ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ηλεκτρικά SUV με Leasing: Kia EV3 Long Range Vs BYD Atto 3 204 PS

 Σχολιάστε 
4.499 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2025)
Ηλεκτρικά SUV με Leasing: Kia EV3 Long Range Vs BYD Atto 3 204 PS
2 Φωτογραφίες »

Ηλεκτρικά SUV με Leasing: Kia EV3 Long Range Vs BYD Atto 3 204 PS

Το Kia EV3 «βγάζει» 700 χλμ. στην πόλη (με μπαταρία 81,4 kWh), 400 χλμ. «βγάζει» το BYD Atto 3 με μικρότερη μπαταρία (62 kWh).
60 παραπάνω χιλιόμετρα και 10 λεπτά σε κάθε φόρτιση γλιτώνεις με το Kia και στο ταξίδι.
Με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (460 λτ.) και πιο φαρδύ πίσω κάθισμα το Kia, περισσότερος χώρος για τα γόνατα στο Atto 3.
204 άλογα και τα δύο, κάτι λίγα κλάσματα γρηγορότερο το BYD.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ηλεκτρικά SUV με leasing στα 20 χιλιάρικα

Κοινό μυστικό, τα ηλεκτρικά οχήματα προτιμώνται περισσότερο στην αγορά του Leasing γιατί οι εταιρείες αφενός επωφελούνται από τις απαλλαγές των φόρων, αφετέρου οι χρήστες δεν έχουν να αγωνιούν για την μεταπωλητική τους αξία μετά από το πέρας της 4ετίας. Στις επόμενες γραμμές συγκρίνουμε δύο ηλεκτρικά SUV των οποίων το κόστος leasing στην 4ετία είναι στα 30 χιλιάρικα. Πρόκειται για το Kia EV3 Long Range και το BYD Atto 3, το οποίο για την ακρίβεια είναι 2,5 χιλιάρικα φθηνότερο στο leasing. Είναι, λοιπόν αυτό ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λαμβάνοντας υπόψη και τους υπόλοιπους τομείς;

Ίδια προκαταβολή, 60 ευρώ η διαφορά στο μίσθωμα

Πριν απαντήσουμε, να αναλύσουμε λίγο τις τιμές leasing των δύο μοντέλων. Η προκαταβολή και για τα δύο αυτοκίνητα είναι ίδια, στα 11.160 ευρώ, ενώ διαφορά υπάρχει στο μίσθωμα για το BYD Atto 3 στην Avis (60 ευρώ). Θυμίζουμε πως στο autotriti.gr θα βρείτε τις προσφορές leasing από όλες τις μεγάλες εταιρείες Leasing και για το EV3 η καλύτερη προσφορά «τρέχει» αυτόν τον μήνα από την Executive Lease.
Όσον αφορά τέλος τον εξοπλισμό, και στα δύο μοντέλα αυτός είναι υπερπλούσιος και ουσιαστικά δεν λείπει τίποτα από κανένα, ωστόσο ένα μικρό προβάδισμα θα δώσουμε στο κινέζικο μοντέλο γιατί έχει ηλεκτρικά, θερμαινόμενα καθίσματα και ambient φωτισμό καμπίνας.
Κινητήρας Μηνιαίο μίσθωμα σε ευρώ με ΦΠΑ Προκαταβολή σε ευρώ με ΦΠΑ Συνολικό κόστος στην 4ετία σε ευρώ με ΦΠΑ* Εταιρεία
Kia EV3 Long Range 204 PS (Earth) 396 11.160 23.751 Avis
BYD Atto 3 Comfort 204 PS 337 11.160 21.012 Executive Lease
* Τι περιλαμβάνει το Κόστος leasing: Τα χρήματα που θα ξοδέψουμε σε μίσθωση αυτοκινήτου για 4 χρόνια (48 μήνες): Προκαταβολή, δόσεις και Φ.Π.Α., αφού το Φ.Π.Α. του leasing δεν συμψηφίζεται. Στα ηλεκτρικά, υπάρχει επιδότηση 6.000 ευρώ για εταιρείες μέσω του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3.

Το Kia EV3 «βγάζει» 560 χλμ. στην πόλη (με μπαταρία 81,4 kWh), 400 χλμ. «βγάζει» το BYD Atto 3 με μικρότερη μπαταρία (62 kWh).

Ξεκινάμε την σύγκριση των δύο μοντέλων με αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία όταν πρόκειται για ηλεκτρικό όχημα, και αυτό είναι η μπαταρία – αυτονομία. Μεταξύ των δύο λοιπόν, υπάρχει διαφορά: Το Kia EV3 Long Range έχει μπαταρία 81,4 kWh (78 kWh ωφέλιμη), ενώ η μπαταρία του BYD Atto 3 έχει χωρητικότητα 62 kWh (ωφέλιμη 60,48 kWh) και είναι τύπου φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LiFEPO4).
Επίσης, διαφοροποιήσεις υπάρχουν και ως προς την κατανάλωση με το EV3 να είναι πιο οικονομικό μέσα στην πόλη και το BYD Atto 3 στην εθνική (βλ. πίνακα με τεχνικά χαρακτηριστικά).
Όλα αυτά, δηλαδή η χωρητικότητα της μπαταρίας και η κατανάλωση δίνουν προβάδισμα στο κορεατικό μοντέλο. Συγκεκριμένα, το Kia EV Long Range μπορεί να βγάλει εύκολα 560 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με μια φόρτιση, ενώ το Atto 3 έχει αυτονομία κοντά στα 400 χλμ., που σημαίνει πιο συχνές φορτίσεις στην καθημερινότητα, αλλά και λιγότερα χιλιόμετρα αυτονομίας στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, λόγω μικρότερης μπαταρίας (360 χλμ. έχει το EV3 και 295 το BYD).

60 παραπάνω χιλιόμετρα και 10 λεπτά σε κάθε φόρτιση γλιτώνεις με το Kia και στο ταξίδι.

Εδώ βέβαια να σημειώσουμε πως το EV3 έχει προβάδισμα στην περίπτωση ενός πιο μακρινού ταξιδιού γιατί μπορεί να φορτίσει σε ρεύμα DC έως 128 kW ενώ το BYD Atto 3 σε ρεύμα DC έως 88 kW, που σημαίνει πως στον ίδιο χρόνο που θα περιμένεις στα ΣΕΑ θα πάρει η μπαταρία λιγότερα χιλιόμετρα. Έτσι, εκτός από τα +60 χλμ. αυτονομίας με 120 χλμ/ώρα, φτάνεις στο 80% πιο γρήγορα (βλ. πίνακα).

204 άλογα και τα δύο, λίγο γρηγορότερο το BYD λόγω με ροπής.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, και τα δύο μοντέλα αποδίδουν 204 άλογα με αποτέλεσμα οι διαφορές να είναι μικρές και να προκύπτουν από την μεγαλύτερη ροπή και χαμηλότερο βάρους του BYD Atto 3.

Πιο συγκεκριμένα, το EV3 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ., ενώ οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα διαρκούν 3,8 και 5,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα. Από την άλλη, στο BYD Atto 3, oι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 7,4 δλ. και προσπέρασμα 60-100 σε 3,7 δλ.. και 80-120 σε 4,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Boxy το EV3, μεγαλύτερο σε μέγεθος το Atto 3
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι: Περιστρέφεται η οθόνη του BYD, πιο ευρύχωρο το EV3
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εύχρηστα και δίνουν αυτοπεποίθηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
LINGLONG SPORT MASTER VS UNIROYAL