Ξεκίνησε το εμπορικό λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς του Honda Civic με τον i-DTEC κινητήρα ισχύος 120 ίππων. Δείτε τις πρώτες τιμές του μοντέλου που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, αλλά και πότε θα έρθει στην Ελλάδα.
Η Honda αποκάλυψε τις πρώτες τιμές των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων της δέκατης γενιάς του Honda Civic, που θα πραγματοποιήσει το εμπορικό του ντεμπούτο επί ευρωπαϊκού εδάφους στη Μεγάλη Βρετανία. Το ιωπανικό μικρομεσαίο μοντέλο θα διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: S, SE, SR και EX, όλες εφοδιασμένες με τον αναβαθμισμένο i-DTEC turbo diesel κινητήρα ισχύος 120 ίππων (4.000 σ.α.λ.) με 300 Nm ροπής (2.000 σ.α.λ.), ο οποίος θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Ξεκινώντας από τη βάση, η τιμή του μοντέλου στην έκδοση S θα αρχίζει από τις 20.120 λίρες Αγγλίας, ήτοι 22.596 ευρώ, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι και την έκδοση SE η τιμή θα αυξάνεται κατά 100 λίρες, δηλαδή 20.220 λίρες (24.978 ευρώ). Περνώντας στην έκδοση SR το κόστος κτήσης ανέρχεται στις 22.065 λίρες, όπερ σημαίνει 24.804 ευρώ, και τέλος η πιο πλούσια όλων έκδοση εν ονόματι EX θα κοστίζει από 24.925 λίρες (28.019 ευρώ).
Υπενθυμίζουμε πως οι diesel εκδόσεις έρχονται να πλαισιώσουν τις βενζινοκίνητες με τους turbo VTEC κινητήρες χωρητικότητας 1,0 και 1,5 λτ. με ισχύ 129 και 182 ίππων αντίστοιχα. Σημειώνουμε δε πως οι τιμές ξεκινούν από τις 20.650 ευρώ στη βασική έκδοση Comfort για τον 1.000άρη κινητήρα (Διαβάστε τη δοκιμή εδώ) και 25.650 στη έκδοση Sport για τον 1.500άρη (Δοκιμή: Honda Civic 1,5 VTEC Turbo 182 PS).
Τέλος, όσον αφορά στην αγορά της Μ. Βρετανίας τα πρώτα μοντέλα θα κάνουν την εμφάνισή τους στις αντιπροσωπείες μέσα στον Φεβρουάριο, ενώ οι εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο εκτιμάται ότι θα καταφθάσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Μείνετε συντονισμένοι και διαβάστε τις απόψεις μας από την πρώτη επαφή με το νέο Honda Civic diesel το οποίο θα οδηγήσουμε στις αρχές Φλεβάρη.
Τελευταία ενημέρωση: Το νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC θα βρίσκεται στη χώρα μας στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου, χωρίς να υπάρχει προς το παρόν κάποια πληροφορία για την τιμή του.
Νικο το Civic και γενικα τα ιαπωνικα και κορεατικα ειναι ακριβα πλεον λογω του οτι ειναι μπροστα σε τεχνολογια και ποιοτητα κατασκευης συν την αξιοπιστια που την ειχαν ανεκαθεν, γι' αυτο εσυ που δεν εχεις προτιμησε τους φτηνιαρικους γερμανικους δεινοσαυρους με τους ημιακαμπτους...
Με τους συγκεκριμενους βενζινοκινητηρες η βενζινη ειναι μονοδρομος στο civic.
Δεν πέθανε το diesel?
Νικο το Civic και γενικα τα ιαπωνικα και κορεατικα ειναι ακριβα πλεον λογω του οτι ειναι μπροστα σε τεχνολογια και ποιοτητα κατασκευης συν την αξιοπιστια που την ειχαν ανεκαθεν, γι' αυτο εσυ που δεν εχεις προτιμησε τους φτηνιαρικους γερμανικους δεινοσαυρους με τους ημιακαμπτους...
Αν ποτε δεν εχω λεφτά για γερμανικό θα προτιμήσω να κοιτάξω το civic απ το auris.
Αυτό μάλιστα θα τρελαθώ στις εκδρομές που τις είχα κόψει με το βενζινοκίνητο που έχω λόγω κατανάλωσης.