ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lotus Theory 1: 3θέσιο, 1.000 PS & ύφασμα που επικοινωνεί με τον οδηγό!

 Σχολιάστε 
3.561 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2024)
Lotus Theory 1: 3θέσιο, 1.000 PS & ύφασμα που επικοινωνεί με τον οδηγό!
12 Φωτογραφίες »

- Διαθέτει ύφασμα το οποίο επικοινωνεί με τον οδηγό!
- Με 1.000 άλογα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
- Σχεδίαση με έμπνευση την Esprit και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.
- Τρεις θέσεις στην καμπίνα.

Με 1.000 άλογα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ

Πρεμιέρα έκανε το νέο πρωτότυπο της Lotus. Ονομάζεται Theory 1 και πρόκειται για ένα τριθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με 1.000 άλογα, το οποίο έχει αντλήσει την σχεδίασή του από την εμβληματική, Esprit.

Ξεκινώντας από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η Lotus εξόπλισε το Theory 1 Concept με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνολική απόδοση ανέρχεται στους 1.000 ίππους. Η Lotus λέει ότι το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 320 χλμ./ώρα. Το Lotus Theory 1 Concept αντλεί ενέργεια από μπαταρία 70 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 402 χιλιομέτρων.

Σχεδίαση με έμπνευση την Esprit και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω

Το αμάξωμα της Lotus Theory 1 Concept είναι από ίνες άνθρακα, συμβάλλοντας έτσι στα 1.600 κιλά, τα οποία ζυγίζει συνολικά. Από κει και πέρα, η σχεδίασή του είναι εμπνευσμένη από την S1 Esprit του 1977, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση οι σχεδιαστές της μάρκας εξόπλισαν το μοντέλο με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, ενώ εφάρμοσαν και περισσότερες καμπύλες στο σύνολο της εμφάνισης. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις αυτές έχουν ως εξής: ύψος 1.140 χλστ., μήκος 4.490 χλστ., πλάτος 2.000 χλστ. και μεταξόνιο 2.650 χλστ. Από κει και πέρα, εξοπλίζεται με 20άρες ζάντες μπροστά και 21 ιντσών πίσω, συνδυασμένες με ελαστικά Pirelli P Zero Elect, τα οποία αναπτύχθηκαν για να μειώσουν την αντίσταση κύλισης και να αυξήσουν την αυτονομία έως και 10%.

Τρεις θέσεις στην καμπίνα

Το φουτουριστικό εσωτερικό διαθέτει τρεις θέσεις, μία κεντρική θέση για τον οδηγό και ακόμα δύο, δεξιά και αριστερά του. Στην καμπίνα υπάρχει επίσης head-up display και οθόνες δίπλα στις δύο μπροστινές κολόνες, στη θέση των πλαϊνών καθρεπτών, που έχουν αντικατασταθεί από κάμερες. Υπάρχουν ακόμη και ηχεία ενσωματωμένα στα προσκέφαλα κάθε καθίσματος χρησιμοποιώντας μια τρισδιάστατη εκτυπωμένη δικτυωτή δομή, αλλά και πολλές τεχνολογίες.

Διαθέτει ύφασμα το οποίο επικοινωνεί με τον οδηγό!

Κλείνοντας να πούμε πως το πιο ενδιαφέρον μέρος του εσωτερικού και ίσως όλου του Theory 1, είναι η τεχνολογία Lotuswear. Η τεχνολογία αυτή αναπτύχθηκε από την εταιρεία MotorSkins και ουσιαστικά βασίζεται σε ένα ειδικό ύφασμα το οποίο καταλαμβάνει επιφάνειες κατά μήκος της καμπίνας και των καθισμάτων, ύφασμα το οποίο «επικοινωνεί» με τον οδηγό! Συγκεκριμένα, χάρη σε αυτό το ύφασμα υπάρχει η δυνατότητα των κουμπιών κατ' απαίτηση, όπου το ύφασμα μπορεί να εμφανίζει κουμπιά όταν τα χρειάζεται ο οδηγός και να τα εξαφανίζει όταν δεν τα χρειάζεται.

Μιλώντας για αυτή τη δυνατότητα ο Facundo Gutierrez, διευθύνων σύμβουλος της MotorSkins είπε: «Για παράδειγμα, οδηγείτε και έρχεται ένα αυτοκίνητο από πίσω σας. Το ύφασμα του καθίσματος μπορεί να σας κάνει ένα απαλό χτύπημα στον ώμο. Ένα άλλο παράδειγμα είναι όταν λαμβάνετε μία κλήση στο κινητό, τότε εμφανίζεται το κουμπί στο ύφασμα για να απαντήσετε και μετά εξαφανίζεται!».

Mercedes
Audi