Πριν από λίγο διάστημα η Mazda είχε προχωρήσει στην επιβεβαίωση των φημών πως ετοιμάζει μία νέα πλατφόρμα για πισωκίνητα οχήματα τα οποία θα εξοπλίζονται από 6κύλινδρους κινητήρες βενζίνης (3,0 λίτρων) και diesel (3,3 λίτρων). Τότε η ιαπωνική φίρμα δεν είχε πει περισσότερα για τα θερμικά μοτέρ, ωστόσο αυτό το έκανε σήμερα αποκαλύπτοντας τις προδιαγραφές του πετρελαιοκινητήρα!
Χωρίς να μακρηγορούμε περισσότερο, η Mazda αποκάλυψε πως ο στάνταρ SKYACTIV-D 3,3 λίτρων αποδίδει 231 άλογα μεταξύ 4.000 σ.α.λ. και 4.200 σ.α.λ. Η πλήρης ροπή ανέρχεται στα 500 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ. έως τις 3.000 σ.α.λ. Από κει και μετά υπάρχει και η παραλλαγή e-SKYACTIV D του ίδιου κινητήρα diesel αλλά συνδυασμένος με ήπια υβριδικό σύστημα. Η ισχύς αυξάνεται στους 254 ίππους (στις 3.750 σ.α.λ.), ενώ η ροπή αυξάνεται στα 550 Nm από 1.500 σ.α.λ. έως 2.400 σ.α.λ.
Μαζί με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
Ο 6κύλινδρος σε σειρά diesel κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που στο πρόσφατα αποκαλυφθέν SUV, CX-60 θα στέλνει την ισχύ και στους δύο άξονες. Όσον αφορά τους χρόνους, το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 220 χλμ./ώρα.
Μιλώντας για το CX-60 θυμίζουμε πως για την αγορά της Ευρώπης το μοντέλο έχει ήδη αποκαλυφθεί στην Plug-in υβριδική του έκδοση που αποδίδει 327 άλογα και 500 Nm ροπής. Από κει και πέρα να σημειώσουμε πως πέραν της PHEV έκδοσης και της πετρελαιοκίνητης, που είδαμε παραπάνω το ιαπωνικό SUV θα έχει στην γκάμα του και τον 6κύλινδρο σε σειρά βενζινοκίνητα 3,0 λίτρων, οι προδιαγραφές του οποίου θα ανακοινωθούν στο άμεσο μέλλον.
Ανέλυσε τον SKYACTIV-D 3,3 λίτρων η Mazda.
-Με ήπια υβριδικό σύστημα αλλά και χωρίς.
-231 άλογα και 500 Nm ροπής ή 254 άλογα και 550 Nm ροπής.
-Μαζί με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
-Με το diesel μοτέρ το νέο CX-60 θα κάνει το 0-100 σε 7,3 δευτερόλεπτα.
Πως σου φαίνονται οι προδιαγραφές του;