ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

H Volkswagen πιστεύει πως μια τέτοια κίνηση στο ID.4 θα ήταν πιο ωφέλιμη.

Mε GTX έκδοση το VW ID.4

3.387 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2020)

To crossover της Volkswagen θα είναι το πρώτο που θα λάβει την πιο ισχυρή GTX έκδοση (το GTI των ηλεκτρικών) που ετοιμάζει η φίρμα. Διαβάστε τι μαθαίνουμε.

Mετά το ID.3 ηλεκτρικό hatchback, είναι σειρά του ID.4 crossover να κάνει το ντεμπούτο του για λογαριασμό της Volkswagen μέσα στους επόμενους μήνες. Αυτό όμως ήταν λίγο έως πολύ γνωστό. Αυτό που δεν είχε αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής είναι ότι, αργότερα μέσα στο 2020, θα λανσαριστεί και μια GTX έκδοση, η αντίστοιχη της GTI στα ηλεκτρικά VW.


Tο ID.Next.

Tο ID.Next.


Παρά το γεγονός ότι το ID.3 hatchback θα ήταν πιο λογικό να λάβει πρώτο μια πιο ισχυρή GTX έκδοση, η Volkswagen πιστεύει πως μια τέτοια κίνηση στο ID.4 θα ήταν πιο ωφέλιμη καθώς θεωρεί πως το crossover θα έχει μεγάλη απήχηση στις πιο κερδοφόρες αγορές των ΗΠΑ και της Kίνας. Πηγές μέσα από τον γερμανικό όμιλο πάντως θεωρούν σίγουρο πως τόσο το ID.3 όσο και το ID.5 (η coupe έκδοση του ID.4) θα λάβουν τις δικές τους GTX εκδόσεις μέσα στους επόμενους μήνες ή χρόνια.

Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, για τη σχεδίαση του ID.4 γνωρίζουμε ήδη αρκετά. Κι αυτό γιατί όταν έκανε πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη το ID.3, ακριβώς δίπλα ήταν και ένα πρωτότυπο το οποίο θα οδηγήσει στο τελικό ID.4. Το αμάξι εκείνο, ήταν το ID.Next. Το όχημα αυτό θα το δούμε ως ΙD.4 σε τελική μορφή την ερχόμενη άνοιξη. Μάλιστα δε θα μείνει μοναχοπαίδι, καθώς θα αποκτήσει και δύο αδέρφια: από πλευράς Skoda και SEAT φυσικά.

Η γραμμή κίνησης θα είναι πάντα ίδια και η VW φαίνεται να έχει διαβάσει εδώ πολύ καλά τις ανάγκες του κοινού. Με τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών 45, 58 και 80 κιλοβατώρες θα παρέχεται αυτονομία 330, 420 και 550 χλμ..

Σε ό,τι αφορά τον εσωτερικό κόσμο του μοντέλου, εκτός από χώρο, θα διαθέτει και πλήρως ψηφιακό χαρακτήρα. Κι επειδή, η μονάδα του κλιματισμού έχει περάσει πια στο εμπρός διαμέρισμα του πλαισίου, μένει αρκετός χώρος στην καμπίνα ώστε να τοποθετηθεί εμπρός από τον οδηγό ένα τεράστιο head-up display το οποίο μαζί με ένα virtual σύστημα πλοήγησης θα μπορεί να προβάλει τα βέλη της κατεύθυνσης πάνω στο δρόμο. 
 

Autotriti.gr
Moto