Η νέα, 4η γενιά της Mercedes A-Class έρχεται για να συνεχίσει το επιτυχημένο έργο της προηγούμενης. Σήμερα την γνωρίζουμε από κοντά στην επίσημη παγκόσμια παρουσίασή της από το Αμστερνταμ.
Η A-Class της Mercedes αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κερδισμένα στοιχήματα της γερμανικής εταιρείας. Αυτό γιατί κατάφερε να την εντάξει αποφασιστικά στην γκάμα της, παρέα με την πάντα επίκαιρη και κορυφαία C-Class. Μετά από 4 χρόνια στην αγορά λοιπόν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τo μικρομεσαίο της Mercedes που θα αντικατασταθεί από την ολοκαίνουρια 4η του γενιά, που γνωρίσαμε στο Αμστερνταμ.
Κατ` αρχάς η νέα A-Class βασίζεται στην αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA (modular front architecture) έχοντας μεγαλύτερο κατά 30 χλστ. μεταξόνιο (2.729 χλστ.) όντας παράλληλα φαρδύτερη κατά 14 χλστ. με όσα οφέλη αυτό συνεπάγεται για την ευρυχωρία των επιβατών. Επιπλέον σημειώνουμε πως το συνολικό της μήκος αγγίζει τα 4.419 χλστ..
Εμφάνιση: Aκόμα πιο δυναμική και σπορτίφ
Η νέα γενιά της A-Class συνεχίζει πάνω στο «επιθετικό» σχεδιαστικό προφίλ της υπάρχουσας, όμως όπως μπορούμε να δούμε, αυτή η επιθετικότητα είναι ακόμα πιο τονισμένη. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ολοκαίνουριο μπροστινό μέρος, με πιο αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα LED καθώς και στην νέα μάσκα και προφυλακτήρα. Η μάσκα συνεχίζει να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον μέσω του μεγάλου όγκου της, ενώ στο πίσω μέρος αναμένεται το ίδιο δυναμική, με νέα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα. Συνολικά, η αισθητική της νέας A-Class χαρακτηρίζεται πλέον από τις καθαρές έντονες γραμμές της με αποτέλεσμα να παραμένει εκλεπτυσμένη αλλά και πιο «ευχάριστη» στο μάτι.
Εσωτερικό: Πιο ποιοτική, πιο ευρύχωρη και πιο σύγχρονη στο εσωτερικό της
Η νέα Mercedes A-Class είναι σημαντικά αναβαθμισμένη, ειδικά στο εσωτερικό της, όπου στα πρότυπα της μεγαλύτερης C-Class τοποθετούνται ποιοτικότερα υλικά. Το high-tech κλίμα ενισχύουν τεχνολογίες όπως το head-up display, αλλά και το νέο σύστημα infotainment «Mercedes-Benz User Experience» ή για συντομία «MBUX» με δύο ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό. Το ένα από αυτά τα μόνιτορ αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων και το άλλο τις λειτουργίες του infotainment, του air-condition κ.τ.λ. ενώ μπορεί να το χειριστεί κανείς τόσο με χειρονομίες, όσο και φωνητικά αναφωνόντας απλά «Hey, Mercedes» και δίνοντας την εντολή.
Στο εσωτερικό της υπάρχουν επίσης ανασχεδιασμένο τιμόνι με χειριστήρια touchpad, νέα καθίσματα και μια σειρά από νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ως μέρος του επιπέδου 2 της Mercedes για αυτόνομη οδήγηση, τεχνολογία η οποία συμπεριλήφθηκε πρωτίστως στην κατηγορία S. Έμφαση δίνεται και στην πρακτικότητα της καμπίνας, η είσοδος στο πίσω τμήμα της οποίας, διευκολύνεται από τις μεγαλύτερες πόρτες. Επιπλέον, έχουμε περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών από τα 341 λίτρα της υπάρχουσας, ο οποίος έχει φτάσει πλέον στα 370 λτ..
Κινητήρες από 1,33 λτ. έως και 224 άλογα
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, για αρχή η μάρκα θα διαθέτει δύο νέους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα, οι οποίοι προσφέρουν μεγαλύτερη οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τις σημερινές μονάδες. Στη βάση των νέων μηχανικών συνόλων θα βρίσκεται ο νέος βενζινοκινητήρας M282 και για πρώτη φορά θα προσφερθεί σε μια έκδοση 1.332 κ.εκ. ισχύος 163 ίππων με 250 Nm ροπής και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Πάνω από αυτόν θα βρίσκεται ο 2,0 λίτρων βενζινοκινητήρας M260 με απόδοση 224 ίππων και 350 Nm ροπής. Περνώντας στο ντίζελ συναντούμε τον OM608 turbo πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λτ. με ισχύ 116 ίππων με 265 Nm ροπής. Αργότερα θα προστεθούν και άλλοι κινητήρες στη γκάμα σύμφωνα με τους ανθρώπους της Mercedes. Έπειτα, τα μηχανικά σύνολα ολοκληρώνονται με το εξατάχυτο χειροκίνητο και το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της γερμανικής φίρμας, ενώ σε κάποιες εκδόσεις η Mercedes θα προσφέρει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.
