9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Golf απέναντι στον hot ανταγωνισμό!
57.565 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)
Με τι όπλα θα πολεμήσουν απέναντι στα 2 ολόφρεσκα υποψήφια για Best Car 2020, VW Golf και Mazda3, η νέα Toyota Corolla και το ανανεωμένο Opel Astra; Επιχειρούμε μια πρώτη ανάλυση της μάχης που έρχεται στα μικρομεσαία…
Το AutoΤρίτη ετοιμάζει το τερέν για την επικείμενη μεγάλη μάχη που θα δοθεί στη μικρομεσαία κατηγορία. Η έλευση του νέου Golf (8ης γενιάς) αποτελεί πάντα έναν καλό λόγο για να προετοιμάσουμε το έδαφος για μια τέτοια κόντρα. Τώρα όμως η αντικατάστασή του κρίνεται πιο αναγκαία από ποτέ αφού ο ανταγωνισμός όχι απλώς έχει «ξυπνήσει» αλλά παρουσιάζεται και ιδιαίτερα ικανός.
Το Opel Astra με τη σειρά του θέλει να ενισχύσει την πολύ καλή του πορεία στην αγορά με την ανανεωμένη του μορφή, την οποία πλαισιώνει και με νέους κινητήρες. Αυτά τα δύο νεότερα μοντέλα συναντούν απέναντί τους δύο Ιαπωνικές προτάσεις (τετριμμένο αλλά πάλι έχουμε να κάνουμε με μια αντιπαράθεση Γερμανίας-Ιαπωνίας), το πολλά υποσχόμενο και πρωτοεμφανιζόμενο στην ελληνική αγορά Mazda3 και την καλύτερη Corolla που έχει φτιάξει η Toyota, μέχρι την επόμενη τουλάχιστον. Ποια είναι όμως τα στρατηγικά πλάνα και με ποια όπλα θα πολεμήσουν τα 4 αυτά μοντέλα μεταξύ τους; Λάβετε θέσεις μάχης και ξεκινάμε…
Εμφάνιση: Ξεχωρίζουν Corolla και Mazda3…
Ξεκινώντας από την εμφάνιση και από το νεότερο μέλος της παρέας που είναι το Golf, είναι σαφές πως, για άλλη μια φορά η VW ακολούθησε την γνωστή αισθητική συνταγή για το μικρομεσαίο της μοντέλο. Αυτή θέλει να διατηρεί την ταυτότητα των προηγούμενων στο έπακρο με τις αλλαγές -που σαφώς και υπάρχουν- να μην αλλοιώνουν αυτό του το χαρακτηριστικό. Το Golf 8 φωνάζει από μακριά πως είναι Golf, διατηρώντας τις έντονες ακμές του προηγούμενου και την φαρδιά πίσω κολώνα που αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του από την πρώτη του γενιά, ενώ τα νέα στοιχεία (LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω) το βάζουν στη νέα εποχή.
Και αν η Γερμανική σχεδιαστική «ατολμία» είναι πλέον δικαιολογημένη στην περίπτωση του Golf, δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι διαφορετικό από την ανανέωση του Opel Astra. Σε αυτό λοιπόν εντοπίζουμε νέα εμπρόσθια μάσκα και νέα φωτιστικά σώματα με το γενικότερο προφίλ του αυτοκινήτου να παραμένει έτσι δυναμικό αλλά και εκλεπτυσμένο.
Στο εντελώς αντίθετο άκρο έχουμε τις δυο Ιαπωνικές προτάσεις που χαρακτηρίζονται από δυναμικές και ξεχωριστές γραμμές. Το Mazda3 αρχικά, με τη σχεδιαστική γλώσσα «kodo» είναι το πιο ιδιαίτερο σχεδιαστικά προβάλλοντας έντονα δυναμικό χαρακτήρα με τις αιχμηρές γραμμές και τα εντυπωσιακά του φωτιστικά σώματα, ενώ το επίσης ιδιαίτερο πίσω μέρος προάγει έναν εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.
