ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Του λείπει του MX-5 ένα δυνατό μοτέρ; Και τελικά τι παραπάνω θα του προσέφερε αν υπήρχε;

Του λείπει του MX-5 ένα δυνατό μοτέρ; Και τελικά τι παραπάνω θα του προσέφερε αν υπήρχε;

Λείπει ένα ισχυρό μοτέρ από το MX-5; Ή μήπως είναι αλλού το νόημα;

5.606 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2015)

Για σκέψου: πισωκίνητο ρόουντστερ, φαρδύ, χαμηλό και έτοιμο για όλα. Κι από ισχύ; Όχι πολλά. Χαλάει η συνταγή; Κι αν ναι τότε γιατί επιμένει η Mazda να μη μας δίνει ένα «δυνατό» MX-5;

Πριν απαντήσεις, μήπως να δούμε αυτό το MX-5. Tελικά, περί τίνος πρόκειται; Θα έλεγε κανείς πως αν δει τις άλλες μάρκες που προσφέρουν διθέσια πισωκίνητα ρόουντστερ, η Mazda υπολείπεται. Βλέπεις η BMW Z4 ξεκινάει από τα 160 άλογα, ενώ η Mercedes SLK από τα 185. 
Τι σχέση έχουν όμως τα γερμανικά ρόουντστερ με το MX-5; Για όποιον παρακολουθεί, το διθέσιο της Mazda δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα. Βλέπεις η Mazda αναγέννησε την κατηγορία με την πρώτη γενιά του ΜΧ-5 πατώντας στην βρετανική συνταγή. Διθέσιο, μικρό, απολαυστικό, φθηνό!Το ότι είναι πισωκίνητο έχει να κάνει με το απολαυστικό του πράγματος, δεν το κάνει σούπερκαρ. Βάλε τώρα σε αυτά τα τέσσερα συστατικά ένα δίλιτρο τούρμπο μοτέρ στον εμπρός άξονα.
Πρώτον δεν χωράει. Μην ξεχνάμε ότι το ΜΧ-5 έχει το μοτέρ στον διαμήκη άξονα. Αρα θέλουμε μεγαλύτερο αμάξωμα. Βάλε ότι το ΜΧ-5 έχει το μοτέρ πίσω από τον εμπρός άξονα για να πετύχει, όχι μόνο την καλύτερη κατανομή βάρους αλλά και να έχει όλη τη μάζα του, όσο πιο κοντά στο κέντρο περιστροφής του. Ακόμη μεγαλύτερο αμάξωμα.
Βάλε τώρα και το βάρος ενός δίλιτρου μοτέρ με 180-200 άλογα. Βάλε και το βαρύ σασμάν για να αντέξει τη ροπή από ένα τέτοιο μοτέρ. Βάλε και όλα τα κινούμενα μέρη πιο βαριά για να αντέχουν τη δύναμη. Βλέπει κανείς που το πάμε; Πήραμε ένα αυτοκίνητο κομψοτέχνημα και το κάναμε ένα βαρύ πισωκίνητο θηρίο. Τι σχέση έχει αυτό με την αποστολή του ΜΧ-5; 
Η απόλαυση, βλέπεις, προέρχεται από την όλη φιλοσοφία. Και τα μοτέρ που δίνει η Mazda στο MX-5 ταιριάζουν απόλυτα. Έχουν αρκετή δύναμη για να το κάνουν σβέλτο, εύκολο και ευχάριστο, είναι αρκετά μικρά για να το κρατήσουν ελαφρύ, μικρό και οικονομικό στην αγορά και τη χρήση, και προσφέρονται για όλους τους οδηγούς, έμπειρους ή όχι στην πίσω κίνηση.
Τι λες τώρα λοιπόν; Του λείπει του MX-5 ένα δυνατό μοτέρ; Και τελικά τι παραπάνω θα του προσέφερε αν υπήρχε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Moto