδιαστές. Ένας από αυτούς, οραματίστηκε την εμφάνιση που θα είχε μία νέα γενιά του σκληροτράχηλου μοντέλου, την οποία και απέδωσε μέσω σχεδίων.
Αλλαγμένο εντελώς εξωτερικά, αλλά διατηρεί τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του
Τα ανεπίσημα σχέδια προσφέρουν μία εντυπωσιακή εμφάνιση στο Niva, το οποίο είναι αλήθεια πως στο πέρασμα των χρόνων δε λέει να ξεφύγει από την παραδοσιακή εικόνα που γνωρίζουμε και το χαρακτηρίζει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που ο τολμηρός σχεδιαστής αποφάσισε να κάνει το... βήμα εμπρός και να τα αλλάξει όλα.
Το μπροστινό μέρος διαθέτει μικρή αλλά έντονη μάσκα με LED φωτιζόμενες μπάρες και LED προβολείς. Στις πλευρές, τα διευρυμένα φτερά σε συνδυασμό με τις ζάντες μεγέθους 18 ιντσών αναβαθμίζουν το προφίλ του μοντέλου και παράλληλα το εκσυγχρονίζουν εμφανισιακά μέσω της διχρωμίας που γίνεται με το λευκό αμάξωμα. Πίσω τα κομψά φωτιστικά σώματα - και αυτά τεχνολογίας LED - αλλά και οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης δίνουν έναν σπορτίφ τόνο στο ρωσικό SUV, που δεν ξεχνάει τις off-road δυνατότητές του όπως υποδεικνύουν οι δύο προστατευτικές πλάκες στο κάτω μέρος των δύο προφυλακτήρων.
Νέος «αέρας» στην καμπίνα με οθονάρες, χώρους και ανέσεις
Αφού άλλαξε εξολοκλήρου το εξωτερικό μέρος, ο καλλιτέχνης έκανε το ίδιο και για την καμπίνα. Αυτή σχεδιάστηκε με γνώμονα την άνεση και την πρακτικότητα, αλλά όπως φαίνεται το hi-tech στοιχείο είναι αυτό που την χαρακτηρίζει περισσότερο από κάθε άλλο. Η τεράστια κάθετη οθόνη αφής του infotainment θυμίζει κάτι από αυτή που συναντούμε στην ηλεκτρικά της Ford, Mustang Mach-E, Capri και Explorer.
Στην τεράστια κεντρική κονσόλα στρογγυλοκάθεται ένας περιστροφικός επιλογέας, δίπλα από τις ποτηροθήκες και μπροστά από το φαρδύ υποβραχιόνιο. Η ολόγραφη ονομασία της Lada στο κέντρο του πολυλειτουργικού τιμονιού μας υπενθυμίζει (έστω και σε επίπεδο σουρεαλισμού) πως μιλάμε για το Niva, την ώρα που ακριβώς από πίσω ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων εξασφαλίζει την άμεση παροχή πληροφοριών στον οδηγό, στοχεύοντας στο να κάνει ευκολότερες τις διαδρομές του εντός αλλά και εκτός ασφάλτου.
Με κινητήρα καύσης και όχι ηλεκτρικό
Δεν γνωρίζουμε εάν η Lada ετοιμάζει μία νέα γενιά του Niva, οι φήμες όμως για κάτι τέτοιο κυκλοφορούν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ανεξάρτητα απ' το τι θα συμβεί στην πράξη, η Lada φαίνεται έτοιμη να αφήσει στην άκρη τον παλιό 1,7 λτ. κινητήρα που παρήγαγε 83 PS και 129 Nm ροπής. Αυτό αποδείχτηκε μέσω του Lada Niva Sport, το οποίο παρουσίασε πρόσφατα, όντας εξοπλισμένο με ένα 16βάλβιδο τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος παράγει 124 PS και 151 Nm ροπής, το οποίο συνεργάζεται με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, με πιο σκληρό σασμάν και ενισχυμένη πέμπτη ταχύτητα.
Δεν ξέρουμε εάν ο ανεξάρτητος σχεδιαστής έχει φανταστεί το Niva που δημιούργησε με αυτό το μοτέρ, όμως η παρουσία των δύο απολήξεων της εξάτμισης, αν μη τι άλλο επιβεβαιώνουν πως το Niva στα ανεπίσημα σχέδια δεν είναι ηλεκτρικό! Κλείνοντας, ούτε για την δυνατότητα τετρακίνησης γίνεται κάποιος λόγος, όμως Niva και τετρακίνηση πάνε... πακέτο!