Η Toyota Corolla τέλος στην χάτσμπακ έκδοσή της παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον αισθητικά και ξεχωρίζει με τον αρμονικό συνδυασμό των έντονων γραμμών της και τις καμπύλες επιφάνειές της. Είναι συνολικά το πιο δυναμικό ως σχήμα ανάμεσα στα μοντέλα της παρουσίασης ενώ ξεχωρίζει ιδιαίτερα στις εκδόσεις Black Edition που προσφέρει διχρωμία αμαξώματος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Opel Astra με τη σειρά του θέλει να ενισχύσει την πολύ καλή του πορεία στην αγορά με την ανανεωμένη του μορφή, την οποία πλαισιώνει και με νέους κινητήρες. Αυτά τα δύο νεότερα μοντέλα συναντούν απέναντί τους δύο Ιαπωνικές προτάσεις (τετριμμένο αλλά πάλι έχουμε να κάνουμε με μια αντιπαράθεση Γερμανίας-Ιαπωνίας), το πολλά υποσχόμενο και πρωτοεμφανιζόμενο στην ελληνική αγορά Mazda3 και την καλύτερη Corolla που έχει φτιάξει η Toyota, μέχρι την επόμενη τουλάχιστον. Ποια είναι όμως τα στρατηγικά πλάνα και με ποια όπλα θα πολεμήσουν τα 4 αυτά μοντέλα μεταξύ τους; Λάβετε θέσεις μάχης και ξεκινάμε…
Εμφάνιση: Ξεχωρίζουν Corolla και Mazda3…
Ξεκινώντας από την εμφάνιση και από το νεότερο μέλος της παρέας που είναι το Golf, είναι σαφές πως, για άλλη μια φορά η VW ακολούθησε την γνωστή αισθητική συνταγή για το μικρομεσαίο της μοντέλο. Αυτή θέλει να διατηρεί την ταυτότητα των προηγούμενων στο έπακρο με τις αλλαγές -που σαφώς και υπάρχουν- να μην αλλοιώνουν αυτό του το χαρακτηριστικό. Το Golf 8 φωνάζει από μακριά πως είναι Golf, διατηρώντας τις έντονες ακμές του προηγούμενου και την φαρδιά πίσω κολώνα που αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του από την πρώτη του γενιά, ενώ τα νέα στοιχεία (LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω) το βάζουν στη νέα εποχή.
Και αν η Γερμανική σχεδιαστική «ατολμία» είναι πλέον δικαιολογημένη στην περίπτωση του Golf, δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι διαφορετικό από την ανανέωση του Opel Astra. Σε αυτό λοιπόν εντοπίζουμε νέα εμπρόσθια μάσκα και νέα φωτιστικά σώματα με το γενικότερο προφίλ του αυτοκινήτου να παραμένει έτσι δυναμικό αλλά και εκλεπτυσμένο.
Στο εντελώς αντίθετο άκρο έχουμε τις δυο Ιαπωνικές προτάσεις που χαρακτηρίζονται από δυναμικές και ξεχωριστές γραμμές. Το Mazda3 αρχικά, με τη σχεδιαστική γλώσσα «kodo» είναι το πιο ιδιαίτερο σχεδιαστικά προβάλλοντας έντονα δυναμικό χαρακτήρα με τις αιχμηρές γραμμές και τα εντυπωσιακά του φωτιστικά σώματα, ενώ το επίσης ιδιαίτερο πίσω μέρος προάγει έναν εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.
Η Toyota Corolla τέλος στην χάτσμπακ έκδοσή της παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον αισθητικά και ξεχωρίζει με τον αρμονικό συνδυασμό των έντονων γραμμών της και τις καμπύλες επιφάνειές της. Είναι συνολικά το πιο δυναμικό ως σχήμα ανάμεσα στα μοντέλα της παρουσίασης ενώ ξεχωρίζει ιδιαίτερα στις εκδόσεις Black Edition που προσφέρει διχρωμία αμαξώματος.
Focus, civic, mazda και Alfa για τον οδηγό!!! Όλα τα άλλα απλώς τσουλανε!
....To Golf δεν σου κανει κου-κου με τιποτα. Η Corolla kαλη, μονο γι' αυτους που κοιτουν την αξιοπιστια. Το Αstra εντελως αδιαφορο, ενας απροσωπος μεσος ορος. Το Mazda 3 θα μπορουσε να ηταν ενα καλο πακετο αν δεν ειχε τοσο τσιμπημενη τιμη και μικρη επιλογη κινητηρων. Λειπουν οι Ιταλοι βλεπετε(Alfa, Lancia) και οι υπολοιποι χορευουν.
Ολα καλά με τα 4, το focus 1.5/150 που τα πατάει όλα σε επιδόσεις, χώρους, αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά θα το λάβουμε σοβαρά υπ'οψιν στο Ελλάδιστάν ή θα μείνετε κολλημένοι σε γκολφ και κορόλλα??Γιατί αντικειμενικά πλήν τεχνολογικής υποστήριξης τύπου ψηφιακό καντράν και εντυπωσιακή οθόνη δεν το βλέπω πουθενά χειρότερο σε τίποτα άλλο-και μαζί μου και ευρωπαίοι ειδικοί, αφού έχει μέσο όρο 9/10 σε αξιολογήσεις,Εξάλλου όλοι συμφωνούν πως έχει βελτιωθεί τρομερά και θέτει πρότυπο στην κατηγορία, στο δε fun to drive είναι από την σειρά 1 το καλύτερο(οδηγούσα το θρυλικό 1 και από το 2009 έως σήμερα το 2 facelift 1600/115) και στην τελική κύριοι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οδηγούμε και θα αγοράσουμε ΟΧΙ COMPUTER!!!Υ.Σ. προς τους συντάκτες-καλό είναι σε συγκριτικά τεστ να υπάρχει και κάποια διαβάθμιση-αξιολόγηση-βαθμολόγηση σε αντικειμενικά πλαίσια και μετά την υπέροχη παρουσίαση.Πιστεύω ότι με το θάρρος της γνώμης και αδέκαστα θα βγούν όλοι ωφελημένοι,αναγνώστες, εκδότες και αντιπρόσωποι.Ευχαριστώ
Στην έρευνα που κάνει το auto triti για τις μάρκες που είναι για κλωτσιες, όλες οι γερμανικές μάρκες αυτοκινήτων και ειδικότερα η VOLKSWAGEN οι ιδιοκτήτες έχουν πρόβληματα.