Τέλος να σημειώσουμε πως η επίσημη αποκάλυψη της νέας A-Class για το κοινό θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο.
Ο ημιάκαμπτος γιατί έπρεπε να μπει δεν ξέρω,αυτοί θα ξέρουν καλύτερα!Αναρωτιέμαι γιατί μένει στις ίδιες ιπποδυνάμεις και δεν τα ανεβάζει λίγο!Ο 1,4 με τα 163 πχ δεν μπορεί να πιάσει την Giuluetta 170.Ούτε ο 2,0 225 την Veloce!Καινούριο αυτοκίνητο είναι,γιατί δεν δυναμώνει λίγο και τους κινητήρες!
@DNA Αγαπητε φιλε ΔΕΝ θυμασαι καθολου καλα.Η Giulietta ΔΕΝ εβγαινε ποτέ με 95hp.Στα 1400cc βγαινει ακομα και σημερα σε τρεις ιπποδυνάμεις 120hp,150hp,170hp εχοντας τεχνολογια Multiair, κατι που η Mercedes εχει μαυρα μεσανυχτα καθως στερηται αντιστοιχης τεχνολογιας.Φυσικα αυτο που δεν αναφερθηκε στο παρον ρεπορταζ,ειναι οτι η καινουργια Α Class εχει ημιακαμπτο αξονα.Δηλαδη μιλαμε για ενα απαραδεκτο πισωγυρισμα 20χρονια πισω.Καθως ημιακαμπτο αξονα ειχε η πρωτη Α Class του 1998.Οποιος δεν θελει να εθελοτυφλει μπορει να καταλαβει οτι αυτη η Mercedes ανηκει στα κοινα αυτοκινητα.....Οποιος θελει να ειναι αιωνες μπροστα σε ολα παιρνει Alfa Romeo.Διαβαστε την ροπη στον Diesel κινητηρα της Mercedes που ειναι μόλις 26,5 κιλα ενω στην Giulietta ειναι 32,6 κιλα ροπη στον DIESEL κινητηρα....Καλα κρασια!Η Γερμανιδα βλεπει με τα κυαλια την Ιταλιδα.Για το εσωτερικο της A Class το μονο που θα πω ειναι οτι ειναι ψυχρο.
* μιλάμε για facelift εξωτερικά
*Αυτό το εσωτερικό θα ανήκει στην έκδοση που με τα ίδια λεφτά παίρνεις μεταχειρισμένη E200 του 2014
*Α3 , ΣΕΙΡΑ 1 , Α ΚΛΑΣ ποτέ δεν θα γίνουν τόσο premium όσο τα μεγαλύτερα αδέρφια τους
* Μερσέντες με κινητήρα Ρενό-νισσαν τρίζουν τα κόκαλα της ίδιας της Μερσέντες
*Πανέμορφο αυτοκίνητο, αιχμή τεχνολογίας, λογικά αιχμή και στην ασφάλεια , πολύ καλός κινητήρας (αν δε σπάει με τόσο τράβηγμα ώστε να του πάρεις ότι έχει) αλλά δε ξέρω αν αξίζει να δώσεις τόσα πολλά για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που:
*Έχει χώρους γκολφ
*Πρεστίζ μίνι Κούπερ
*Κινητήρα Ρενό (σε τιμή Μερσέντες)
*Τιμή AUDI A4
*Στις εκδόσεις με τα 25 -26 χιλιάρικα , κλασσικά θα είναι πιο γυμνό από NIVA... Βλέπω στο δρόμο κάτι Α κλας με τάσια και τρελαίνομαι...
Όντως η Alfa δεν έχει 1.4 με 95 ίππους μόνο το Bravo είχε την επιλογή αυτή.
Τώρα το ότι όποιος θέλει να είναι αιώνες μπροστά παίρνει Alfa Romeo αυτό το θεωρώ υπερβολή και δεν ισχύει κιόλας.
Καταρχήν τα multiair που αναφέρονται ήταν όντως καινοτομία για πριν μια 10ετια αλλά δυστυχώς έχουν και πρόβληματα αξιοπιστίας σε αντίθεση με τους κλασικούς Τ-Jet που είναι σκυλιά.
Δεύτερον για το μόνο πράγμα που εκθειάζω το αυτοκίνητο είναι για την άπιαστη οδική του συμπεριφορά που είναι κορυφαία πραγματικά αφού είναι πλήρως συμμετοχικό.
Σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι πίσω. Η ποιότητα κύλισης δεν είναι καλή, όπως επίσης η ηχομόνωση ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι τραγική δεν το συζητώ. Σε κανένα μα σε κανένα άλλο αυτοκίνητο 2ετιας δεν έχω δει το λάστιχο του παρμπρίζ να ξεκολλάει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και να χτυπιέται σαν χελι πανω στην οροφή!!!!!!
Για τη Mercedes τώρα δεν μπορώ να πω πολλά θετικά. Η εμφάνιση δε μου αρέσει, το ίδιο και το εσωτερικό.Για τα μοτέρ και τις αναρτήσεις καλό είναι να μη βγάζουμε συμπέρασματα πριν τα δούμε με τα μάτια μας. Και άλλωστε σημασία εχει πως ρυθμίζεις την ανάρτηση, όχι τι προδιαγραφές εχει. Γιατί και τα γαλλικά ημιάκαμπτο έχουν αλλά στρίβουν μια χαρά και είναι και άνετα..
Ο ημιακαμπτος δεν ειναι απαραιτητα κακος. Εξαρταται πως ειναι ρυθμιζμενες οι αναρτησεις. Ειχα golf 3 και πηγαινε τρενο στις στροφες ενω το καινουριο ignis που πηρα τωρα με τρομαζει γιατι χανει τελειως την ομοιογενεια του. Βεβαια δεν με πειραζει γιατι το εχω μονο για την πολη αλλα η διαφορα ειναι τεραστια. Οσο για την Α class, σιγουρα 8α ειναι καλυτερη απ την παλια αλλα δεν νομιζω να ειναι καλυτερη απ το Α3 τοσο ποιοτικα οσο και οδηγικα. Η εμπιρεια της Mercedes ειναι πολυ μικρη στην κατηγορια αυτη σε αντιθεση με της audi που ηταν η πρωτη που εφτιαξε ενα premium μικρο.
Και πόσα ευρώ πρέπει να πληρώσω επιπλέον για να πω στην γκομενα ότι θα είμαι εκεί στο ραντεβού, γιατί αυτή η λειτουργία δεν νομίζω να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το σχόλιο μου αφορουσε τα σημερινά 1300 σε συγκριση με τα 1300 άλλων εποχών, και αναφέρθηκα στην Giulietta 1.3 της δεκαετιας του '80 , όχι στην σημερινή .
Με renault κινητηρες παω κ παιρνω το megane που ειναι κ 10.000 φθηνοτερο..μας δουλευουν μωρε?
Ο ημιάκαμπτος γιατί έπρεπε να μπει δεν ξέρω,αυτοί θα ξέρουν καλύτερα!Αναρωτιέμαι γιατί μένει στις ίδιες ιπποδυνάμεις και δεν τα ανεβάζει λίγο!Ο 1,4 με τα 163 πχ δεν μπορεί να πιάσει την Giuluetta 170.Ούτε ο 2,0 225 την Veloce!Καινούριο αυτοκίνητο είναι,γιατί δεν δυναμώνει λίγο και τους κινητήρες!
@DNA Αγαπητε φιλε ΔΕΝ θυμασαι καθολου καλα.Η Giulietta ΔΕΝ εβγαινε ποτέ με 95hp.Στα 1400cc βγαινει ακομα και σημερα σε τρεις ιπποδυνάμεις 120hp,150hp,170hp εχοντας τεχνολογια Multiair, κατι που η Mercedes εχει μαυρα μεσανυχτα καθως στερηται αντιστοιχης τεχνολογιας.Φυσικα αυτο που δεν αναφερθηκε στο παρον ρεπορταζ,ειναι οτι η καινουργια Α Class εχει ημιακαμπτο αξονα.Δηλαδη μιλαμε για ενα απαραδεκτο πισωγυρισμα 20χρονια πισω.Καθως ημιακαμπτο αξονα ειχε η πρωτη Α Class του 1998.Οποιος δεν θελει να εθελοτυφλει μπορει να καταλαβει οτι αυτη η Mercedes ανηκει στα κοινα αυτοκινητα.....Οποιος θελει να ειναι αιωνες μπροστα σε ολα παιρνει Alfa Romeo.Διαβαστε την ροπη στον Diesel κινητηρα της Mercedes που ειναι μόλις 26,5 κιλα ενω στην Giulietta ειναι 32,6 κιλα ροπη στον DIESEL κινητηρα....Καλα κρασια!Η Γερμανιδα βλεπει με τα κυαλια την Ιταλιδα.Για το εσωτερικο της A Class το μονο που θα πω ειναι οτι ειναι ψυχρο.
