Leasing στην Ελλάδα VS στην Ευρώπη
- Στην Ελλάδα πληρώνεις μόνο την βενζίνη, στην Ευρώπη και τέλη, ασφάλεια, service & λάστιχα!
- Στην Ευρώπη πληρώνεις μικρότερο μηνιαίο μίσθωμα (μα χρεώνεσαι για ασφάλιση)
- Χρειάζεσαι 200/μήνα για ένα Panda στην Ελλάδα και 400 για Tucson, 100 ευρώ και 300 ευρώ στο εξωτερικό αντίστοιχα
- Τα συμβόλαια στην Ελλάδα σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις δωρεάν περισσότερα χιλιόμετρα
Στην Ελλάδα πληρώνεις μόνο την βενζίνη, στην Ευρώπη και τέλη, ασφάλεια, service & λάστιχα!
Οι εταιρείες leasing στην Ελλάδα προσφέρουν διάφορες δυνατότητες εξατομίκευσης κάθε συμβολαίου σε ό,τι αφορά για παράδειγμα την διάρκεια μίσθωσης, το όριο χιλιομέτρων και την δυνατότητα καταβολής προκαταβολής (ή όχι). Το σημαντικότερο όμως είναι ότι στο μηνιαίο μίσθωμα περιλαμβάνεται η -συνήθως μικτή-ασφάλιση του αυτοκινήτου, τα έξοδα για την πλήρη συντήρησή του, την επισκευή του, αν αυτό απαιτείται, σε εξουσιοδοτημένους συντηρητές/επισκευαστές, τις αλλαγές ελαστικών του αυτοκινήτου αλλά και λοιπά έξοδα όπως τα τέλη κυκλοφορίας. Ουσιαστικά, ο μισθωτής ενός αυτοκινήτου στην Ελλάδα καλείται να πληρώσει μόνο το μηνιαίο μίσθωμα και τα καύσιμα που ο ίδιος καταναλώνει στην διάρκεια της μίσθωσης σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει συχνά στην Ευρώπη.
Το Leasing στην Ευρώπη έχει μικρότερα μισθώματα και μικρότερες καλύψεις
Το συμβόλαιο μεταξύ της εταιρείας leasing και του μισθωτή φτιάχνεται πάνω στις ίδιες βάσεις στην Ευρώπη, αφού οι δύο πλευρές καλούνται να συμφωνήσουν στην διάρκεια της μίσθωσης και την καταβολή ή μη κάποιας προκαταβολής πριν την έναρξη του μισθώματος. Σημαντική διαφορά σε σχέση με τα περισσότερα συμβόλαια leasing στην Ελλάδα είναι πως στο εξωτερικό, η σύμβαση που υπογράφεται μεταξύ της εταιρείας leasing και του πελάτη δεν περιλαμβάνει συχνά τα έξοδα για την ασφάλιση του αυτοκινήτου, τα service του, την οδική βοήθεια, τις αλλαγές ελαστικών και τις επισκευές που μπορεί να τύχουν.
Χρειάζεσαι 200/μήνα για ένα Panda στην Ελλάδα και 400 για Tucson, 100 ευρώ και 300 ευρώ στο εξωτερικό αντίστοιχα
Το γεγονός πως στο εξωτερικό συναντούμε «γυμνά» συμβόλαια στα οποία ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ασφάλιση του αυτοκινήτου, για την συντήρησή του και τις επισκευές του σημαίνει πως το μίσθωμα είναι συνήθως αρκετά χαμηλό. Για παράδειγμα, στο εξωτερικό, η μίσθωση ενός Panda μπορεί να απαιτεί 100 ευρώ την στιγμή που στην Ελλάδα, το βρίσκουμε γύρω στα 200 ευρώ/μήνα. Αντίστοιχα, σε ένα οικογενειακό SUV, το Hyundai Tucson, στην Ευρώπη το μοντέλο μπορεί να κοστίσει χωρίς καλύψεις περίπου 300 ευρώ/μήνα σε μίσθωμα, την στιγμή που στην Ελλάδα χρειάζονται 380 ευρώ και σχεδόν διπλάσια προκαταβολή.
Στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις δωρεάν περισσότερα χιλιόμετρα
Μια ακόμη διαφορά, ανάμεσα στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και αυτές που υπάρχουν στο εξώτερικό είναι πως οι τελευταίες προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία στο όριο των χιλιομέτρων που μπορεί να κάνει ένα πελάτης, αφού η έρευνά μας έδειξε πως ο μισθωτής μπορεί να επιλέξει όριο χιλιομέτρων ακόμη και από 5.000 χλμ./χρόνο, στην στιγμή που, οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα διαθέτουν συμβόλαια που περιλαμβάνουν όριο χιλιομέτρων από 15.000 έως τις 25.000 χιλιόμετρα.