ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μαθαίνουν οι κατασκευαστές από την αποτυχία του Navi στα αμάξια ή όχι;

1.067 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2024)
Μαθαίνουν οι κατασκευαστές από την αποτυχία του Navi στα αμάξια ή όχι;

- Ο πλοηγός (Navigator) ήταν ένα ακριβό εξτρά, με ακριβές αναβαθμίσεις και χωρίς να ξέρει πότε έχει κίνηση (χωρίς συνδρομή)
- Το Google Maps στο τηλέφωνο έκανε μέσα σε λίγα χρόνια τον πλοηγό να δείχνει απαρχαιωμένος και πανάκριβος
- Το streaming μουσικής & το διαδικτυακό ραδιόφωνο εξαφάνισαν την ανάγκη για ραδιο-CD ή άλλη πηγή
- Όμως οι κατασκευαστές επιμένουν με τεχνολογίες που προσφέρονται δωρεάν στα τηλέφωνά μας, όπως γίνεται τώρα με την τεχνητή νοημοσύνη

Ο πλοηγός (Navigator) ήταν ένα ακριβό εξτρά, με ακριβές αναβαθμίσεις και χωρίς να ξέρει πότε έχει κίνηση

Αν δεν έχει σχέση με το αυτοκίνητο, καλύτερα να μην είναι μέρος του αυτοκινήτου. Θα περίμενε κανείς οι κατασκευαστές να το έχουν μάθει μέχρι τώρα, βλέποντας την αποτυχία κάθε (άσχετης) τεχνολογίας που ενσωμάτωσαν στις καμπίνες, όμως επιμένουν. Γιατί;
 
Μπορεί ένας χάρτης που σου λέει που είσαι και που πρέπει να πας να ακούγεται αναπόσπαστο μέρος ενός αυτοκινήτου. Όταν όμως μια εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα προσπαθεί να ανταγωνιστεί μια εταιρεία που φτιάχνει ηλεκτρονικούς χάρτες, μάντεψε ποιος θα το κάνει καλύτερα. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που ο πλοηγός ως εξτρά πέθανε και πήγε άκλαυτος, αφού το κινητό τηλέφωνο κάνει την ίδια δουλειά δωρεάν και απείρως καλύτερα. Και όμως, πλοηγοί στα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (infotainment) υπάρχουν ακόμη. Γιατί;

Το Google Maps στο τηλέφωνο έκανε μέσα σε λίγα χρόνια τον πλοηγό να δείχνει απαρχαιωμένος και πανάκριβος

Ακόμη και στις οθόνες που έρχονται με στάνταρ τον πλοηγό, δεν υπάρχει κανείς που θα τον χρησιμοποιήσει. Ακόμη και αν η οθόνη του αυτοκινήτου δεν υποστηρίζει Android Auto ή Apple Car Play, που ουσιαστικά δείχνει τα περιεχόμενα του κινητού σου, πάλι το Google Maps στο κινητό, ακόμη και σε μικρότερη οθόνη, είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσεις. Όχι μόνο γιατί είναι καλύτερο από κάθε άποψη, αλλά και γιατί είναι αυτό που έχεις μάθει να δουλεύεις εντός και (κυρίως) εκτός αυτοκινήτου. Το κινητό το έχεις στην τσέπη σου και το δουλεύεις όλη μέρα. Το αυτοκίνητο δεν θα σε κάνει να το αλλάξεις αυτό.

Το streaming μουσικής & το διαδικτυακό ραδιόφωνο εξαφάνισαν την ανάγκη για ραδιο-CD ή άλλη πηγή

Το ίδιο έγινε και με την ψυχαγωγία. Το CD πέθανε και η μουσική και το ράδιο έγιναν διαδικτυακά. Είτε πληρώνεις κάποια υπηρεσία streaming, είτε όχι, η ψυχαγωγία σου έρχεται (εκτός αυτοκινήτου) από το κινητό σου. Δεν θα αλλάξει αυτό όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο. Και έτσι το μόνο μέρος ενός ηχοσυστήματος που θες να δουλεύει στο αυτοκίνητο είναι ο ενισχυτής και τα ηχεία, και κάποιος τρόπος να συνδέσεις το κινητό πάνω τους. Όλα τα άλλα όχι μόνο περισσεύουν αλλά κάνουν το αμάξι να δείχνει αρχαίο, καθότι η τεχνολογία εκτός αυτοκινήτου τρέχει, και εντός αυτοκινήτου στέκεται ακίνητη στο χρόνο.

Όμως οι κατασκευαστές επιμένουν με τεχνολογίες που προσφέρονται δωρεάν στα τηλέφωνά μας, όπως γίνεται τώρα με την τεχνητή νοημοσύνη

Φαίνεται πως τίποτε από αυτά δεν έγινε μάθημα στους κατασκευαστές. Η νέα μόδα; Φυσικά το AI, η τεχνητή νοημοσύνη που ακούστηκε πολύ και φορέθηκε περισσότερο. Και αυτή μας έρχεται μέσα από το κινητό και θέλει μόνιμη σύνδεση στο ίντερνετ. Και πάλι θα μάθουμε να τη χρησιμοποιούμε περισσότερο έξω από το αυτοκίνητο, αφού εκεί περνάμε περισσότερο χρόνο, δηλαδή στο κινητό. Τι την θέλουμε λοιπόν και στο αυτοκίνητο; Αφού όσο το κινητό είναι συνδεδεμένο να έχουμε ήχο (και μικρόφωνο) όταν οδηγούμε, έχουμε στη διάθεσή μας όλες του τις υπηρεσίες, με ίντερνετ, και φυσικά και AI.
 
Γιατί δε μαθαίνουν λοιπόν οι κατασκευαστές πως η τεχνολογία που προχωράει γρήγορα, και μαθαίνουμε να τη δουλεύουμε στο κινητό, όχι μόνο δε χρειάζεται ξανά στο αυτοκίνητο, αλλά παλιώνει και γρήγορα και κάνει το αμάξι να δείχνει παλιό πριν την ώρα του; Τι το θέλουμε το ΑΙ στο αυτοκίνητο αν το έχουμε στο κινητό;

ford
DS