Είναι πλέον επίσημο. 1500 "υβριδικά" άλογα θα έχει η μελλοντική Bugatti Veyron.
Με 1500 άλογα η νέα Veyron
5.170 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2015)
Επιβεβαιώθηκε και επισήμως πλέον, από τον ίδιο τον πρόεδρο του ομίλου VW, πως η μελλοντική Bugatti Veyron θα έχει 1500 άλογα και θα είναι υβριδική.
1500 άλογα και 460 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα θα έχει η επόμενη γενιά της Bugatti Veyron, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου VW, Martin Winterkorn, επιβεβαιώνοντας τα γραφόμενά μας, πριν από ένα μήνα.Ο ίδιος είπε πως «το νέο μοντέλο θα είναι περισσότερο εξέλιξη του σημερινού, παρά ένα καινούργιο αυτοκίνητο σχεδιασμένο από λευκή κόλλα χαρτί. Και αυτό γιατί εξελίσσουμε και πάλι ένα supercar το οποίο θα είναι κεντρομήχανο, τετρακίνητο με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη».Αν πούμε πως η Bugatti Veyron ήταν η προσσελήνωση της αυτοκίνησης, τότε η νέα γενιά της θα είναι το ταξίδι της αυτοκίνησης στον πλανήτη ¶ρη. Και μπορεί αυτή τη στιγμή να υπάρχουν αυτοκίνητα εκεί έξω τα οποία είναι πιο γρήγορα σε απόλυτους αριθμούς, από την Veyron, όμως πριν δέκα χρόνια, όταν και παρουσιάστηκε ήταν μακράν εμπρός από την εποχή της.
Όταν οι υπόλοιποι είχαν γρήγορα οχήματα η vw group ΠΕΤΟΥΣΕ ΑΕΤΟ, μην το ξεχνάμε αυτό, ποιά δέκα χρόνια μας λένε;Όταν εξαγοράστηκε η bugatti από την vw και έβγαλε αυτό το όχημα, όλοι την κορόϊδευαν, όχι γιατί ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΛΕΠΟΥ 100 ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΕΠΟΥΔΑΚΙΑ 101, γι'αυτό δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί της...ΑΣ ΖΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ.-
Το νέο μοντέλο έχει το πάτωμα του προηγούμενου. Δηλαδή η VW χρησιμοποιεί την ίδια μέθοδο με τη VOLVO όπου το V40 έχει το πάτωμα του escort. Άσε που λογικά θα έχει πρόβλημα στο συγχρονιζε της 2ας. Πεταμένα λεφτά.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΕΡΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ VW ΑΥΤΟ. ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ. ΚΑΙ Η ΤΩΡΙΝΗ BYGATTI VEYRON ΜΕ ΤΑ 1200 ΑΛΟΓΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΔΕΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ. ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΑΠΟΒΑΡΟ. ΤΟ 2003 ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ Η BUGATTI VEYRON ΜΕ ΤΟΥΣ 1000 ΙΠΠΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ Η MCLAREN F1 LM ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ BMW ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΩΣ ΤΟΤΕ. ΑΠΛΑ Η VW ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ W ΜΕ 16 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤURBO ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ.
Όταν οι υπόλοιποι είχαν γρήγορα οχήματα η vw group ΠΕΤΟΥΣΕ ΑΕΤΟ, μην το ξεχνάμε αυτό, ποιά δέκα χρόνια μας λένε;Όταν εξαγοράστηκε η bugatti από την vw και έβγαλε αυτό το όχημα, όλοι την κορόϊδευαν, όχι γιατί ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΛΕΠΟΥ 100 ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΕΠΟΥΔΑΚΙΑ 101, γι'αυτό δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί της...ΑΣ ΖΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ.-
simfono apolita me tin loukia. ke ektos apo ola afta, alithia pios kamenos tha eperne ENA tetio ktinos? poli apla???????? nismo GT-R
Πως είναι δυνατόν η Bugatti Veyron να έχει κινητήρα VW. Εκπλήσσομαι, θα πηδηχτώ από το παράθυρο.
Σιγά το αμάξι.Η τρέχουσα veyron σε πίστα χάνει 2 δευτερόλεπτα από μια απλή Μ3.Αφού δεν μπορεί να στρίψει.Δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης της.
Το νέο μοντέλο έχει το πάτωμα του προηγούμενου. Δηλαδή η VW χρησιμοποιεί την ίδια μέθοδο με τη VOLVO όπου το V40 έχει το πάτωμα του escort. Άσε που λογικά θα έχει πρόβλημα στο συγχρονιζε της 2ας. Πεταμένα λεφτά.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΕΡΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ VW ΑΥΤΟ. ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ. ΚΑΙ Η ΤΩΡΙΝΗ BYGATTI VEYRON ΜΕ ΤΑ 1200 ΑΛΟΓΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΔΕΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ. ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΑΠΟΒΑΡΟ. ΤΟ 2003 ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ Η BUGATTI VEYRON ΜΕ ΤΟΥΣ 1000 ΙΠΠΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ Η MCLAREN F1 LM ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ BMW ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΩΣ ΤΟΤΕ. ΑΠΛΑ Η VW ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ W ΜΕ 16 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤURBO ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ.