Στα 290 άλογα θα είναι η απόδοση του 2λιτρου turbo μοτέρ του τωρινού SEAT Leon CUPRA μετά τις αλλαγές στις οποίες λέγεται πως θα προχωρήσει η SEAT. Γιατί όμως;
Τα τεστ New European Driving Cycle που αναπτύχθηκαν για πρώτη φορά την δεκαετία του 1980 υπολόγιζαν τις εκπομπές μόνο στην θεωρία και δεν παρουσίαζαν, όπως αποδείχθηκε, τις πραγματικές εκπομπές ρύπων θα αντικατασταθούν από τα τεστ του οργανισμού Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure από αυτόν τον Σεπτέμβριο. Μία από τις εταιρείες που θα πρέπει να προβεί σε αλλαγές είναι και η VW καθώς θα σταματήσει η παραγωγή στο εργοστάσιο στο Wolfsburg για 1-2 μέρες την εβδομάδα. Πληροφορίες αναφέρουν πάντως ότι και η SEAT, που είναι μέλος του VW Group, θα αναγκαστεί να προβεί και αυτή σε κάποιες αλλαγές διαφορετικής όμως φύσης.
Πηγές από την Γερμανία αναφέρουν ότι τα νέα τεστ θα αναγκάσουν την SEAT να μειώσει τους ίππους που παράγονται από το 2λιτρο υπερτροδοτούμενο μοτέρ στο Leon CUPRA 300 από τους 300 στους 290 ίππους με την ονομασία να αλλάζει σε Leon CUPRA 290, ώστε το μοντέλο να συμβαδίζει με τους νέους κανονισμούς για τα όρια των εκπομπών αερίων ρύπων. Oι αλλαγές αυτές πάντως δεν πρόκειται να λάβουν χώρα στην έκδοση Leon CUPRA ST λόγω του συστήματος τετρακίνησης που διαθέτει το μοντέλο.
Τα τεστ αυτά μεταξύ άλλων έχουν αναγκάσει την Peugeot να σταματήσει προσωρινά την παραγωγή του 308 GTi ενώ και η BMW έχει αναστείλει την παραγωγή των βενζινοκίνητων εκδόσεων της 7άρας και της Μ3.
Τα νέα τεστ θα εκτελούνται σε πραγματικές συνθήκες και ακόμα και αν δεν θα είναι μακράς διαρκείας, οι ειδικοί αναφέρουν ότι τα αποτελέσματα τους θα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από αυτά του New European Driving Cycle που χρησιμοποιούνταν επί δεκαετίες.