* μιλάμε για facelift εξωτερικά *Αυτό το εσωτερικό θα ανήκει στην έκδοση που με τα ίδια λεφτά παίρνεις μεταχειρισμένη E200 του 2014 *Α3 , ΣΕΙΡΑ 1 , Α ΚΛΑΣ ποτέ δεν θα γίνουν τόσο premium όσο τα μεγαλύτερα αδέρφια τους * Μερσέντες με κινητήρα Ρενό-νισσαν τρίζουν τα κόκαλα της ίδιας της Μερσέντες *Πανέμορφο αυτοκίνητο, αιχμή τεχνολογίας, λογικά αιχμή και στην ασφάλεια , πολύ καλός κινητήρας (αν δε σπάει με τόσο τράβηγμα ώστε να του πάρεις ότι έχει) αλλά δε ξέρω αν αξίζει να δώσεις τόσα πολλά για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που: *Έχει χώρους γκολφ *Πρεστίζ μίνι Κούπερ *Κινητήρα Ρενό (σε τιμή Μερσέντες) *Τιμή AUDI A4 *Στις εκδόσεις με τα 25 -26 χιλιάρικα , κλασσικά θα είναι πιο γυμνό από NIVA... Βλέπω στο δρόμο κάτι Α κλας με τάσια και τρελαίνομαι...
Εντάξει, υπάρχουν τα κοινά αυτοκινητάκια για να παίζεις και υπάρχει και η MERCEDES. Αιώνες μπροστά σε όλα.
Honda civic 1.5 turbo και πολλαπλών συνδέσμων πισω και πανω απο ολα αξιοπιστία που κανεις απο τους ευρωπαίους δεν γνωρίζει.
Όντως η Alfa δεν έχει 1.4 με 95 ίππους μόνο το Bravo είχε την επιλογή αυτή. Τώρα το ότι όποιος θέλει να είναι αιώνες μπροστά παίρνει Alfa Romeo αυτό το θεωρώ υπερβολή και δεν ισχύει κιόλας. Καταρχήν τα multiair που αναφέρονται ήταν όντως καινοτομία για πριν μια 10ετια αλλά δυστυχώς έχουν και πρόβληματα αξιοπιστίας σε αντίθεση με τους κλασικούς Τ-Jet που είναι σκυλιά. Δεύτερον για το μόνο πράγμα που εκθειάζω το αυτοκίνητο είναι για την άπιαστη οδική του συμπεριφορά που είναι κορυφαία πραγματικά αφού είναι πλήρως συμμετοχικό. Σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι πίσω. Η ποιότητα κύλισης δεν είναι καλή, όπως επίσης η ηχομόνωση ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι τραγική δεν το συζητώ. Σε κανένα μα σε κανένα άλλο αυτοκίνητο 2ετιας δεν έχω δει το λάστιχο του παρμπρίζ να ξεκολλάει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και να χτυπιέται σαν χελι πανω στην οροφή!!!!!! Για τη Mercedes τώρα δεν μπορώ να πω πολλά θετικά. Η εμφάνιση δε μου αρέσει, το ίδιο και το εσωτερικό.Για τα μοτέρ και τις αναρτήσεις καλό είναι να μη βγάζουμε συμπέρασματα πριν τα δούμε με τα μάτια μας. Και άλλωστε σημασία εχει πως ρυθμίζεις την ανάρτηση, όχι τι προδιαγραφές εχει. Γιατί και τα γαλλικά ημιάκαμπτο έχουν αλλά στρίβουν μια χαρά και είναι και άνετα..
Ο ημιακαμπτος δεν ειναι απαραιτητα κακος. Εξαρταται πως ειναι ρυθμιζμενες οι αναρτησεις. Ειχα golf 3 και πηγαινε τρενο στις στροφες ενω το καινουριο ignis που πηρα τωρα με τρομαζει γιατι χανει τελειως την ομοιογενεια του. Βεβαια δεν με πειραζει γιατι το εχω μονο για την πολη αλλα η διαφορα ειναι τεραστια. Οσο για την Α class, σιγουρα 8α ειναι καλυτερη απ την παλια αλλα δεν νομιζω να ειναι καλυτερη απ το Α3 τοσο ποιοτικα οσο και οδηγικα. Η εμπιρεια της Mercedes ειναι πολυ μικρη στην κατηγορια αυτη σε αντιθεση με της audi που ηταν η πρωτη που εφτιαξε ενα premium μικρο.
...παραπλευρο σχόλιο: 1.332 cc με 163 ιππους και θυμήθηκα τα 1.3 75 ίππους. Η Giulietta αν θυμάμαι καλά είχε 95 ιππους !
Και πόσα ευρώ πρέπει να πληρώσω επιπλέον για να πω στην γκομενα ότι θα είμαι εκεί στο ραντεβού, γιατί αυτή η λειτουργία δεν νομίζω να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το σχόλιο μου αφορουσε τα σημερινά 1300 σε συγκριση με τα 1300 άλλων εποχών, και αναφέρθηκα στην Giulietta 1.3 της δεκαετιας του '80 , όχι στην σημερινή .