Με νέα εμφάνιση το φρεσκαρισμένο Mazda BT-50
- Έχει μαύρη γρίλια, επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα και μαύρες πινελιές
- Δεν πήρε την 7 ιντσών οθόνη για τον πίνακα οργάνων του D-Max
- Με δύο επιλογές diesel έως 190 άλογα
Έχει μαύρη γρίλια, επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα και μαύρες πινελιές
Ένα μικρό φρεσκάρισμα έλαβε το pick-up Mazda BT-50 στην Ταϊλάνδη, με τις αλλαγές να επικεντρώνονται στον σχεδιασμό, αφού τόσο στο κομμάτι της τεχνολογίας όσο και στο μηχανοστάσιο, δεν παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές. Η πιο σημαντική αλλαγή στην εμφάνισή του είναι η μαύρη γρίλια, η οποία αντικαθιστά αυτή με το χρώμιο που υπήρχε προηγουμένως. Μικρές διαφορές υπάρχουν και στο μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ επίσης υπάρχουν επιπλέον μπάρες, πιο ενισχυμένα φτερά και χερούλια, καπάκια στους καθρέπτες και ζάντες 18 ιντσών σε gloss μαύρο χρώμα.
Δεν πήρε την 7 ιντσών οθόνη για τον πίνακα οργάνων του D-Max
Στο εσωτερικό, το BT-50 συνεχίζει να εξοπλίζεται με οθόνη αφής 7 ή 9 ιντσών με Android Auto και Apple CarPlay, ωστόσο πίσω από το τιμόνι, συνεχίζει να διατίθεται με μία 4,2 ιντσών οθόνη και τα αναλογικά όργανα και δεν έχει λάβει τον πίνακα οργάνων των 7 ιντσών του συγγενικού Isuzu D-Max. Οι πιο πλούσιες εκδόσεις λαμβάνουν επίσης επένδυση μαύρου δέρματος, 8 ηχεία, προσαρμοζόμενο cruise control και μια πλήρη σουίτα από συστήματα ασφαλείας.
Με δύο επιλογές diesel έως 190 άλογα
Η γκάμα κινητήρων του Mazda BT-50 αποτελείται από έναν 1.900άρη turbodiesel με 150 άλογα και 350 Nm ροπής και έναν 3λιτρο diesel με 190 άλογα και 450 Nm ροπής σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό ή 6άρι αυτόματο κιβώτιο που μπορεί να στείλει την κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Το αδελφό Isuzu D-Max πρόκειται να αποκτήσει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση το 2025, όμως κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν θα συμβεί στο BT-50.
Πλέον, περιμένουμε να δούμε εάν το BT-50 θα διατεθεί σε άλλες αγορές, όπως η Ευρώπη.