Η Peugeot συνεχίζει να εργάζεται πάνω στην κατασκευή της νέας γενιάς του 308, η οποία αναμένεται να είναι εξηλεκτρισμένη αλλά και να διαθέτει μία ισχυρή έκδοση απόδοσης με περισσότερα από 300 άλογα.
Όταν κυκλοφόρησε το 2014, το τρέχον 308 αποτέλεσε το ρόλο του θεμελιωτή της νέας σχεδιαστικής προσέγγισης που προσέφερε η γαλλική μάρκα στα επόμενα μοντέλα της. Πλέον η νέα γενιά του μοντέλου που βρίσκεται σε εξέλιξη, για μία ακόμα φορά αναμένεται να παίξει τον ίδιο ρόλο, κάτι που θα φανεί όταν το δημοφιλές γαλλικό αυτοκίνητο κυκλοφορήσει σε λιγότερο από δύο χρόνια, έχοντας νωρίτερα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο περίπου στα τέλη του 2021.
Η νέα γενιά του 308 θα βασιστεί σε μια ενημερωμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2 που υποστηρίζει περισσότερα από 12 μοντέλα του PSA Group. Ταυτόχρονα θα του δώσει την ευκαιρία για πρώτη φορά να εξοπλιστεί με ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Συγκεκριμένα λέγεται πως θα έχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα που θα συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο, αυτή δε θα είναι η μοναδική έκδοση.
Σύμφωνα με τις αναφορές παρών θα είναι και ένα πιο ισχυρό plug-in υβριδικό μοντέλο που θα αποκτήσει ακόμα ένα ηλεκτρικό μοτέρ για να προσφέρει ισχύ στον πίσω άξονα, επιτυγχάνοντας έτσι τερακίνηση. Η έκδοση με αυτή τη διάταξη, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο 3008 PHEV, μαζί με μια σειρά σπορ αναβαθμίσεων στην ανάρτηση και την εμφάνιση θα αποτελούν το πιο ισχυρό 308 της νέας γενιάς με ιπποδύναμη άνω των 300 ίππων. Το «καυτό» 308 λέγεται πως θα είναι μέλος της νέας υποκατηγορία Peugeot Sport Engineered (PSE) της εταιρείας.
Από κει και πέρα να σημειωθεί και στη νέα του γενιά το 308 θα περιλαμβάνει και πάλι πεντάθυρες εκδόσεις hatchback και βάγκον, ενώ φήμες αναφέρουν πως αυξημένες πιθανότητες υπάρχουν για να δημιουργηθεί και μία έκδοση crossover, όπως για παράδειγμα συμβαίνει με την Mercedes A-Class και την GLA.
Οι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ θα συνεχίσουν να προσφέρονται παράλληλα με τις προαναφερθείσες plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να δούμε και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τέλος σε ότι αφορά το εσωτερικό, θα ακολουθηθεί η πεπατημένη μέσω του i-Cockpit της Peugeot, έχοντας φυσικά προσαρμοστεί κατάλληλα για τις ανάγκες της νέας γενιάς του 308.