Μπορεί στην όψη να μη μοιάζει με ένα νέο αυτοκίνητο, ωστόσο το Morgan Plus Six που έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, είναι ένα καινούργιο roadster που διατηρεί τον παραδοσιακό ρετρό σχεδιασμό.
Το νέο Plus Six βασίζεται στη νέα πλατφόρμα αλουμινίου CX-Generation που έχει τη διπλάσια ακαμψία από την προηγούμενη αρχιτεκτονική της Morgan. Πολύ ενδιαφέρον είναι ότι κάποια μέρη της πλατφόρμας είναι κατασκευασμένα από ξύλο και το συνολικό της βάρος ζυγίζει περίπου 100 κιλά.
Κάτω από το καπό το Plus Six παίρνει ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,0 λίτρων από την BMW, ο οποίος είναι ο ίδιος που έλαβε και η Toyota Supra. Στην προκειμένη περίπτωση είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 340 ίππους και 500 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων ZF, την ίδια ώρα που ένα χειροκίνητο κιβώτιο ακολουθεί.
Σύμφωνα με τη μάρκα ο κινητήρας αυτός είναι ο πιο ισχυρός που έχει μπει ποτέ. Μεταφράζοντας αυτό σε αριθμούς, το αυτοκίνητο χρειάζεται 4,2 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 267 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό το Morgan Plus Six διατηρεί την ρετρό εικόνα του χωρίς να υπάρχει κάποια οθόνη αφής, ωστόσο είναι εξοπλισμένο με δύο οδηγικά modes (Sport και Sport Plus), τα οποία ωστόσο προσαρμόζουν μόνο την απόκριση του γκαζιού και τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων, καθώς το αυτοκίνητο δεν διαθέτει προσαρμοζόμενη ανάρτηση ή κάποια επιπλέον τεχνολογία στο σύστημα διεύθυνσης.
Η Morgan θα παράγει μόνο 300 μονάδες με το κόστος απόκτησης να ανέρχεται περίπου στις 90.000 ευρώ.
...κλασσικό όχημα... σε σύγχρονη εκδοχή...