Η νέα 992 έχει προγραμματίσει να κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες αυτό το Νοέμβριο και αναμένεται να έχει ακόμα καλύτερη απόδοση αλλά και περισσότερα τεχνολογικά συστήματα.
Όπως αναφέρουν τα μέσα του εξωτερικού ίσως η πιο σημαντική αλλαγή να είναι αυτή της νέας αρχιτεκτονικής, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και από τα επερχόμενα μοντέλα Audi R8 και Lamborghini Huracan. Η νέα αυτή δομή της αρχιτεκτονικής θα χρησιμοποιεί περισσότερο αλουμίνιο, το οποίο σε συνδυασμό με χάλυβα υψηλής αντοχής θα καθιστούν το μοντέλο πιο «δεμένο» σε σχέση με την εξερχόμενη 911.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η Porsche θα ξεκινήσει την πώληση των βασικών μοντέλων Carrera και Carrera S όντας εξοπλισμένα με την υπερτροφοδοτούμενη μονάδα 3.0-λίτρων που βρίσκουμε και στο τρέχον μοντέλο, η οποία ωστόσο λέγεται πως θα έχει υποστεί κάποιες βελτιώσεις με στόχο την καλύτερη απόδοση και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Η στάνταρ Carrera θα αποκτήσει επιπλέον 20 ίππους φτάνοντας συνολικά τους 390, ενώ η Carrera S πιθανότατα θα φτάσει τα 450 άλογα, όντας κατά 30 ίππους ισχυρότερη από το τρέχον μοντέλο. Και οι δύο θα προσφέρονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως υπαρκτή είναι η αίσθηση πως η νέα 992 μπορεί να γίνει η πρώτη 911 που θα προσφερθεί χωρίς ατμοσφαιρικό κινητήρα στη γκάμας της. Από την εταιρεία τίποτα δεν επιβεβαιώνεται αλλά ούτε και διαψεύδεται σε ότι αφορά την έκδοση GT3 της 992 και αν αυτή θα έρθει με ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ωστόσο οι μηχανικοί της Porsche Motorsport εργάζονται πάνω σε μία νέα έκδοση του εξακύλινδρου twin-turbo κινητήρα 3.8 λίτρων.
Αναφερόμενοι για την Porsche 992 Turbo αξίζει να σημειωθεί πως δεν αποκλείεται στην έκδοση Turbo S να έχει μέχρι και 600 ίππους σε συνδυασμό με ένα αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης, ενώ τέλος κάποια στιγμή αναμένεται και μία plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάσει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3.0 λίτρων με ένα πακέτο μπαταριών 11kWh που θα προσφέρει συνδυαστική ισχύ 500 ίππων.