Η Mazda αποκάλυψε ένα πλήρως αναβαθμισμένο MX-5 για την αγορά της Ιαπωνίας, κάτι που δεν αποκλείεται να ισχύσει και στα μοντέλα που προσφέρονται σε άλλες αγορές του κόσμου. Σε κάθε περίπτωση αν ισχύσει κάτι τέτοιο θα το δούμε τους επόμενους μήνες, μετά την κυκλοφορία του στην αγορά της Ιαπωνίας στα μέσα του Ιανουαρίου του 2024.
Το αναβαθμισμένο MX-5, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, διαθέτει νέους προβολείς LED που πλέον ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας. Τα πίσω φώτα έχουν επίσης ενημερωθεί διακριτικά και η Mazda χρησιμοποιεί πλέον LED παντού, συμπεριλαμβανομένων των φλας.
Η αριστερή πλευρά της μπροστινής μάσκας έχει τροποποιηθεί για να φιλοξενεί έναν αισθητήρα ραντάρ για το προσαρμοζόμενο cruise control με σύστημα Smart Brake Support. Ολοκληρώνοντας τις εξωτερικές αλλαγές πρέπει να σημειώσουμε το νέο χρώμα Aero Grey Metallic και τα νέα σχέδια στις ζάντες σε μεγέθη 16 και 17 ιντσών.
Νέα οθόνη 8,8 ιντσών για το infotainment
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το παλιό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έδωσε τη θέση του σε μία νέα οθόνη 8,8 ιντσών, που είδαμε πρόσφατα στα Mazda2 και CX-3, της ιαπωνικής αγοράς. Το ταμπλό εκσυγχρονίζεται χάρη στα λεπτότερα πλαίσια της οθόνης, ενώ βελτιωμένη είναι και η λειτουργικότητά του, σύμφωνα με τη μάρκα. Από κει και πέρα, αν και δεν αναφέρεται στο δελτίο τύπου, οι εικόνες δείχνουν έναν καθρέφτη χωρίς πλαίσιο, ένα κόκκινο κουμπί SOS, έναν ελαφρώς ενημερωμένο πίνακα οργάνων και θύρες USB-C.
Ήπιες αναβαθμίσεις στους κινητήρες
Επιπλέον, ο κινητήρας των 1,5 λίτρων (132 ίππους) απέκτησε τέσσερις ίππους επιπλέον υπό την προϋπόθεση ότι λειτουργεί με καύσιμο υψηλών οκτανίων. Το μεγαλύτερο μοτέρ των 2,0 λίτρων (184 άλογα) υπόσχεται καλύτερη απόκριση τόσο κατά την επιτάχυνση όσο και κατά την επιβράδυνση.
Από κει και πέρα, το βελτιωμένο MX-5 αποκτά ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προσφέρει βελτιωμένη ευστάθεια για τις εκδόσεις που είναι εξοπλισμένες με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Οι μηχανικοί έχουν επίσης προχωρήσει και σε βελτιώσεις στο τιμόνι, ενώ έχουν εγκαταστήσει και το σύστημα DSC-Track για το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (dynamic stability control system), το οποίο παρεμβαίνει μόνο όταν ο οδηγός δεν μπορεί πλέον να ελέγξει το αυτοκίνητο.