Στον φακό των κατασκόπων «πιάστηκε» το εσωτερικό του Audi S3 Sportback της επόμενης γενιάς και όπως είναι λογικό, δίνει μια πολύ καλή γεύση και για το ταμπλό του A3 Sportback που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο νωρίτερα.
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, το σκηνικό έχει αλλάξει σημαντικά με την μεγαλύτερη διαφορά να αφορά την οθόνη του συστήματος infotainment, αφού τώρα, αντί να είναι τοποθετημένη μόνη της πάνω στο ταμπλό, είναι ενσωματωμένη στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας. Ακόμα, οι κυκλικοί αεραγωγοί που χαρακτήριζαν αρκετά μοντέλα της φίρμας λάμπουν δια της απουσίας τους, με τους αντικαταστάτες του να έχουν πιο τετραγωνισμένο σχήμα και να καταλαμβάνουν πιο διακριτικές θέσεις πάνω στο ταμπλό.
Σε αντίθεση με άλλα μεγαλύτερα μοντέλα της Audi, τα Α3/S3 φαίνεται πως δεν θα εξοπλίζονται με άλλη οθόνη κάτω από αυτή του συστήματος infotainment αλλά θα υπάρχουν μια σειρά από μπουτόν. Ο πολύ μικρός διακόπτης που λειτουργεί ως επιλογέας ταχυτήτων θα υιοθετηθεί για πρώτη φορά στο μοντέλο, αλλά είναι κάτι που έχουμε ήδη δει στα καινούρια VW Golf και Skoda Octavia. Δίπλα του βρίσκεται ένας περιστροφικός επιλογέας που θα ρυθμίζει πιθανότατα το σύστημα ήχου ενώ το παρών δίνει εκεί και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο.
Το Α3 θα έχει πιθανότατα πέντε υβριδικές εκδόσεις, εκ των οποίων τρεις mild-hybrid (θα λέγονται TFSI e) με 110, 130, και 150 ίππους. Εδώ θα υπάρχει δίκτυο 48 Βολτ, προς υποστήριξη του θερμικού κινητήρα. Οι άλλες δύο θα είναι Plug-in εκδόσεις (e-tron) με 204 και 245 ίππους. Από το ερχόμενο καλοκαίρι θα διατίθεται και ο δίλιτρος ντίζελ με 115 και 150 ίππους και αργότερα και με 190 ίππους, σε όλες τις περιπτώσεις με διπλό ψεκασμό AdBlue. Στα τέλη του επόμενου χρόνου θα έρθει η στιγμή για τις πιο γρήγορες εκδόσεις: το S3 και το RS 3. H πρώτη θα έχει τον τετρακύλινδρο με 310 ίππους ενώ στην πιο δυνατή θα επιβιώσει κανονικά ο πεντακύλινδρος των 400 ίππων.
Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου μπροστά σε κοινό θα γίνει τον Μάρτιο στην Γενεύη. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις θα ακολουθήσουν μέσα στο 2020.
Αναμενόμενο. Τιμόνι με 2 "μπράτσα" και μικρός μοχλός αυτόματου κιβωτίου πρωτολανσαρίστηκαν στην νέα octavia. Fabia, octavia, superb εδώ και άνω της δεκαετίας είναι οι εμπροσθοφυλακές του ομίλου σε δοκιμές πατωμάτων, τάσεων καταναλωτών, νέων επιλογών πριν εφαρμοστούν και στην υπόλοιπη γκάμα μοντέλων. Εξαίρεση τυχόν νέοι κινητήρες, που επιλέγουν να τοποθετούν σε audi και vw συνήθως τα νέα σύνολα.
Αναμενόμενο. Τιμόνι με 2 "μπράτσα" και μικρός μοχλός αυτόματου κιβωτίου πρωτολανσαρίστηκαν στην νέα octavia. Fabia, octavia, superb εδώ και άνω της δεκαετίας είναι οι εμπροσθοφυλακές του ομίλου σε δοκιμές πατωμάτων, τάσεων καταναλωτών, νέων επιλογών πριν εφαρμοστούν και στην υπόλοιπη γκάμα μοντέλων. Εξαίρεση τυχόν νέοι κινητήρες, που επιλέγουν να τοποθετούν σε audi και vw συνήθως τα νέα σύνολα.