Μετά από πολλά χρόνια, ο CEO της Porsche κ. Oliver Blume επιβεβαίωσε τον περασμένο Δεκέμβριο ότι η γερμανική μάρκα θα κατασκευάσει μια υβριδική έκδοση της 911 γύρω στο 2023, παρά τις όποιες επιφυλάξεις που λεγόταν ότι είχε η μάρκα.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η plug-in υβριδική έκδοση θα αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο 3,0 λτ. μοτέρ σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων με την συνολική απόδοση να «φλερτάρει» με τους 485 ίππους και τα 761 Νm ροπής. Στο δάπεδο της Porsche, οι μηχανικοί της θα πρέπει να ταιριάξουν μια μπαταρία 10 kWh που θα του προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 64 χλμ.
Παρά το γεγονός ότι θα μπει «στην πρίζα», οι επιδόσεις της λέγεται ότι θα είναι αντάξιες του ονόματος της Porsche, με τις αναφορές να κάνουν λόγο ότι θα χρειάζεται μόνο 3,5 δευτερόλεπτα να κάνει τα 0-96 χλμ./ώρα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 317 χλμ./ώρα.
Από την άλλη πλευρά, αλλαγές στα μηχανικά μέρη αναμένονται και στην νέας γενιάς GT3, καθώς ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 4,0 λίτρων αναμένεται να αντικατασταθεί με έναν 6κύλινδρο biturbo 3,8 λτ. με απόδοση γύρω στους 550 ίππους. Tέλος όσον αφορά τις Carrera, η απόδοση ίσως ξεπεράσει ακόμα και τους 400 ίππους ενώ η απόδοση της Carrera S λέγεται ότι θα αυξηθεί και αυτή κατά 30 άλογα.