ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Diesel πέθανε. Ποιες είναι οι πρώτες αντιδράσεις της αγοράς και τι έχουν οι κατασκευαστές στην γκάμα τους για να το αντιμετωπίσουν;

Το Diesel πέθανε. Ποιες είναι οι πρώτες αντιδράσεις της αγοράς και τι έχουν οι κατασκευαστές στην γκάμα τους για να το αντιμετωπίσουν;

Με κινητήρες καλύτερους από diesel

27.435 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2016)

Το Diesel πέθανε. Ποιες είναι οι πρώτες αντιδράσεις της αγοράς και τι έχουν οι κατασκευαστές στην γκάμα τους για να το αντιμετωπίσουν;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ας δούμε λίγο αναλυτικά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών.
 
Αρχικά σημειώστε πως για τα νέα όρια εκπομπών ρύπων που θα ισχύσουν από το 2018 (Euro7) προβλέπεται οι έλεγχοι να γίνονται στο δρόμο, και όχι στο πάγκο ενός εργαστηρίου.
Αυτό όμως είναι κάτι που κανείς κατασκευαστής δεν μπορεί να το πετύχει. Μέχρι τώρα, όλοι ελπίζανε πως ο κανονισμός θα αλλάξει. Αντί για αυτό όμως, οι εξελίξεις είχαν ως εξής: 
 
1. Η Ειδική Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κα. Vera Jourova ήρθε σε επαφή με τις Γ.Γ. Προστασίας των Καταναλωτών σε 20 χώρες (από τις 28) προαναγγέλλοντας σκληρά πρόστιμα για τι εταιρείες που πιάνονται να ρυπαίνουν.
 
2. Η αντίδραση της Renault (που δίνει diesel κινητήρες και στη Nissan και στη Mercedes) ήταν άμεση. Ανακοίνωσε πως με τα νέα δεδομένα εγκαταλείπει την εξέλιξη των diesel για τα καθημερινά αυτοκίνητα (μικρά-μικρομεσαία) και πως μετά το 2020 θα έχει diesel κινητήρες μόνο στα πολύ ακριβά και στα επαγγελματικά αυτοκίνητα (διαβάστε εδώ τη σχετική είδηση).
 
3. Την ίδια στιγμή, στην Ελλάδα η Κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι τελικά δεν θα προχωρήσει στην αύξηση της τιμής του diesel, αλλά θα το κάνει αν δεν πιαστούν οι στόχοι των εσόδων. Αρα όπου να ναι έρχεται και η αύξηση αυτή.
 
Το συμπέρασμα μετά από όλα αυτά είναι εύκολο. Το Diesel πέθανε.
 
 
Στη συνέχεια θα βρείτε περισσότερα σχετικά με το τι δήλωσαν στο AutoΤριτη οι άνθρωποι της αγοράς (συνεχής ενημέρωση)
 
Η BMW κινείται σε 3 βασικούς άξονες: ο πρώτος είναι οι τεχνολογίες Efficient Dynamics, ο δεύτερος οι TwinTurbo βενζινοκινητήρες και ο τρίτος η τεχνολογία BMW eDrive, δηλαδή τα ηλεκτρικά οχήματα.
 
Η Citroen έχει στην γκάμα της τον 1,2 PureTech βενζινοκινητήρα που αποδίδει 110 και 130 άλογα και η απόδοσή του είναι καλύτερη από ενός πετρελαιοκινητήρα, ενώ η κατανάλωση εξίσου χαμηλή. Μάλιστα, φέτος βραβεύτηκε ως ο καλύτερος κινητήρας της χρονιάς στην κατηγορία του.
 
Από τη μεριά της Fiat, στο επίκεντρο βρίσκεται ο μόλις 875 κυβικών TwinAir βενζινοκινητήρας που έχει αντίστοιχη ροπή με diesel, αλλά μεγαλύτερη ιπποδύναμη και συναντάται στα Panda, 500, 500L, καθώς και ο 1,4 Tjet των 124 Spider, 500X και Tipo.
 
Στη συνέχεια, η Ford είναι αυτή του άνοιξε με τον 1,0 Ecoboost το δρόμο στους μικρούς κυβισμού βενζινοκινητήρες και ακολούθησαν οι υπόλοιπες κατασκευαστές (δεν είναι τυχαίο πως ο κινητήρας αυτός φοριέται από το Fiesta μέχρι και το Mondeo), ενώ η Honda θα μας παρουσιάσει τρεις νέους turbo βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού που θα χρησιμοποιηθούν σε μεγάλο αριθμό μελλοντικών της μοντέλων.
 
Η Nissan, επίσης, διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων και σε βενζινοκίνητες εκδόσεις, που καλύπτουν στο έπακρο τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών (βλ. 1,2 DiG-T), όπως και η Renault η οποία διαθέτει τον μικρού κυβισμού 0,9 TCe, αλλά και τον 1,2 TCe ο οποίος συναντάται στο νέο Renault Kadjar και το επερχόμενο Renault Megane.
 
Η Peugeot διαθέτει τον 1,2 PureTech κινητήρα του ομίλου PSA, ο οποίος όπως αναφέραμε έχει πάρει τον τίτλο του καλύτερου κινητήρα στην κατηγορία του, ενώ η SEAT είναι στην «ευχάριστη θέση να διαθέτει ήδη στη γκάμα της μικρούς και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης, με αιχμή του δόρατος τους κορυφαίους TSI, σχεδόν στο σύνολο των μοντέλων της», ενώ
 
H Toyota είναι μια από τις εταιρείες που έχει συνδέσει το όνομά της με την υβριδική τεχνολογία ως αντίβαρο του diesel, ωστόσο στην γκάμα της διαθέτει και το 1,2 Turbo βενζινοκινητήρα που αποδίδει 116 ίππους και έχει κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ.
 
Τέλος, η Volkswagen διαθέτει νέους καθαρούς και οικονομικούς κινητήρες TSI στην γκάμα όλων των μοντέλων της, ενώ ταυτόχρονα έχει επενδύσει πολλά και σε εναλλακτικές μορφές κίνησης, όπως το φυσικό αέριο, τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Ενδεικτικά, το VW Golf είναι ένα μοντέλο που διατίθεται με κάθε μορφή καυσίμου. 
 
 
 
Παρακάτω αναλυτικά θα βρείτε τις δηλώσεις των ανθρώπων της αγοράς (συνεχής ενημέρωση)
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
DOBLO VS COURIER