ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι κατασκευαστές μειώνουν τις χωρητικότητες των κινητήρων, προσθέτουν turbo και σε συνδυασμό με μπόλικη τεχνολογία καταφέρνουν αφενός να εμφανίζουν κινητήρες με πολύ καλή απόδοση και σβέλτες επιδόσεις
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι κατασκευαστές μειώνουν τις χωρητικότητες των κινητήρων, προσθέτουν turbo και σε συνδυασμό με μπόλικη τεχνολογία καταφέρνουν αφενός να εμφανίζουν κινητήρες με πολύ καλή απόδοση και σβέλτες επιδόσεις, αφετέρου με χαμηλή κατανάλωση.

Συγκρίνουμε: Fiat Punto Vs Ford Fiesta Vs Renault Clio

71.684 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2014)

Είναι μικρά σε κυβισμό, σε σημείο που κάνουν τρίπλα σε εφορία και λειτουργικά έξοδα, όμως παραμένουν πλούσια σε τεχνολογία, γρήγορα σε επιδόσεις και απολαυστικά. Πρόκειται για τα βενζινοκίνητα Fiat Punto 0,9 TwinAir 105 PS, Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS και Renault Clio 0,9 TCe 90 PS.

Στο βωμό της μείωσης των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης όπως προστάζουν οι ευρωπαϊκές νόρμες, η νέα τάση της αυτοκίνησης ακούει στη λέξη downsizing
Δηλαδή οι κατασκευαστές μειώνουν τις χωρητικότητες των κινητήρων, προσθέτουν turbo και σε συνδυασμό με μπόλικη τεχνολογία καταφέρνουν αφενός να εμφανίζουν κινητήρες με πολύ καλή απόδοση και σβέλτες επιδόσεις, αφετέρου με χαμηλή κατανάλωση.
Τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα του είδους, αποτελούν ο 2κύλινδρος TwinAir των μόλις 875 κ.εκ. της Fiat, ο 1.000άρης 3κύλινδρος EcoBoost της Ford, αλλά και ο επίσης 3κύλινδρος TCe των 898 κ.εκ. της Renault
Τα μοτέρ αυτά στη μικρή κατηγορία εφοδιάζουν αντίστοιχα τα Fiat Punto, Ford Fiesta και Renault Clio, προσφέροντάς τους επιπλέον πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού της κατηγορίας και δημιουργώντας μια άκρως ενδιαφέρουσα τριάδα προς σύγκριση…
Εμφάνιση: Τραβάει τα βλέμματα το Renault Clio
Στο κομμάτι της σχεδίασης, το Renault Clio 4ης γενιάς βασίζεται πάνω στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, με το συνολικό αποτέλεσμα να κερδίζει τις εντυπώσεις. Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συναντούμε σε κουπέ οχήματα, όπως οι τονισμένοι ώμοι στο πίσω μέρος, οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών, αλλά και οι έντονες νευρώσεις που διατρέχουν το αμάξωμα του αυτοκινήτου. Στην περίπτωση του Fiesta, το πρόσφατα ανανεωμένο μοντέλο «φρέσκαρε» το παρουσιαστικό του κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα (νέα μάσκα-γρίλια και φωτιστικά), τονίζοντας το έτσι κι αλλιώς μοντέρνο σχήμα του αυτοκινήτου. Το Fiat Punto τέλος, παραμένει ένα από τα πιο νεανικά σε εμφάνιση μικρά, με ένα αμάξωμα που ακολουθεί την παράδοση των Ιταλών στα ξεχωριστά σε στιλ αυτοκίνητα. Η νεανικότητά του εντείνεται και από τη μεγάλη γκάμα συνδυασμού χρωμάτων που μπορεί να παραγγελθεί.
Fiat Punto 0,9 TwinAir
+ Επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, άνεση
- Τραχύτητα κινητήρα, κατανάλωση υπό πίεση
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS
+ Κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, τιμόνι, οδική συμπεριφορά
-  Aνεση ανάρτησης, χώροι στο πίσω κάθισμα
Renault Clio 1,2 TCe
+ Σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό, οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι, κατανάλωση
- Αεροδυναμικός θόρυβος, πρακτικότητα

Το Fiat Punto έχει μοντέρνο σχήμα με προσεγμένες λεπτομέρειες.

Το Fiat Punto έχει μοντέρνο σχήμα με προσεγμένες λεπτομέρειες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
OPEL