ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα, η Citroen ανανεώνει το 2ης γενιάς C4, τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα, η Citroen ανανεώνει το 2ης γενιάς C4, τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά.

Με νέο κινητήρα το ανανεωμένο Citroen C4

6.131 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2014)

Με νέο 3κύλινδρο μοτέρ 110 ίππων, ραφιναρισμένη στα σημεία εμφάνιση και 7άρα οθόνη αφής στο εσωτερικό του, εμφανίζεται το ανανεωμένο Citroen C4.

Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα, η Citroen ανανεώνει το 2ης γενιάς C4, τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά. Αρχίζουμε, λοιπόν, με τα φωτιστικά σώματα που μπροστά αποκτούν φώτα ημέρας LED, ενώ πίσω έχουν ένα 3D εφέ. Στους προφυλακτήρες προστίθενται «πινελιές» χρωμίου, στις ζάντες οι 17άρες Miami και κάπως έτσι ολοκληρώνονται οι εξωτερικές αλλαγές.Στο εσωτερικό άλλαξαν οι ταπετσαρίες, αλλά το σημαντικό είναι πως έφυγαν πολλά κουμπιά από την κεντρική κονσόλα, καθώς αντικαταστάθηκαν από την 7άρα οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Η είσοδος στο όχημα και η εκκίνησή του γίνεται δίχως κλειδί, ενώ στον εξοπλισμό προστίθενται το κάθισμα οδηγού με μασάζ και η πανοραμική οροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο. Διατίθεται με τεχνολογίες Hill Start Assist, Intelligent Traction Control και Blind Spot Monitoring.Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το ανανεωμένο Citroen C4 αποκτά το 3κύλινδρο σύνολο βενζίνης PureTech 110, το οποίο αποδίδει 110 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ.Η υπόλοιπη γκάμα παραμένει αμετάβλητη και περιλαμβάνει την έκδοση βενζίνης PureTech 130. Με ροπή 230 Nm και 6άρι κιβώτιο, έχει κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. Υπάρχουν και δύο εκδόσεις πετρελαίου στα 1,6 λίτρα, οι BlueHDi 100 και BlueHDi 120. Η μικρή έχει ροπή 254 Nm, συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο και έχει τη μικρότερη κατανάλωση της γκάμας, μόλις 3,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 86 γρ./χλμ. Η έκδοση των 120 ίππων έχει ροπή 300 Nm και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ όλες εξοπλίζονται με σύστημα stop-start και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Στο εσωτερικό άλλαξαν οι ταπετσαρίες, αλλά το σημαντικό είναι πως έφυγαν πολλά κουμπιά από την κεντρική κονσόλα, καθώς αντικαταστάθηκαν από την 7άρα οθόνη αφής του συστήματος infotainment.

Στο εσωτερικό άλλαξαν οι ταπετσαρίες, αλλά το σημαντικό είναι πως έφυγαν πολλά κουμπιά από την κεντρική κονσόλα, καθώς αντικαταστάθηκαν από την 7άρα οθόνη αφής του συστήματος infotainment.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL