Για τη Honda το στοίχημα είναι ακόμη πιο μεγάλο και κυρίως δύσκολο. Γιατί από τη μία συνήθιζε να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο πριν κάνει το λάθος να αποσύρει το HR-V πριν από περίπου 15 χρόνια και να το αφήσει χωρίς αντικαταστάτη, αφήνοντας το Nissan να να κλέβει την παράσταση, αφού και το πληρέστερο πακέτο είχε για την εποχή και έπαιζε μπάλα μόνο του καλύπτοντας το κενό. Και από την άλλη γιατί η Honda, αντίθετα με τη Nissan που είναι μέλος ενός δυνατού ομίλου με πρόσβαση σε «άπειρη» τεχνολογία, πρέπει να τα κάνει όλα μόνη της, όλα από το μηδέν και όλα με τον τρόπο που περιμένει το κοινό της να ξεχωρίζουν.
Έτσι με το που το Qashqai έσκασε μύτη στην τρίτη γενιά του, ήδη βλέπουμε φωτογραφίες από το επερχόμενο HR-V που αναμένεται αργότερα μέσα στο 2021. Σχεδιαστικά το μοντέλο είναι πιο κοντά σε αυτό που θα αρέσει στο κοινό του Qashqai, ειδικά όσοι βρίσκουν το καινούργιο μοντέλο της Nissan πολύ «τετράγωνο» ή φουτουριστικό.
Φυσικά οι κινητήρες είναι μόνο υβριδικοί, και τα σύνολα θα μοιάζουν με αυτά του νέου Jazz, με αυξημένη απόδοση φυσικά για την περίσταση. Η Honda ίσως να μπορούσε να χτίσει πάνω στην τολμηρή σχεδίαση του πρώτου HR-V, όμως διάλεξε να το «παίξει» πιο συμβατικά, με ένα αμάξωμα που πάει πιο πολύ προς το coupe στυλ, με την έντονα κεκλιμένη πίσω κολώνα να δίνει έμφαση σε ένα πιο σπορ προφίλ, λιγότερο «τετράγωνο».
Όμως όταν μιλάμε για ιαπωνικές μάρκες να ανταγωνίζονται, το κοινό που θέλει ιαπωνικά αυτοκίνητα έχει την τελευταία λέξη. Αφού για αυτό το κοινό μετράνε πολλά χαρακτηριστικά όπως η χώρα παραγωγής και η «πίστη» στις παραδόσεις, και αυτό ίσως ευνοεί κάπως την Honda.
Από την άλλη η Nissan έχει με το μέρος της την τεράστια ορμή του προηγούμενου μοντέλου, που σημαίνει ότι πουλάει και πέρα από το κοινό που επιμένει «ιαπωνικά». Επιπλέον, σε επίπεδο ελληνικής αγοράς, η αντιπροσωπεία της Nissan έχει δείξει να αφουγκράζεται καλύτερα τις ανάγκες του κοινού ακολουθώντας δελεαστική τιμολογιακή πολιτική, στοιχείο σημαντικό για την εξαιρετική πορεία του Qashqai όλα αυτά τα χρόνια, που το έχουν χρίσει τον απόλυτο ηγέτη της κλάσης του.
Και αν θέλουμε να βάλουμε στην διαμάχη και έναν ακόμα... Ιάπωνα, υπάρχει και το Toyota C-HR, που και το ιδιαίτερο coupe στυλ διαθέτει και είναι ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μικρομεσαία SUV της αγοράς, ενώ έχει στην φαρέτρα του δύο υβριδικά συστήματα 1,8 και 2,0 λτ.. Αρα, μπορεί να παίξει επί ίσοις όροις με τους νεότερους ανταγωνιστές του, έχοντας «πλάτη» την ώθηση που δίνει η Toyota Ελλάς με συνεχείς εκπτώσεις και καλά χρηματοδοτικά.
Εσείς όμως τι λέτε; Θα αφήσετε το νέo Qashqai για το νέο HR-V; Ή μήπως θα προτιμήσετε το C-HR; Ποιό από τα τρία μοντέλα σας αρέσει περισσότερο και τι είναι αυτό που θα σας κάνει να προτιμήσετε το ένα έναντι των άλλων;
Κατά σειρά θα διάλεγα Chr γιατί είναι toyota και λόγω after sales Hrv επειδή είναι όμορφο φρέσκο και Χόντα Και τέλος κασκαι Επειδή είναι σεμι-ιαπωνεζικο Από ένα γιαπονεζοφιλο