Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Προκαλεί με τις δηλώσεις του ο πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne.

Προκαλεί με τις δηλώσεις του ο πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne.

Δεν θα πουλιόταν ούτε μια Lamborghini αν...

2.438 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2017)

Ο ισχυρός άνδρας της αυτοκινητοβιομηχανίας, Sergio Marchionne, ισχυρίζεται ότι η Lamborghini πουλάει μόνο και μόνο επειδή η Ferrari δεν προλαβαίνει να καλύψει τη ζήτηση.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Sergio Marchionne είναι άνθρωπος που δε φοβάται να εκφράσει ανοιχτά τις σκέψεις του και το απέδειξε για ακόμα μια φορά στην έκθεση της Γενεύης όπου μίλησε αρκετά ανοιχτά για το μέλλον της εταιρείας με σήμα το άλογο. Ταυτόχρονα δεν είχε καλό λόγο να πει για τη Lamborghini.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σύμφωνα με τον Marchionne, η Ferrari πιθανόν να πουλήσει λιγότερες από 8.500 μονάδες το 2017 εν συγκρίσει με τις 8.014 το 2016 και τις 7.664 το 2015. Ο Marchionne βλέπει την αύξηση της παραγωγής ως έναν τρόπο για να είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες. “Η αναμονή για κάποια από τα μοντέλα μας είναι πολύ μεγάλη”, δήλωσε σε Βρετανικά μέσα. Μάλιστα παρουσίασε σε μορφή ανεκδότου τη συνάντησή του με κάποιους οι οποίοι δεν πρόλαβαν να αγοράσουν μια Ferrari. “Αυτό είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις σε έναν πελάτη”, δήλωσε. Σύμφωνα με μια αναφορά του 2016 οι παραγγελίες για τις 488 GTB, California T, και GTC4 Lusso T εκτείνονται μέχρι το 2018.

Όταν η Ferrari με αυτόν τον τρόπο διώχνει πελάτες, άλλοι Ιταλοί κατασκευαστές supercars επωφελούνται. “Τρέφω μεγάλο σεβασμό προς τον κ. Domenicali αλλά ο μόνος λόγος για να αγοράσει κάποιος Lamborghini είναι επειδή δεν πρόλαβε να πάρει μια Ferrari”, είπε ο Marchionne.

Σίγουρα δεν υπάρχει τρόπος να ξέρουμε κατά πόσον αυτό ισχύει αλλά σε κάθε περίπτωση ο Domenicalli πιθανότατα δεν παραπονιέται. Μέσα στο 2016 η Lamborghini έκανε ρεκόρ πωλήσεων με 3.457 μονάδες το οποίο μεταφράζεται σε 7% αύξηση σε σχέση με τις 3.245 μονάδες του 2015.

Η Ferrari μελετάει, επίσης, τρόπους να επεκταθεί. “Πιστεύω ότι υπάρχει ανεξερεύνητος χώρος στην αγορά”, είπε ο Marchionne χωρίς να μπει σε περαιτέρω λεπτομέρειες. “Εξετάζουμε κάθε πιθανότητα, αλλά δε θα παράξουμε κάποιο μοντέλο που δε θα θέλει η αγορά.”

Οι δύο πιο προφανείς κατηγορίες στις οποίες θα μπορούσε να εισέλθει η Ferrari είναι να παρουσιάσει ένα εισαγωγικό μοντέλο ή να ακολουθήσει την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία και να παράξει ένα SUV. Ωστόσο, ο Marchionne έχει απορρίψει και τις δύο αυτές πιθανότητες στο παρελθόν. Συγκεκριμένα, το 2016 είχε δηλώσει ότι σαν εταιρεία δεν ήξεραν σε ποια κατηγορία να πλασάρουν μια αναβίωση της Dino και η απάντησή του σχετικά με ένα SUV ήταν: “θα πρέπει να με σκοτώσετε πρώτα”.

Εν τω μεταξύ, η Ferrari καταργεί σταδιακά τα χειροκίνητα κιβώτια αλλά έχει κολλήσει στους V12. Ωστόσο, τα κινητήρια σύνολα αναμένεται να αρχίσουν να γίνονται όλο και πιο υβριδικά. Σύμφωνα με τον Marchionne, το επόμενο μεγάλο βήμα είναι δύο χρόνια μακριά. Πρόσφατα είχε δηλώσει ότι όλα τα μοντέλα των Ιταλών από το 2019 και μετά θα έχουν σε κάποιο βαθμό υβριδικά σύνολα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
MB PRO AFTER SALES HROES KALOKAIRIOY