![Αν η χρήση περιλαμβάνει πολλά ταξίδια, το diesel Clio συμφέρει τόσο λόγω τιμής καυσίμου, όσο και λόγω χαμηλής κατανάλωσης Αν η χρήση περιλαμβάνει πολλά ταξίδια, το diesel Clio συμφέρει τόσο λόγω τιμής καυσίμου, όσο και λόγω χαμηλής κατανάλωσης](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Dokimh_Renault_Clio-FL_LPG_1123_ANOIGMA.jpg)
2 Φωτογραφίες »
Αν η χρήση περιλαμβάνει πολλά ταξίδια, το diesel Clio συμφέρει τόσο λόγω τιμής καυσίμου, όσο και λόγω χαμηλής κατανάλωσης
Τι θα παίρναμε εμείς
![Το φθηνότερο μικρό είναι το ήπια υβριδικό Suzuki Swift με τους 82 ίππους με συνολικό κόστος 4ετίας στα 14.443 ευρώ Το φθηνότερο μικρό είναι το ήπια υβριδικό Suzuki Swift με τους 82 ίππους με συνολικό κόστος 4ετίας στα 14.443 ευρώ](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Dokimi_Suzuki_Swift_Hybrid_Anoigma.jpg)
2 Φωτογραφίες »
Το φθηνότερο μικρό είναι το ήπια υβριδικό Suzuki Swift με τους 82 ίππους με συνολικό κόστος 4ετίας στα 14.443 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | MG3 hybrid+ 194 PS | Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS | Suzuki Swift Hybrid 82 PS | Toyota Yaris 1,5L Hybrid Electric 116 PS |
---|---|---|---|---|
Κινητήρας | ||||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.490 | 1.461 | 1.197 | 1.490 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | Απρ-16 | 4-Αυγ | 3-Δεκ | 3-Δεκ |
Τροφοδοσία | Πολλαπλός ψεκασμός + Αυτοφ. υβριδικό | turbo diesel common rail | Πολλαπλός ψεκασμός + mild hybrid 12V | Πολλαπλός ψεκασμός βενζίνης, full υβριδικό |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 194/- | 100/3.750 | 82/5.700 | 116/- |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 425/- | 260/1.750-2.500 | 112/4.500 | 207/- |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.285 | 1.248 | 994 | 1.155 |
Eπιδόσεις | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,9 | 10,9 | 11,3 | 9,9 |
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η | 4,1 (με KD) | 8,0 με 4η | 11,4 με 4η | 5,9 (με KD) |
80-120 χλμ./ώρα 4η/5η | 5,7 (με KD) | 11,2 με 5η | 20,2 με 5η | 7,8 (με KD) |
100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 41,7 | 38,9 | 46,1 | 37,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | 170 | 174 | 165 | 175 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | ||||
Μέση εργοστασιακή (WLTP) | 4,1 | 4,2 | 4,4 | 3,8 |
Μέση στην πόλη | 4,6 | 6 | 5,7 | 3,5 |
Μέση στο ταξίδι | 6 | 3,2 | 4,7 | 5,1 |
Κόστος Καυσίμου / Έτος (ευρώ) | 1.795 | 1.793 | 2.035 | 1.403 |
Ρεζερβουάρ (λτ.)* | 170 | 55 | 37 | 36 |
Αυτονομία στο ταξίδι | 600 | 1.219 | 787 | 705 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | 100 | 109-110 | 98-99 | 87 |
Διαστάσεις (χλστ.) | MG3 hybrid+ 194 PS | Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS | Suzuki Swift Hybrid 82 PS | Toyota Yaris 1,5L Hybrid Electric 116 PS |
---|---|---|---|---|
Κεφάλι οδηγού | 72 | 89 | 11,4 | 92 |
Κεφάλι πίσω | 1 | 21 | 3,7 | 22 |
Πλάτος εμπρός | 1390 | 1.348 | 134 | 1.385 |
Πλάτος πίσω | 1350 | 1.265 | 130 | 1.332 |
Πόδια πίσω | 86 | 96 | 12 | 130 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 293 | 366 | 265 | 286 |
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος* | 4.113x1.797x1.502 | 4.053x1.798x1.439 | 3.860x1.735x1.495 | 3.940x1.745x1.500 |
Μεταξόνιο | 2.570 | 2.583 | 2.450 | 2.560 |
Σελίδα 1 | Leasing μικρού: Συμφέρει το φθηνότερο ή αυτό που καίει τα λιγότερα; |
Σελίδα 2 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |