ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: VW Golf GTI, και του σαλονιού, και της πίστας

1.107 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2025)
Δοκιμή: VW Golf GTI, και του σαλονιού, και της πίστας
2 Φωτογραφίες »

Βγάζει 265 άλογα (+20 από πριν την ανανέωση)
Έχει το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα (5,9 δλ.) στην ιστορία του (για τη βασική GTI έκδοση)
Έκπληξη το πόσο άνετο είναι στην καθημερινή χρήση
Κοστίζει 50 χιλιάρικα, συν δέκα από το προ-ανανέωσης

Βγάζει 265 άλογα (+20 από πριν την ανανέωση)

Το ανανεωμένο VW Golf λανσαρίστηκε και στη σπορ GTI έκδοσή του, συνεχίζοντας μια παράδοση 48 ετών, όπου κάθε γενιά του μικρομεσαίου χάτσμπακ είχε και την GTi έκδοσή του. Στο σήμερα λοιπόν το «αρχικό» Golf GTI βγάζει 265 άλογα και 370 Nm ροπής από τον δίλιτρο TSI κινητήρα, κερδίζοντας 20 άλογα σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο.

Έχει το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα (5,9 δλ.) στην ιστορία του (για τη βασική GTI έκδοση)

Αυτό το upgrade στην ισχύ είναι και ο λόγος που το Golf GTI για πρώτη φορά στην ιστορία του έσπασε και το φράγμα των 6 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα. Ναι σαφώς και έχουμε δει και μικρότερα νούμερα από τις εκδόσεις «Clubsport» και «R», ωστόσο το υπάρχον GTI με τα 5,9 δλ. είναι το γρηγορότερο «σκέτο» GTI που παράχθηκε ποτέ.       


Το Golf GTI για πρώτη φορά στην ιστορία του έσπασε και το φράγμα των 6 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα
2 Φωτογραφίες »

Το Golf GTI για πρώτη φορά στην ιστορία του έσπασε και το φράγμα των 6 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα

Έκπληξη πόσο άνετο είναι στην καθημερινή χρήση

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του πάντως, εξακολουθεί να είναι πως πρόκειται για ένα μοντέλο επιδόσεων που μπορείς να το χρησιμοποιείς και στην καθημερινότητά σου χωρίς παραχωρήσεις σε θέματα άνεσης. Δεν ακούς «γκαπ» κάθε φορά που πέφτεις σε λακκούβα, δεν κάνεις μπράτσα για να παρκάρεις και δεν έχεις τον ήχο της εξάτμισης να σου «παίρνει» τα αυτιά. Για την ακρίβεια τα έχεις αν το επιλέξεις μέσα από τα οδηγικά προγράμματα.

Κοστίζει 50 χιλιάρικα, συν δέκα από το προ-ανανέωσης

Ωστόσο, το κάθε τι έχει το τίμημά του και το ίδιο ισχύει και για το Golf GTi, το οποίο έχει αρχική τιμή 49.850 ευρώ. Προσθέστε και 650 ευρώ για την προσθήκη ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων που είναι στον έξτρα εξοπλισμό. Ένα σεβαστό ποσό, αρκετά αυξημένο σε σχέση με το προ-ανανέωσης (περίπου 10 χιλ. ευρώ πάνω), ωστόσο περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματά της VW, όπως LED Matrix προβολείς, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist αλλά και την τελευταία έκδοση φωνητικού βοηθού IDA με τεχνολογία ChatGPT.

Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου VW Golf GTI

Σελίδα 2Σχεδίαση: Τόσο-όσο σπορτίφ χρειάζεται
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ποιότητα-τεχνολογία και… καρό
Σελίδα 4Κινητήρας: «Αγνή» δίλιτρη βενζίνη…
Σελίδα 5Στο δρόμο: Για βουνό, για ταξίδι και για κάθε μέρα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
GOODYEAR-POLISI DUNLOP