Του λείπει του MX-5 ένα δυνατό μοτέρ; Και τελικά τι παραπάνω θα του προσέφερε αν υπήρχε;
Λείπει ένα ισχυρό μοτέρ από το MX-5; Ή μήπως είναι αλλού το νόημα;
5.606 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2015)
Για σκέψου: πισωκίνητο ρόουντστερ, φαρδύ, χαμηλό και έτοιμο για όλα. Κι από ισχύ; Όχι πολλά. Χαλάει η συνταγή; Κι αν ναι τότε γιατί επιμένει η Mazda να μη μας δίνει ένα «δυνατό» MX-5;
Τι σχέση έχουν όμως τα γερμανικά ρόουντστερ με το MX-5; Για όποιον παρακολουθεί, το διθέσιο της Mazda δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα. Βλέπεις η Mazda αναγέννησε την κατηγορία με την πρώτη γενιά του ΜΧ-5 πατώντας στην βρετανική συνταγή. Διθέσιο, μικρό, απολαυστικό, φθηνό!Το ότι είναι πισωκίνητο έχει να κάνει με το απολαυστικό του πράγματος, δεν το κάνει σούπερκαρ. Βάλε τώρα σε αυτά τα τέσσερα συστατικά ένα δίλιτρο τούρμπο μοτέρ στον εμπρός άξονα.
Πρώτον δεν χωράει. Μην ξεχνάμε ότι το ΜΧ-5 έχει το μοτέρ στον διαμήκη άξονα. Αρα θέλουμε μεγαλύτερο αμάξωμα. Βάλε ότι το ΜΧ-5 έχει το μοτέρ πίσω από τον εμπρός άξονα για να πετύχει, όχι μόνο την καλύτερη κατανομή βάρους αλλά και να έχει όλη τη μάζα του, όσο πιο κοντά στο κέντρο περιστροφής του. Ακόμη μεγαλύτερο αμάξωμα.
Βάλε τώρα και το βάρος ενός δίλιτρου μοτέρ με 180-200 άλογα. Βάλε και το βαρύ σασμάν για να αντέξει τη ροπή από ένα τέτοιο μοτέρ. Βάλε και όλα τα κινούμενα μέρη πιο βαριά για να αντέχουν τη δύναμη. Βλέπει κανείς που το πάμε; Πήραμε ένα αυτοκίνητο κομψοτέχνημα και το κάναμε ένα βαρύ πισωκίνητο θηρίο. Τι σχέση έχει αυτό με την αποστολή του ΜΧ-5;
Η απόλαυση, βλέπεις, προέρχεται από την όλη φιλοσοφία. Και τα μοτέρ που δίνει η Mazda στο MX-5 ταιριάζουν απόλυτα. Έχουν αρκετή δύναμη για να το κάνουν σβέλτο, εύκολο και ευχάριστο, είναι αρκετά μικρά για να το κρατήσουν ελαφρύ, μικρό και οικονομικό στην αγορά και τη χρήση, και προσφέρονται για όλους τους οδηγούς, έμπειρους ή όχι στην πίσω κίνηση.
Τι λες τώρα λοιπόν; Του λείπει του MX-5 ένα δυνατό μοτέρ; Και τελικά τι παραπάνω θα του προσέφερε αν υπήρχε;
Ανέκαθεν υποστήριζα ότι αυτό που μετράει σε ένα σπορ όχημα είναι το ΜΙΚΡΟ ΒΑΡΟΣ. Φτάνει πια με τα ενεργοβορα δυσκίνητα του 1,5 τόνου. Βασική φυσική είναι. ΑΔΡΑΝΕΙΑ : όσο ποιο βαρύ είναι ένα σώμα τόσο περισσότερη δύναμη θέλεις για να το επιταχύνεις, επιβραδύνεις, να του αλλάξεις διεύθυνση.... Φέρτε πίσω τα σαξοραλλα....
Θεωρώ οτι ενα αυτοκίνητο το οποίο προσδοκά να είναι σπορ δε μπορεί να έχει ιπποδύναμη παραπλήσια με το καινούργιο opel corsa. Ακόμη με αυτή την ιπποδυναμη το drift θα είναι εξαιρετικα απίθανο, πράγμα που δε συμβαδίζει με τις απαιτήσεις απο ένα σπορ πισωκίνητο
Φιλε Σταθη, πηγαινε στο Σεσι Παιανιας....
Εγώ θα ήθελα από ένα αυτοκίνητο σπορ, σαν το ΜΧ-5 να έχει τόση ισχύ και ροπή, που να είναι σε θέση όταν πατήσεις το γκάζι, με δευτέρα, κινούμενος με 50 χιλιόμετρα την ώρα, να σπινάρει τους πίσω τροχούς ώστε να μπορεί να πλαγιολισθαίνει άνετα.
Η φιλοσοφία των roadsters συνδυάζει μικρό και ελαφρύ αμάξωμα με επαρκή ισχύ (για 0-100 γύρω στα 8 δ/λ, η τελική δεν έχει τόση σημασία). Θα έλεγα ότι για το νέο Mazda με βάρος κάτω από τα 1000 κιλά, μια ισχύς γύρω στους 150 ίππους θα ήταν ιδανική. Απ΄ότι ξέρω θα υπάρχει και σε ισχύ 160 ίππων, ενώ βρίσκω τον μικρό κινητήρα με τους 130 ίππους οριακά επαρκή. Αν και προφανώς υπάρχουν ισχυρότερα roadsters, πιστεύω ότι ο λόγος ευχαρίστησης / κόστος του ΜΧ5 είναι κορυφαίος, ακόμα και με τον μικρό κινητήρα.
ΝΑΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ !! ΜΕ ΕΝΑ 1.600CC 180HP ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ 135ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ(ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ)ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΝΕΑ ΜΟΔΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ. . ΕΚΔΟΣΗ MPS ΛΟΙΠΟΝ !!!