Το Ηonda civic είναι το καλύτερο από όλα. Χώρους, στήσιμο, επιδόσεις, αξιοπιστία.
Αναντιρρητα και τα 4 πολύ καλά, πλην όμως τα 2 γερμανικά βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια όσον αφορά στα θέματα χώρων, από εκεί και πέρα το mazda όμορφο αλλά δυστυχώς ακριβό,για το astra δεν καταλαβαίνω την ανανέωση αφού σύμφωνα με άρθρο σας πρόκειται μέσα στο 2020 να αλλάξει .
Ακόμα δεν τον είδαμε ...... "Μπράβο" για το "αντικειμενικό" άρθρο για ένα αυτοκίνητο (golf) που μόνο το έχουμε δει.....
Πολύ καλό το νέο Golf. Μακάρι να βγει πρώτο σε πωλήσεις
Μακριά από Γερμαναράδες κρύους και αγελαστους. Ναι σ αυτούς που σέβονται τα λεφτά σας.
....Y.Γ. Απ' οσους βλεπω οτι εχουν κανει σχολιο, μονο ενας γραφει καλα λογια για το Golf, κι' αυτος ειναι ιδιοκτητης συνεργειου αυτοκινητων(!!!!!!!!!). Προφανως πιστευει οτι και με το νεο Golf θα κανει ......χρυσες δοουλειες!!!!!!!!
Άλλο ένα σχεδιαστικά αδιάφορο αυτοκίνητο από τους γερμανούς, το οποίο θα είναι και ακριβό! Αλήθεια που είναι τα αντίστοιχα γαλλικά τα οποία είναι άπαιχτα (ΡΕΝΟ - ΠΕΖΟ)? Που είναι η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ? Η ΦΟΡΝΤ? Η ΧΟΝΤΑ? Ακόμα και η ΧΙΟΥΝΤΑΙ είναι πια κορυφαία εταιρεία, με πιο όμορφα αυτοκίνητα από την VW, συν την κορυφαία αξιοπιστία που δεν έχουν οι γερμανοί. Δυστυχώς η VW δεν πείθει πια!!! .
Εννοείται πως (σχεδόν) το σύνολο των περιοδικών προωθούν τα Γερμανικά αμάξια, τρώνε την παραμυθά ότι είναι καλά αμάξια (ειδικά τα VOLKSWAGEN) και μετά τρέχουν στα συνεργεία. Στην έρευνα του auto triti για το ποια αμάξια είναι για κλωτσιές η VOLKSWAGEN έχει το μεγαλύτερο ποσοστό σε προβλήματα.
Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι εξίσου αξιόλογα, από εκεί και πέρα μπαίνει το προσωπικό γούστο του καθενός, αν του επαρκούν οι χώροι και φυσικά το πορτοφόλι τους. Mονο μικροδιαφορες υπάρχουν και φυσικά το ερώτημα είναι κατά πόσο κάποιος από εμάς τους μέσους οδηγούς μπορούμε να τις αντιληφθούμε, ειδικά άμα κινούμαστε μέσα στην άναρχη κίνηση της Αττικής τον περισσότερο καιρό και αντε να κάνουμε κι ένα ταξίδι το χρόνο, επιπλέον κατά πόσο απολαμβανουμε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που υπάρχουν,πολλές φορές βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου μας γίνονται μέσω της οθόνης αφής και μέχρι να τις ρυθμίσεις και φυσικά δεν έχεις στουκαρει τον μπροστινό σου ,έχεις φτάσει στον προορισμό σου.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ οσο και να μην αρεσει στα περιοδικα ειναι απο την Ανατολη και μονο εκτος της TOYOTA με την αργη και ακριβη COROLLA και τη NISSAN που δεν εχει εκπροσωπο . 1. HONDA CIVIC ασχημο ακριβο αλλα δυνατο και αξιοπιστο . 2. ΚΙΑ CEED το ισορροπημενο . 3. HYUNDAI I30 το ασχημο αδερφακι του ΚΙΑ . VW GOLF μια απο τα ιδια τοσα χρονια καμια αλλαγη , αξιοπιστια 0% . OPEL ASTRA ενα γερασμενο τρικυλινδρο Γερμανικο καροτσι . MAZDA 3 θα μπορουσε με καλυτερο κινητηρα και ποιο οικονομικο με τη πολυ καλη αξιοπιστια που χαρακτηριζει τη MAZDA Να εκθρονιζε το HONDA . FORD FOCUS τρικυλινδρο καροτσι με απιστευτα φρενα και κρατημα . ALFA ROMEO GIULIETTA ενα ακριβο Ιταλικο που περα απο φινετσα δεν προσφερει ΤΙΠΟΤΑ αλλο .
Οι φωτογραφίες πλην του mazda έχουν αναντιστοιχία.
Megane rs χωρις κουβέντα