3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Skoda Citigoᵉ iV
139.869 Επισκέψεις στο άρθρο
Στην παρουσίαση του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην ιστορία της προχώρησε η Skoda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αποκαλύπτοντας το Citigoᵉ iV. Πρόκειται ουσιαστικά για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του τσέχικου μινι αλλά, σε αντίθεση με αντίστοιχες εκδόσεις των VW Up! Και SEAT Mii, με τα οποία μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική, έχει πολύ μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.
To Citigoᵉ iV δεν έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση του σε σχέση με τις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Mιας και η γρίλια δεν θα έχει κάποια χρησιμότητα, η Skoda φρόντισε να την «κλείσει». Aυτό είναι πιθανότατα το μοναδικό χαρακτηριστικό που θα κάνει την ηλεκτρική έκδοση να ξεχωρίζει από τις άλλες, αφού ακόμα και το σημείο φόρτισης/ανεφοδιασμού του τσέχικου μίνι θα παραμείνει στο ίδιο μέρος. Το μήκος του αυτοκινήτου μετράται σε 3.597 χιλιοστά και το πλάτος του στα 1.645 χλστ, ωστόσο το βάρος του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει φυσικά από τι αποτελείται το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου. Η ισχύς πηγάζει λοιπόν από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 83 ίππων και 210 Nm ροπής και μια μπαταρία 36,8 kWh που προσφέρει, σύμφωνα με τα νέα τεστ WLTP, αυτονομία 265 χιλιομέτρων. Η φόρτιση έως το 80%, ανάλογα την πηγή ρεύματος, μπορεί να διαρκέσει από 1 ώρα έως και 12 ώρες και 37 λεπτά. Το σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 12,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι τα 130 χλμ./ώρα.
H ηλεκτρική έκδοση του Citigo θα διατίθεται μόνο με την 5θυρη έκδοση και με ζάντες από 14 έως 16 ιντσές ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και σε 7 μόνο χρώματα. Η παραγωγή θα ξεκινήσει κάποια στιγμή μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
To Citigoᵉ iV δεν έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση του σε σχέση με τις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Mιας και η γρίλια δεν θα έχει κάποια χρησιμότητα, η Skoda φρόντισε να την «κλείσει». Aυτό είναι πιθανότατα το μοναδικό χαρακτηριστικό που θα κάνει την ηλεκτρική έκδοση να ξεχωρίζει από τις άλλες, αφού ακόμα και το σημείο φόρτισης/ανεφοδιασμού του τσέχικου μίνι θα παραμείνει στο ίδιο μέρος. Το μήκος του αυτοκινήτου μετράται σε 3.597 χιλιοστά και το πλάτος του στα 1.645 χλστ, ωστόσο το βάρος του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει φυσικά από τι αποτελείται το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου. Η ισχύς πηγάζει λοιπόν από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 83 ίππων και 210 Nm ροπής και μια μπαταρία 36,8 kWh που προσφέρει, σύμφωνα με τα νέα τεστ WLTP, αυτονομία 265 χιλιομέτρων. Η φόρτιση έως το 80%, ανάλογα την πηγή ρεύματος, μπορεί να διαρκέσει από 1 ώρα έως και 12 ώρες και 37 λεπτά. Το σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 12,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι τα 130 χλμ./ώρα.
H ηλεκτρική έκδοση του Citigo θα διατίθεται μόνο με την 5θυρη έκδοση και με ζάντες από 14 έως 16 ιντσές ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και σε 7 μόνο χρώματα. Η παραγωγή θα ξεκινήσει κάποια στιγμή μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2019.