ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Λιγότερα ή περισσότερα άλογα με ένα κουμπάκι!

Λιγότερα ή περισσότερα άλογα με ένα κουμπάκι!

5.336 Επισκέψεις στο άρθρο (11/8/2022)

Πώς βλέπετε τα συστήματα παραμετροποίησης που διαθέτουν ολοένα και περισσότερα πλέον αυτοκίνητα; Είναι άλλο ένα μαρκετινίστικο τρικ των εταιρειών ή έχουν λόγο και ουσία στην εφαρμογή τους;

Πλέον μπορείς να έχεις 2 ή 3 διαφορετικά αυτοκίνητα σε ένα, απλά πατώντας ένα κουμπί!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα μάθαμε από τις σπορ εκδόσεις κάποιων μοντέλων και πλέον έχουν «κατακλύσει» την αγορά. Τα βλέπουμε πια και σε συμβατικά μοντέλα ενώ σε ορισμένα έχουν «μεταλλαχθεί» και αντί να προσφέρουν σε επιδόσεις, συμπεριφορά κλπ., μειώνουν την απόδοση του κινητήρα για οικονομία. Τα συστήματα παραμετροποίησης είναι το νέο must της αυτοκίνησης γιατί μέσω αυτών έχεις ιπποδύναμη ή και χαρακτήρα on demand.

Ο στόχος τους είναι να μπορούν να διαμορφώσουν ανάλογα το γενικότερο προφίλ ενός αυτοκινήτου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού του. Στα ειδικά μοντέλα από τα οποία και προήλθαν, η διαφορά ανάμεσα στις επιλογές είναι πραγματικά αισθητή και αποτελεί έτσι πλέον ένα νέο gadget που δεν γίνεται να απουσιάζει.

Θες να κινηθείς στην πόλη ή να κάνεις ένα ανθρώπινο ταξίδι; Επιλέγεις τη θέση Comfort και αν συνοδεύεται από ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αυτή μαλακώνει αισθητά, το κιβώτιο και ο κινητήρας γίνονται πιο πολιτισμένα στην λειτουργία τους και το τιμόνι πιο ελαφρύ για να απολαύσεις την άνεση που σου προσφέρει. Το ίδιο αυτοκίνητο στη θέση Sport ή Dynamic, σφίγγει τέρμα την ανάρτηση, βαραίνει το τιμόνι για καλύτερη αίσθηση και απόκριση και φέρνει τον κινητήρα στην μέγιστη απόδοσή του, αλλάζοντας παράλληλα και την ευαισθησία της πεταλούδας αλλά και της λειτουργίας του κιβωτίου.

Έτσι έχεις δύο (στις προαναφερθείσες θέσεις) προφίλ οδήγησης με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, από το ίδιο αυτοκίνητο. Φυσικά δεν έχουν μόνον αυτές τις επιλογές. Μπορεί να έχουν πρόγραμμα για πιο οικονομική οδήγηση (Eco), η να έχουν μόνον τέτοια επιλογή  όπως για παράδειγμα συμβαίνει στο Renault Clio, με το οποίο αν και πέφτει αισθητά η απόδοση, είναι γεγονός πως μειώνεται δραστικά η κατανάλωση.

Αντίστοιχα μπορεί να διαθέτουν και ακόμα πιο εστιασμένη όσον αφορά το σπορ χαρακτήρα επιλογή, με επέμβαση στο διαφορικό ή στην τετρακίνηση ανάλογα με το αυτοκίνητο. Οι επιλογές Race ή drift mode σε κάποια μοντέλα προσφέρουν εκ διαμέτρου αντίθετη συμπεριφορά. Μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο πάντα. Αυτό που στο Race mode θα ρυθμίσει τα πάντα ώστε να γράψει χρόνους σε μια πίστα, μπορεί στην επιλογή drift να «καπνίζει» τα λάστιχά του χωρίς καμία προσπάθεια…

Και δεν μιλάμε μόνο για sport μοντέλα, ή αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης ή diesel. Πλέον προφίλ οδήγησης έχουν τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, που ανάλογα την επιλεγμένη λειτουργία μπορούν να πάνε γρήγορα, ή να ρίξουν την απόδοση προς όφελος της αυτονομίας. Αντίστοιχα προγράμματα βρίσκουμε και σε SUV μοντέλα, που ανάλογα την επιλεγμένη ρύθμιση, αλλάζουν τη λειτουργεία του esp και βελτιώνουν την πρόσφυσή τους σε πιο σαθρά εδάφη ή ακραίες καιρικές συνθήκες όπως χιόνι και πάγος.

Εσείς τι άποψη έχετε για τα συστήματα παραμετροποίησης; Θα σας άρεσε να αλλάζει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου σας ανάλογα με την επιλογή σας ή θεωρείτε πως πρέπει να συνδυάζεται και με άλλα συστήματα όπως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, διαφορικά κλπ; Αντίστοιχα θα θέλατε μια επιλογή Eco που να μειώνει την απόδοση αλλά και την κατανάλωση του αυτοκινήτου σας;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR