H Kia με συνέπεια και υπευθυνότητα μας ξεκαθαρίζει μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της (δες εδώ), πως ακολουθεί τις εθνικές οδηγίες και πρακτικές, προσαρμόζοντας ανάλογα τις λειτουργίες της όσο και αυτές του επίσημου δικτύου της, στην σημερινή κατάσταση προς όφελος των πελατών και των εργαζομένων της. Μέσα σε αυτή τη σελίδα μπορεί να δει κανείς έτσι τι ακριβώς γίνεται με τις διαδικασίες.
Τηλεφωνική επικοινωνία και μέσω φόρμας για συγκεκριμένα θέματα
Για την επικοινωνία σας μαζί της προσφέρονται αρκετές εναλλακτικές. Αρχικά μέσω τηλεφώνου καλώντας στο 210 55 07000 αλλά και με την συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που αποστέλλεται μέσω email. Φόρμες σε ξεχωριστά πεδία υπάρχουν και για τον προγραμματισμό test drive και για να πάρετε κάποια προσφορά για οποιοδήποτε μοντέλο της Kia σας ενδιαφέρει.
Μείνετε συνδεδεμένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τόσο για την περίοδο αυτή που μένουμε σπίτι, όσο και γενικότερα, η Kia προσφέρει τη δυνατότητα να είστε σε εξΆαποστάσεως επαφή μαζί της μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Διαθέτει έτσι ενεργούς λογαριασμούς στο Facebook, στο Twitter, στο Linkedin, στο Yοutube και στο Instagram για να βλέπετε τα νέα της και να μαθαίνετε τις δράσεις της γενικότερα.